Ja ze zijn zo agressief tegenwoordig...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:17 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je dat doet heb je een klap op je neus te pakken.
Neeeeeee!!!! Mijn laatste baken in deze duistere nacht... Mikkie... laat me niet alleen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo zonde hè, van een gezellige sfeer is geen sprake meer.
Anyway, ik ga maar eens naar bed. Laatste kleine dingen gedaan, alleen morgenochtend nog m'n kussen en tandenborstel inpakken
Slaap lekker dadelijk DK.
Woord omhoog...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo daar ben ik weer! Wat gaat iedereen hier vroeg naar zn bedje trouwens!
Sorry! Ik zal het niet meer doen... Doodkapje in een euphorische bui + een laat tijdstijp...quote:
Was je iets van plan dan......?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind em ook leuk DK!
Tis echt geniaal hier.. we gaan maandag op vakantie en ik kom er vandaag achter dat we (zusjes en ik) nu alledrie zonder pil zitten, allemaal op en niemand heeft eraan gedacht nieuwe te halen
Mama boosMaar tis geregeld
![]()
En nu naar Hilversum & Lelystad
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:55 schreef Mikkie het volgende:
Goed geregeld LRIk dacht gisteravond al dat je het daar over had. Of was dat nog iets anders?
En welk strand LG? Echt Scheveningen-like? Da's wel gezellig, maar ook te druk.
Ik lees trouwens net dat het dit weekend ook ramdruk wordt op Europese snelwegen ivm de vakantie. Totaal niet aan gedacht, en ik hoop nu ook maar dat ik daar de komende uren geen last van heb. Ik ga de laatste tassen in de auto gooien en dan ben ik er vandoor
Ajuus allemaal, tot binnenkort! En LR, fijne vakantie.
Lekker hoor... zit je in het laagseizoen en (als je naar een warm oord gaat) verleng je je zomer een beetjequote:
whehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:00 schreef Mikkie het volgende:
Dan kom je ik je nu even vergezellen
Mag je me troosten ook. Ik dacht geparkeerd te hebben in een betaald parkeren-gebied, bleek dat ik een bordje 'vergunninghoudersgebied' over het hoofd heb gezien. En toen ik terug kwam van de bios zat er zo'n afzichtelijk geel papiertje onder de ruit...
Leukquote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:04 schreef Doodkapje het volgende:
Woord omhoog...
Nog ff eentje voor het slapen gaan (misschien voor in een OP)
[ afbeelding ]
het klonk een beetje alsquote:
Kijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind t een lelijke paint
't is idd aan de hoge kant...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... ligt het aan mij of is het heel erg warm??
Ah fuck... betrapt... ik was in VB gisteren ja... en dat was een cadeautje voor één van die meiden...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:24 schreef J-heronimus het volgende:
@ Doodkapkje
Volgens mij heb ik jou wel zien. Ik meende je ergens van te herkennen, was je met een paar vriendinnen en hadden jullie een of ander bord van Pieter van den Hoogenband bij?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah fuck... betrapt... ik was in VB gisteren ja... en dat was een cadeautje voor één van die meiden...
Nu ff een duif lozen... arm beestje ligt dood bij ons op de patio. Met dit weer kan je m beter niet laten liggen
Daar wil ik niet dood gevonden worden en levend eigenlijk ook niet...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:07 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
![]()
Het was trouwens niet echt druk in van Buren vond ik, het ging ook best vroeg dicht (half 3 ofzo). In de El was het stukken drukker.
VET !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Woord omhoog...
Nog ff eentje voor het slapen gaan (misschien voor in een OP)
[ afbeelding ]
Valt mee.quote:
Oja de FRS in Veldhoven, daar kom ik elke week wel jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de hyvers onder onsLeuke dame achter de kassa
Evelyn, werkt bij FRS Veldhoven
Dacht ik ookquote:
Uhm ik weet het ook niet ?quote:
preciesssssssquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:10 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Omdat de posters in deze topic reeks toch altijd achter iedereens zijn Hyves komen
Hier t zelfdequote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele dag niet warm gehad, maar nu is 't opeens wel erg vochtig warm.
inderdaad! ben verdorie de hele dag weg!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:14 schreef Swine het volgende:
wat een rust weer hier stelletje prutsers
Vind het bij camelot nooit zo gezellig om te eten (drinken dan weer wel)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:14 schreef Swine het volgende:
wat een rust weer hier stelletje prutsers
net lekker gegeten bij camelot maar t onweerde wel keihard in een keer dus maar goed dat we onder de luifel zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |