Ah dat verklaard een boelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef LastRequest het volgende:
Nah nog niet, hij is een paar jaar terug gestopt met werken.. Daarvoor heeft ie zo hard gewerkt dat ie kon stoppen, gewoon, omdat het kon
Dus nu werkt ie telkens een jaartje ofzo bij bedrijven haha.. en dan gaat ie weer iets anders zoeken dat ie leuk vindt.. ik had het ook wel kunnen verwachten, hij werkte hier inmiddels een jaar
Ben je de straat ook door gereden? Supermooi, ik wil ooit nog een foto van het einde van de straat als poster op m'n kamer haha..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
hahahaha
en k wist niet welk nr maar de straat gewoon
Ja het is voor ons ook zo raar haha, telkens uitgebreid afscheid enzo.. krijgt ie weer 1000 cadeausquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah dat verklaard een boel. Klonk zo vreemd
.
beste tactiekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vertel mijn ma ook pas dat ik een motor ga kopen als ie al achter staat
Vertel gerust meer over je zusjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:
Ja wel sneu/grappig, ze werd vet boos toen ze via Google zag dat het waarschijnlijk echt zo is.. ze eet namelijk superveel fruit haha.. maar goed, dr favo vrucht is grapefruit en het lijkt erop dat dat geen problemen veroorzaakt
Zo iemand anders die nog iets kwijt wil? Ik blijf over mezelf praten
Ooh het is vandaag ja.. ik dacht gisteren al. Had ze al bijna weggegooid.. zal mn vrienden nog ff vragen of ze er niet toevallig heen willen. Maar idd Houniet hoefde ze niet meer.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
houniet hoeft geen kaartjes meer of wel ?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:01 schreef Manu82 het volgende:
het is gewoon klote weer
Denk dat het over half uurtje toch wel over is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |