Geniaalquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou alleen al voor dit levensmotto mijn haar weer blond moeten maken/laten worden:
Pamela Anderson - 'It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.'
Schwarzwald roeleertquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was in de Dolomieten, met op de heenreis nog stukje Eiffel, Scharzwald en Alpen
Had ik toch gelijk Pietjequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
doh...
ik heb zon camera waar je mee kan bellencd van samsung pc studio is kwijt... dus kan niet op de nieuwe pc én niet op de nieuwe laptop
![]()
net weer heerlijk motor gereden
we zijn er alleen doorheen geredenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schwarzwald roeleertWaar ergens ben je geweest?
Wij hebben de IXUS 75, die is ook wel nicequote:Op woensdag 30 juli 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo, net uitgebreid zitten vergelijken en de ixus 80 en 90 verschillen op dat 3,0 inch scherm niet zoveel van elkaar, vind het ook maar een lelijk ding van de achterkanten die 80 kan je ook int chocolate bestellen
coldplay viva la vida toch... goed nummerquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
I used to rule the world
Seas would rise when I gave the word
Now in the morning I sleep alone
Sweep the streets I used to own
I used to roll the dice
Feel the fear in my enemies eyes
Listen as the crowd would sing:
"Now the old king is dead! Long live the king!"![]()
![]()
Godverju, ik heb voor mijn Ixus 40 twee en een half jaar terug dik 200 euro moeten aftikkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah het wordt minstens de 80 wss, die is ook al voor 187 te krijgende 90 vanaf 235 ofzo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |