ik wit meestal voordat ik ga slapen ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga ff beetje witten enzo morgen
Baas gaat zen huis verkopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wit meestal voordat ik ga slapen ofzo![]()
! post
Ja of ik moest naar Rotterdam rijden voor wat indoor voedingskastenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan moet jij komen witten, de luie donder.
Ook niet, die tape trek je er zo afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is dan ook een waardeloos argument, als je nou zegt zodat ie herkenbaar is als in dat ie niet gejat wordt ok.
Tsja, hij valt op, en ik had nog zon rol liggen van het werkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind je kleurenkeuze wel vrij matigdus ik snap dat je moeder daar over valt
Idd, tape wordt bij men werk gebruikt voor aanduiding van gevaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
maarja geel zwart was ie toch ?
4 weeks and countingquote:
en za ga ik weg dat wordt afkickenquote:
Paar dagen en dan weer 2 weken wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ze was de 11e terug zei ze tegen me
Die vakantie heeft je ook geen goed gedaan hequote:
Ik heb al twee keer om wat dingen gevraagd en twee keer wordt er niet op gereageerd dus jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
opperdepop
waar is die op houniet?
achtervolg je me?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer om wat dingen gevraagd en twee keer wordt er niet op gereageerd dus ja. Tevens is het heerlijk weer dus ik ben zo weer weg
.
Nah, ik moet nog wat PR-dingen doen, maar misschien dat ik daarna wel de deur uitga.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef swarmahoer het volgende:
muck jij gaat ook weg met t mooie weer?
Nee hoor!quote:
jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
staan er nog leuke pr activiteiten aan te komen ?
Ik heb een antwoord op de wii-vraag ingestuurdquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
staan er nog leuke pr activiteiten aan te komen ?
under cover?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut onder de verkeerde naam gepost.. daar gaat mijn UC
ik zag het jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een antwoord op de wii-vraag ingestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |