Ah fuck... betrapt... ik was in VB gisteren ja... en dat was een cadeautje voor één van die meiden...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:24 schreef J-heronimus het volgende:
@ Doodkapkje
Volgens mij heb ik jou wel zien. Ik meende je ergens van te herkennen, was je met een paar vriendinnen en hadden jullie een of ander bord van Pieter van den Hoogenband bij?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah fuck... betrapt... ik was in VB gisteren ja... en dat was een cadeautje voor één van die meiden...
Nu ff een duif lozen... arm beestje ligt dood bij ons op de patio. Met dit weer kan je m beter niet laten liggen
Daar wil ik niet dood gevonden worden en levend eigenlijk ook niet...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:07 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
![]()
Het was trouwens niet echt druk in van Buren vond ik, het ging ook best vroeg dicht (half 3 ofzo). In de El was het stukken drukker.
VET !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Woord omhoog...
Nog ff eentje voor het slapen gaan (misschien voor in een OP)
[ afbeelding ]
Valt mee.quote:
Oja de FRS in Veldhoven, daar kom ik elke week wel jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de hyvers onder onsLeuke dame achter de kassa
Evelyn, werkt bij FRS Veldhoven
Dacht ik ookquote:
Uhm ik weet het ook niet ?quote:
preciesssssssquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:10 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Omdat de posters in deze topic reeks toch altijd achter iedereens zijn Hyves komen
Hier t zelfdequote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele dag niet warm gehad, maar nu is 't opeens wel erg vochtig warm.
inderdaad! ben verdorie de hele dag weg!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:14 schreef Swine het volgende:
wat een rust weer hier stelletje prutsers
Vind het bij camelot nooit zo gezellig om te eten (drinken dan weer wel)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:14 schreef Swine het volgende:
wat een rust weer hier stelletje prutsers
net lekker gegeten bij camelot maar t onweerde wel keihard in een keer dus maar goed dat we onder de luifel zaten
Doe maar na het weekend, dan ben ik toch wegquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:45 schreef Doodkapje het volgende:
Mensen gaan ineens een leven krijgen, is het alweer niet goed
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef LastRequest het volgende:
Doe maar na het weekend, dan ben ik toch weg
Volgende week bbq'en?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het haha.. maar ik blijf wel 4 weken weg
Maandagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef Doodkapje het volgende:
Is die dan al terug dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja Yasha is maandag terug dacht ik.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Terustenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:31 schreef LastRequest het volgende:
Idd Dupje, ze is er gewoon weer aan gewend omdat ik al een paar dagen thuis ben haha.. Heb je seizoen 2 al binnen? Dat is nice, meteen doorkijken morgen
Slaap lekker allemaal, ik ga ook maar eens vroeg slapen.. ben in de afgelopen 3 min al 6x "in slaap" gevallen achter de laptop![]()
Hoe komt het? Ik ben ineens erg moequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:34 schreef LastRequest het volgende:
Zij wilde samen kijken!
En ik ben ineens weer wakker
Mja... het Gitaristentopic eist ook mijn aandachtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
Weet niet, ineens is m'n slaap voor ff weg.. komt zo wel weer
Ga je nest in dan! Of heb je iets nuttigers te doen?
Ligt er ook aan hou oud je bent... Billabong vind ik zelf wel leuk omdat dat een beetje ouder publiek is,.. of Sterre en Dollars om wat te gaan drinken...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo morgen voor het eerst weer stappen in NMGN sinds de zomerfeesten! Waar moet je op een zaterdagavond hedentendage wezen?
Ik ben oud en de lui waarmee ik ga zijn ook oud!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hou oud je bent... Billabong vind ik zelf wel leuk omdat dat een beetje ouder publiek is,.. of Sterre en Dollars om wat te gaan drinken...
Wij gaan vanavond in Arnhem stappen![]()
Watquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:37 schreef LastRequest het volgende:
Uitermate teleurstellend.
Wie gaat er hier nou de komende 4 (!) weken falenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef LastRequest het volgende:
Het aantal nieuwe posts!
Zijn een aantal mensen vertrokken naar de dierentuin blijkbaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:44 schreef LastRequest het volgende:
Het aantal nieuwe posts!
Zijn dat dezelfde vrienden waarmee je zo'n bonje hebt gehadquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga twee weken naar Cyprus met ouders en zusjes.. en daarna met de auto Frankrijk in m'n vrienden opzoeken! (of niet, want ik ben er nog niet over uit of ik zin heb ze op te zoeken)
Klinkt gezellig daar!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:24 schreef LastRequest het volgende:
Ja daarom heb ik geen zin om er naar toe te gaan haha.. we hadden geen slaande ruzie ofzo hoor, vandaar dat ze nog steeds verwachten dat ik kom.. Ik heb gewoon eindelijk door dat ik geen zak aan ze heb en dat ze me veel teveel energie enz kosten, terwijl ik er niets voor terug krijg. Maar als ik niet ga kunnen er nog 3 mensen niet, dat is een beetje het probleem haha.. Ach, ik zie na Cyprus wel
R&P Timequote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:24 schreef LastRequest het volgende:
Ja daarom heb ik geen zin om er naar toe te gaan haha.. we hadden geen slaande ruzie ofzo hoor, vandaar dat ze nog steeds verwachten dat ik kom.. Ik heb gewoon eindelijk door dat ik geen zak aan ze heb en dat ze me veel teveel energie enz kosten, terwijl ik er niets voor terug krijg. Maar als ik niet ga kunnen er nog 3 mensen niet, dat is een beetje het probleem haha.. Ach, ik zie na Cyprus wel
We kunnen altijd uitwijken naar 't afdakquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:50 schreef LastRequest het volgende:
Waarom ga je ook BBQen als ik je al waarschuw over het slechte weer Pietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |