quote:
Die labo's nemen zelfs de fipo over, moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
kut
politiek correctquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, daar hebben mijn vriend (een limbo) en ik een mooi compromis over gesloten...
bij mij thuis patat, bij hem thuis friet
das pietjes verantwoordelijkheidquote:
Goed en bruinquote:
Vet he!quote:
had het vorige topic ook een fipoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die labo's nemen zelfs de fipo over, moet niet veel gekker worden.
quote:
je had cp moeten hebbenquote:
ouderwetschquote:
de rectie was puur op de quote gerichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vraag me soms af wat er door dat koppie van jouw gaat Swarma
maar als ik zin heb in een patatje, ga ik ze wel halenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
politiek correctbij ons in t topic is t friet
Ik ben nog even wit als altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed en bruin. Wat doe jij hier eigenlijk
?
quote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef Muck het volgende:
Houniet en ik?
Pleonasmequote:
Als je gewoon een paar posts leest wel, als je gaat bijlezen met 30 posts niet echt neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:06 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje je zijkt wij zijn toch wel goed uit elkaar te houden ?
Didnt, ben hartstikke lelijkquote:
zou mooi zijn als je dr een rickroll aa ngeplakt hadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
In het kader van hoe dom kan je zijn.
snelwegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
nah binnen 25 minuten ritje wijchen heen en terug ff kijken hoelang de routenet erover doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |