Het is idd tijd om een biertje te gaan halenquote:
Leukemie... dus ook nog een tastbaar onderwerp waar hard een therapie voor nodig isquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:04 schreef J-heronimus het volgende:
Waarop ga je eigenlijk promoveren ?
Ik heb vanmiddag er maar een rosebiertje bij gepakt, was zo heerlijk aan het chillen in de zonquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is idd tijd om een biertje te gaan halen.
Potverdrie, ik wilde even de afgelopen TT's nakijken maar iemand heeft weer eens de OP niet bijgewerktquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en daardoor gaat de 50%regel van LR niet door, kan je nagaan wat je aanricht.
omfg, welke staat er links niet in dan, ze zijn even langquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:10 schreef LaGrive het volgende:
owja, en waarom staat 60 2x in de OP?
in de andere rij staat 10 ook dubbel zie ik nu!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omfg, welke staat er links niet in dan, ze zijn even lang![]()
Nee maar in die TT's zit heel m'n ziel en zaligheidquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef Manu82 het volgende:
Zijn er echt users die 152 topics gaan teruglezen
Betalen tijdens de meets, er zijn op alle meetsquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef LastRequest het volgende:
ik ben zeer benieuwd wat dan swarma's taak is?
Betalen? Dus als ik een avondje blut ben en wil stappen, moet ik maar een meeting regelen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betalen tijdens de meets, er zijn op alle meets.
Ik heb em wel de laatste keer z'n skillz zien inzetten om ons te beschermen tegen een binnenrokertquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betalen tijdens de meets, er zijn op alle meets.
Yashi trekt alle aandacht naar zich toe, swarma is op alle meets, mikkie heeft pedagogische talenten met bier, ik maak de topics, LR werkt de OP bij, Yashi soms ook, CP doet eeuuhhh in masten klimmen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:16 schreef LaGrive het volgende:
ik ben sowieso benieuwd naar iedereen zijn taak!
Hij heeft ons vorige keer ook aan de VIPplaatsen geholpen he, en dus indirect aan de kaarten voor the Matrixxquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Betalen? Dus als ik een avondje blut ben en wil stappen, moet ik maar een meeting regelen!
Maar ik ga die 10 iig niet bepalenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
Pietje we kunnen er ook een nieuwe uitdaging in gooien voor jou...
Alleen je 10 beste TTs komen in de OP te staan!
Als je dan met een héle geniale TT komt passen we het lijstje weer aan
Neequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef LaGrive het volgende:
Betalen? Dus als ik een avondje blut ben en wil stappen, moet ik maar een meeting regelen!
Daar kunnen we een mooie wedstrijd van maken, dat wordt dan de tijdelijke taak van LG.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ik ga die 10 iig niet bepalen.
Ik wilde eerst zeggen LR heeft de grootste tieten, maar dat is weer zo afgezaafd, als je dan als echte vrouw meteen begint de klagen krijg je 'm alsnog.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn taakje niet zo leuk vind, niet erg nuttig ben ik ofzo![]()
Maarja tis vast beter dan helemaal geen taakje hebben
Dat is waar! Goede taak!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft ons vorige keer ook aan de VIPplaatsen geholpen he, en dus indirect aan de kaarten voor the Matrixx
Goed planquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
Daar kunnen we een mooie wedstrijd van maken, dat wordt dan de tijdelijke taak van LG.
LG, weet je onze forumwedstrijd nog? Met de 7 zonden
Ja, toen het daarna rellen was, maar hij was wel leuk!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar kunnen we een mooie wedstrijd van maken, dat wordt dan de tijdelijke taak van LG.
LG, weet je onze forumwedstrijd nog? Met de 7 zonden
Worthless without the rapquote:
Gevonden, vraatzacht, zal nu ff de geniale tekst van de rap zoekenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef LaGrive het volgende:
LR, wat was onze zonde toen eigenlijk?
Wij waren vraatzucht toch? Ik had van die plaatjes gemaakt en ik kan me herinneren dat ik bij zusje een mergpijp erop had, en bij iemand anders een cocktail enzo haha.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef LaGrive het volgende:
LR, wat was onze zonde toen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 3 maanden geleden, voor m'n gevoel echt meer dan een jaarquote:
Leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb de tekst al gevonden LR
failquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel bier wijn moet je ophebben om die live te gaan doen op een meet?
Die is wel lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gevonden net![]()
Nijmegen #30 - aan de vooravond van de meet!
Toen users als radioanne, Swine en -J-D- nog actief meepostenquote:
Ik drink gewoon bier hoor, dus als het om mij ging is er niks aan de hand.quote:
morgane post nog steeds alleen die is druk met vakantie vierenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Coiler, Morgane, F, en zelfs H_M
Jeetje dat is inderdaad kort geledenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gevonden net![]()
Nijmegen #30 - aan de vooravond van de meet!
Houd je ook van motor rijden toevallig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik drink gewoon bier hoor, dus als het om mij ging is er niks aan de hand.
Als het op LR sloeg wel
hahahaa nee, hoezo dat?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Houd je ook van motor rijden toevallig?
Moest jij niet eerst je roze papiertje halen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Houd je ook van motor rijden toevallig?
ja, dat roze kaartje iddquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moest jij niet eerst je roze papiertje halen?
Zie je tip in vorig topicquote:
binnekort... Zeg niet wanneer, antistress, maar binnen nu en een maandquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moest jij niet eerst je roze papiertje halen?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef LaGrive het volgende:
jullie hbben sinds februari er even 120 topics doorgejast? Terwijl het eerste topic al weer 4 jaar geleden is
Nadat swarma in deeltje 20 ergens het topic na 4 weken gekickt heeft is alle ellende begonnenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef LaGrive het volgende:
jullie hbben sinds februari er even 120 topics doorgejast? Terwijl het eerste topic al weer 4 jaar geleden is
Stathunters, kom er maar inquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef LaGrive het volgende:
omg, zo te horen ben je ook blondquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:52 schreef LaGrive het volgende:
op zoek gaan naar een vrouw? Dat hoort er in hetzelfde rijtje als biertjes en motorrijden?
fail.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
omg, zo te horen ben je ook blond
iets met potten en ketelsquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk dat jullie met zo'n idee komen, leuk ook dat jullie er zelf aan meedoen![]()
.
Hallo moet het dan allemaal ook maar meteen gebeuren?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk dat jullie met zo'n idee komen, leuk ook dat jullie er zelf aan meedoen![]()
.
Klopt!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
omg, zo te horen ben je ook blond
Uhhhh.. maar ik ben hier nog maar zo kort, mijn top 3 is te subjectiefquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Volgens mij stopte zij bewust met fok?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:56 schreef LastRequest het volgende:
waar is die radioanne eigenlijk gebleven dan?
H_M en Hetwasietsmeteenf weet ik onderhand
klinkt als een top plan, jij verveelt je vanavond zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
of 1 verzameltopic, met alle links, en dan 1 link naar dat topicSoort wikifokwiki op fok
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:01 schreef LaGrive het volgende:
[..]
klinkt als een top plan, jij verveelt je vanavond zeker?
en dank jequote:Op donderdag 24 juli 2008 23:02 schreef LaGrive het volgende:
en als ik eerlijk moet zijn...
ik vind dit plaatje ook niet zo mooi
[ afbeelding ]
ik wil de maker hiervan niet beledigen
jewelquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
copy paste en klaar, doe je dingIk ga slapen, morgen weer 0615 op
![]()
btw snap je de link tussen vrouw zoeken - bier -motor - blond nu echt niet?![]()
* zucht *quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:05 schreef LaGrive het volgende:
[..]
jewelMaar ik ga toch zelf niet op zoek naar een vrouw
of is heto ok een mannelijke uitpsraak 'Ga opzoek naar een vrouw'..
ja ik weet niet waar dat wikiding zit
slaap lekker!
Jij hebt andere kwaliteitenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Je hebt 2 van de 3 kwaliteiten die een vrouw kan hebben als ik CPs uitleg zo begrijp
Blond en je lust bier, alleen motor dus niet!
Ik heb niks
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan koken
Al kan LG dat natuurlijk ook.. die vergeet alleen dat iemand die vegetarier is geen gehakt bij dr pasta wil
Sojagehakt is dan ook te ranzig voor woorden... Qorn al helemaal...quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan koken
Al kan LG dat natuurlijk ook.. die vergeet alleen dat iemand die vegetarier is geen gehakt bij dr pasta wil
Ach, gelukkig ben ik niet vies van een beetje vleesquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha DK het was gewoon vleesgehakt zeg maar.. en ze had netjes alles in losse pannen klaargemaakt, want wij wilden wel vlees en zij niet.. maar tijdens het opscheppen ging het fout, toen zaten alle borden onder het gehakt
Ook voor LG:quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha DK het was gewoon vleesgehakt zeg maar.. en ze had netjes alles in losse pannen klaargemaakt, want wij wilden wel vlees en zij niet.. maar tijdens het opscheppen ging het fout, toen zaten alle borden onder het gehakt
Ja, misschien moet je dan maar beginnen met motorrijden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Je hebt 2 van de 3 kwaliteiten die een vrouw kan hebben als ik CPs uitleg zo begrijp
Blond en je lust bier, alleen motor dus niet!
Ik heb niks
Jep... Zoeken naar een therapie voor leukemie... in het Radboudziekenhuis op het Centraal Hematologisch Lab...quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef Californium het volgende:
Gefeli DoodkapjeJe hebt een promotie onderzoek gevonden
welke afdeling, leukemie las ik? Nice
4 jaar? Tof joh!
Misschien een keer een kookmeet... mijn stekkie is helaas alleen geschikt voor BBQ... als het volgende week mooi weer is kunnen we wel... is Yash ook trug...quote:
Vandaag was het kip, met aardappelwafeltjes en dopererwtenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:24 schreef LaGrive het volgende:
ja, vertel, wat heb je als laatste klaargemaakt?
Terusten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
Maar ik ga maar weer eens slapen, morgen weer een dag
Niceeeee... Wel een tof onderwerpquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jep... Zoeken naar een therapie voor leukemie... in het Radboudziekenhuis op het Centraal Hematologisch Lab...4 jaar zwoegen
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef LastRequest het volgende:
Hallo moet het dan allemaal ook maar meteen gebeuren?
Rustig aan he Pietje, we opperden alleen een idee
Ik was ff sociaal doen enzulksquote:
Wat? Is die OP nou eindelijk af?quote:
Nu jouw uitlegquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik was ff sociaal doen enzulks.
Van 't gebrabbel van CPquote:
Het ligt ook aan jullie, per definitie.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:00 schreef LaGrive het volgende:
Oke, dus het ligt niet aan ons?
Ja ze zijn zo agressief tegenwoordig...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:17 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je dat doet heb je een klap op je neus te pakken.
Neeeeeee!!!! Mijn laatste baken in deze duistere nacht... Mikkie... laat me niet alleen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo zonde hè, van een gezellige sfeer is geen sprake meer.
Anyway, ik ga maar eens naar bed. Laatste kleine dingen gedaan, alleen morgenochtend nog m'n kussen en tandenborstel inpakken
Slaap lekker dadelijk DK.
Woord omhoog...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo daar ben ik weer! Wat gaat iedereen hier vroeg naar zn bedje trouwens!
Sorry! Ik zal het niet meer doen... Doodkapje in een euphorische bui + een laat tijdstijp...quote:
Was je iets van plan dan......?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind em ook leuk DK!
Tis echt geniaal hier.. we gaan maandag op vakantie en ik kom er vandaag achter dat we (zusjes en ik) nu alledrie zonder pil zitten, allemaal op en niemand heeft eraan gedacht nieuwe te halen
Mama boosMaar tis geregeld
![]()
En nu naar Hilversum & Lelystad
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:55 schreef Mikkie het volgende:
Goed geregeld LRIk dacht gisteravond al dat je het daar over had. Of was dat nog iets anders?
En welk strand LG? Echt Scheveningen-like? Da's wel gezellig, maar ook te druk.
Ik lees trouwens net dat het dit weekend ook ramdruk wordt op Europese snelwegen ivm de vakantie. Totaal niet aan gedacht, en ik hoop nu ook maar dat ik daar de komende uren geen last van heb. Ik ga de laatste tassen in de auto gooien en dan ben ik er vandoor
Ajuus allemaal, tot binnenkort! En LR, fijne vakantie.
Lekker hoor... zit je in het laagseizoen en (als je naar een warm oord gaat) verleng je je zomer een beetjequote:
whehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:00 schreef Mikkie het volgende:
Dan kom je ik je nu even vergezellen
Mag je me troosten ook. Ik dacht geparkeerd te hebben in een betaald parkeren-gebied, bleek dat ik een bordje 'vergunninghoudersgebied' over het hoofd heb gezien. En toen ik terug kwam van de bios zat er zo'n afzichtelijk geel papiertje onder de ruit...
Leukquote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:04 schreef Doodkapje het volgende:
Woord omhoog...
Nog ff eentje voor het slapen gaan (misschien voor in een OP)
[ afbeelding ]
het klonk een beetje alsquote:
Kijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind t een lelijke paint
't is idd aan de hoge kant...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... ligt het aan mij of is het heel erg warm??
Ah fuck... betrapt... ik was in VB gisteren ja... en dat was een cadeautje voor één van die meiden...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:24 schreef J-heronimus het volgende:
@ Doodkapkje
Volgens mij heb ik jou wel zien. Ik meende je ergens van te herkennen, was je met een paar vriendinnen en hadden jullie een of ander bord van Pieter van den Hoogenband bij?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah fuck... betrapt... ik was in VB gisteren ja... en dat was een cadeautje voor één van die meiden...
Nu ff een duif lozen... arm beestje ligt dood bij ons op de patio. Met dit weer kan je m beter niet laten liggen
Daar wil ik niet dood gevonden worden en levend eigenlijk ook niet...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:07 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
![]()
Het was trouwens niet echt druk in van Buren vond ik, het ging ook best vroeg dicht (half 3 ofzo). In de El was het stukken drukker.
VET !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Woord omhoog...
Nog ff eentje voor het slapen gaan (misschien voor in een OP)
[ afbeelding ]
Valt mee.quote:
Oja de FRS in Veldhoven, daar kom ik elke week wel jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de hyvers onder onsLeuke dame achter de kassa
Evelyn, werkt bij FRS Veldhoven
Dacht ik ookquote:
Uhm ik weet het ook niet ?quote:
preciesssssssquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:10 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Omdat de posters in deze topic reeks toch altijd achter iedereens zijn Hyves komen
Hier t zelfdequote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele dag niet warm gehad, maar nu is 't opeens wel erg vochtig warm.
inderdaad! ben verdorie de hele dag weg!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:14 schreef Swine het volgende:
wat een rust weer hier stelletje prutsers
Vind het bij camelot nooit zo gezellig om te eten (drinken dan weer wel)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:14 schreef Swine het volgende:
wat een rust weer hier stelletje prutsers
net lekker gegeten bij camelot maar t onweerde wel keihard in een keer dus maar goed dat we onder de luifel zaten
Doe maar na het weekend, dan ben ik toch wegquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:45 schreef Doodkapje het volgende:
Mensen gaan ineens een leven krijgen, is het alweer niet goed
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef LastRequest het volgende:
Doe maar na het weekend, dan ben ik toch weg
Volgende week bbq'en?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het haha.. maar ik blijf wel 4 weken weg
Maandagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef Doodkapje het volgende:
Is die dan al terug dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja Yasha is maandag terug dacht ik.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Terustenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:31 schreef LastRequest het volgende:
Idd Dupje, ze is er gewoon weer aan gewend omdat ik al een paar dagen thuis ben haha.. Heb je seizoen 2 al binnen? Dat is nice, meteen doorkijken morgen
Slaap lekker allemaal, ik ga ook maar eens vroeg slapen.. ben in de afgelopen 3 min al 6x "in slaap" gevallen achter de laptop![]()
Hoe komt het? Ik ben ineens erg moequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:34 schreef LastRequest het volgende:
Zij wilde samen kijken!
En ik ben ineens weer wakker
Mja... het Gitaristentopic eist ook mijn aandachtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
Weet niet, ineens is m'n slaap voor ff weg.. komt zo wel weer
Ga je nest in dan! Of heb je iets nuttigers te doen?
Ligt er ook aan hou oud je bent... Billabong vind ik zelf wel leuk omdat dat een beetje ouder publiek is,.. of Sterre en Dollars om wat te gaan drinken...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo morgen voor het eerst weer stappen in NMGN sinds de zomerfeesten! Waar moet je op een zaterdagavond hedentendage wezen?
Ik ben oud en de lui waarmee ik ga zijn ook oud!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hou oud je bent... Billabong vind ik zelf wel leuk omdat dat een beetje ouder publiek is,.. of Sterre en Dollars om wat te gaan drinken...
Wij gaan vanavond in Arnhem stappen![]()
Watquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:37 schreef LastRequest het volgende:
Uitermate teleurstellend.
Wie gaat er hier nou de komende 4 (!) weken falenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef LastRequest het volgende:
Het aantal nieuwe posts!
Zijn een aantal mensen vertrokken naar de dierentuin blijkbaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef LastRequest het volgende:
Het aantal nieuwe posts!
Zijn dat dezelfde vrienden waarmee je zo'n bonje hebt gehadquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga twee weken naar Cyprus met ouders en zusjes.. en daarna met de auto Frankrijk in m'n vrienden opzoeken! (of niet, want ik ben er nog niet over uit of ik zin heb ze op te zoeken)
Klinkt gezellig daar!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:24 schreef LastRequest het volgende:
Ja daarom heb ik geen zin om er naar toe te gaan haha.. we hadden geen slaande ruzie ofzo hoor, vandaar dat ze nog steeds verwachten dat ik kom.. Ik heb gewoon eindelijk door dat ik geen zak aan ze heb en dat ze me veel teveel energie enz kosten, terwijl ik er niets voor terug krijg. Maar als ik niet ga kunnen er nog 3 mensen niet, dat is een beetje het probleem haha.. Ach, ik zie na Cyprus wel
R&P Timequote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:24 schreef LastRequest het volgende:
Ja daarom heb ik geen zin om er naar toe te gaan haha.. we hadden geen slaande ruzie ofzo hoor, vandaar dat ze nog steeds verwachten dat ik kom.. Ik heb gewoon eindelijk door dat ik geen zak aan ze heb en dat ze me veel teveel energie enz kosten, terwijl ik er niets voor terug krijg. Maar als ik niet ga kunnen er nog 3 mensen niet, dat is een beetje het probleem haha.. Ach, ik zie na Cyprus wel
We kunnen altijd uitwijken naar 't afdakquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:50 schreef LastRequest het volgende:
Waarom ga je ook BBQen als ik je al waarschuw over het slechte weer Pietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |