quote:
Die labo's nemen zelfs de fipo over, moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
kut
politiek correctquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, daar hebben mijn vriend (een limbo) en ik een mooi compromis over gesloten...
bij mij thuis patat, bij hem thuis friet
das pietjes verantwoordelijkheidquote:
Goed en bruinquote:
Vet he!quote:
had het vorige topic ook een fipoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die labo's nemen zelfs de fipo over, moet niet veel gekker worden.
quote:
je had cp moeten hebbenquote:
ouderwetschquote:
de rectie was puur op de quote gerichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vraag me soms af wat er door dat koppie van jouw gaat Swarma
maar als ik zin heb in een patatje, ga ik ze wel halenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
politiek correctbij ons in t topic is t friet
Ik ben nog even wit als altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed en bruin. Wat doe jij hier eigenlijk
?
quote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef Muck het volgende:
Houniet en ik?
Pleonasmequote:
Als je gewoon een paar posts leest wel, als je gaat bijlezen met 30 posts niet echt neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:06 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje je zijkt wij zijn toch wel goed uit elkaar te houden ?
Didnt, ben hartstikke lelijkquote:
zou mooi zijn als je dr een rickroll aa ngeplakt hadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
In het kader van hoe dom kan je zijn.
snelwegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
nah binnen 25 minuten ritje wijchen heen en terug ff kijken hoelang de routenet erover doet
ik wit meestal voordat ik ga slapen ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga ff beetje witten enzo morgen
Baas gaat zen huis verkopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wit meestal voordat ik ga slapen ofzo![]()
! post
Ja of ik moest naar Rotterdam rijden voor wat indoor voedingskastenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan moet jij komen witten, de luie donder.
Ook niet, die tape trek je er zo afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is dan ook een waardeloos argument, als je nou zegt zodat ie herkenbaar is als in dat ie niet gejat wordt ok.
Tsja, hij valt op, en ik had nog zon rol liggen van het werkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind je kleurenkeuze wel vrij matigdus ik snap dat je moeder daar over valt
Idd, tape wordt bij men werk gebruikt voor aanduiding van gevaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
maarja geel zwart was ie toch ?
4 weeks and countingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |