Binnenkort gaan studeren in Nijmegenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
ok serieus: ze klikte per ongeluk op active topics ipv my active en zoals gewoonlijk stond nijmeguh bovenaan
en aangezien ze hier gaat studeren ( en ook meedoet aan de intro) is ze sinds een paar dagen blijven plakken
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoekquote:
Niet helemaal mijn richting, maar vast heel tofquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek
Dat is apart. En dan ook de afgelopen dagen niet eens topics volgespamd? Ik ben teleurgesteld.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
ja maar die is vandaag nog niet levend gesignaleerd
Yes!!! Weer een soldaat van de levenswetenschappen erbij!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek
Ik hoop het welquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn richting, maar vast heel tof.
Dat is dan weer niet helemaal mijn ding, maar ach...quote:En heel slim dat je de intro gaat doen natuurlijk
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yes!!! Weer een soldaat van de levenswetenschappen erbij!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
advocaatje officiertje leef je nog, ieja-deja
ja mevrouw ik ben d'r nog, ieja-deja
* presentquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben vooral voor nerds.. meer informatiekundigen
waar blijven ze?![]()
Foto's sla je toch op je camera opquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
super leuke fotos vd honden geschoten straks, kan ze niet op pc krijgen door kwijte cd
Hij krijgt ze niet op zijn pc zegt iequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft een nieuwe laptop, is toch allemaal plug & play?
Ooh daarquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:18 schreef prinsrob het volgende:
webcam vanaf balkon op molenstraat, als het goed is krijg je een nieuw beeld wanneer je ververst
huppekeequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ooh daar
Als je iets naar links gaat, heb je daar die kerk. Daar zit ik weleens na het uitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |