Jij hebt andere kwaliteitenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Je hebt 2 van de 3 kwaliteiten die een vrouw kan hebben als ik CPs uitleg zo begrijp
Blond en je lust bier, alleen motor dus niet!
Ik heb niks
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan koken
Al kan LG dat natuurlijk ook.. die vergeet alleen dat iemand die vegetarier is geen gehakt bij dr pasta wil
Sojagehakt is dan ook te ranzig voor woorden... Qorn al helemaal...quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan koken
Al kan LG dat natuurlijk ook.. die vergeet alleen dat iemand die vegetarier is geen gehakt bij dr pasta wil
Ach, gelukkig ben ik niet vies van een beetje vleesquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha DK het was gewoon vleesgehakt zeg maar.. en ze had netjes alles in losse pannen klaargemaakt, want wij wilden wel vlees en zij niet.. maar tijdens het opscheppen ging het fout, toen zaten alle borden onder het gehakt
Ook voor LG:quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:18 schreef LastRequest het volgende:
Haha DK het was gewoon vleesgehakt zeg maar.. en ze had netjes alles in losse pannen klaargemaakt, want wij wilden wel vlees en zij niet.. maar tijdens het opscheppen ging het fout, toen zaten alle borden onder het gehakt
Ja, misschien moet je dan maar beginnen met motorrijden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Je hebt 2 van de 3 kwaliteiten die een vrouw kan hebben als ik CPs uitleg zo begrijp
Blond en je lust bier, alleen motor dus niet!
Ik heb niks
Jep... Zoeken naar een therapie voor leukemie... in het Radboudziekenhuis op het Centraal Hematologisch Lab...quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef Californium het volgende:
Gefeli DoodkapjeJe hebt een promotie onderzoek gevonden
welke afdeling, leukemie las ik? Nice
4 jaar? Tof joh!
Misschien een keer een kookmeet... mijn stekkie is helaas alleen geschikt voor BBQ... als het volgende week mooi weer is kunnen we wel... is Yash ook trug...quote:
Vandaag was het kip, met aardappelwafeltjes en dopererwtenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:24 schreef LaGrive het volgende:
ja, vertel, wat heb je als laatste klaargemaakt?
Terusten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
Maar ik ga maar weer eens slapen, morgen weer een dag
Niceeeee... Wel een tof onderwerpquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jep... Zoeken naar een therapie voor leukemie... in het Radboudziekenhuis op het Centraal Hematologisch Lab...4 jaar zwoegen
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef LastRequest het volgende:
Hallo moet het dan allemaal ook maar meteen gebeuren?
Rustig aan he Pietje, we opperden alleen een idee
Ik was ff sociaal doen enzulksquote:
Wat? Is die OP nou eindelijk af?quote:
Nu jouw uitlegquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik was ff sociaal doen enzulks.
Van 't gebrabbel van CPquote:
Het ligt ook aan jullie, per definitie.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:00 schreef LaGrive het volgende:
Oke, dus het ligt niet aan ons?
Ja ze zijn zo agressief tegenwoordig...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:17 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je dat doet heb je een klap op je neus te pakken.
Neeeeeee!!!! Mijn laatste baken in deze duistere nacht... Mikkie... laat me niet alleen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo zonde hè, van een gezellige sfeer is geen sprake meer.
Anyway, ik ga maar eens naar bed. Laatste kleine dingen gedaan, alleen morgenochtend nog m'n kussen en tandenborstel inpakken
Slaap lekker dadelijk DK.
Woord omhoog...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo daar ben ik weer! Wat gaat iedereen hier vroeg naar zn bedje trouwens!
Sorry! Ik zal het niet meer doen... Doodkapje in een euphorische bui + een laat tijdstijp...quote:
Was je iets van plan dan......?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind em ook leuk DK!
Tis echt geniaal hier.. we gaan maandag op vakantie en ik kom er vandaag achter dat we (zusjes en ik) nu alledrie zonder pil zitten, allemaal op en niemand heeft eraan gedacht nieuwe te halen
Mama boosMaar tis geregeld
![]()
En nu naar Hilversum & Lelystad
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:55 schreef Mikkie het volgende:
Goed geregeld LRIk dacht gisteravond al dat je het daar over had. Of was dat nog iets anders?
En welk strand LG? Echt Scheveningen-like? Da's wel gezellig, maar ook te druk.
Ik lees trouwens net dat het dit weekend ook ramdruk wordt op Europese snelwegen ivm de vakantie. Totaal niet aan gedacht, en ik hoop nu ook maar dat ik daar de komende uren geen last van heb. Ik ga de laatste tassen in de auto gooien en dan ben ik er vandoor
Ajuus allemaal, tot binnenkort! En LR, fijne vakantie.
Lekker hoor... zit je in het laagseizoen en (als je naar een warm oord gaat) verleng je je zomer een beetjequote:
whehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:00 schreef Mikkie het volgende:
Dan kom je ik je nu even vergezellen
Mag je me troosten ook. Ik dacht geparkeerd te hebben in een betaald parkeren-gebied, bleek dat ik een bordje 'vergunninghoudersgebied' over het hoofd heb gezien. En toen ik terug kwam van de bios zat er zo'n afzichtelijk geel papiertje onder de ruit...
Leukquote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:04 schreef Doodkapje het volgende:
Woord omhoog...
Nog ff eentje voor het slapen gaan (misschien voor in een OP)
[ afbeelding ]
het klonk een beetje alsquote:
Kijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind t een lelijke paint
't is idd aan de hoge kant...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... ligt het aan mij of is het heel erg warm??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |