Wij waren vraatzucht toch? Ik had van die plaatjes gemaakt en ik kan me herinneren dat ik bij zusje een mergpijp erop had, en bij iemand anders een cocktail enzo haha.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef LaGrive het volgende:
LR, wat was onze zonde toen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 3 maanden geleden, voor m'n gevoel echt meer dan een jaarquote:
Leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb de tekst al gevonden LR
failquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel bier wijn moet je ophebben om die live te gaan doen op een meet?
Die is wel lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gevonden net![]()
Nijmegen #30 - aan de vooravond van de meet!
Toen users als radioanne, Swine en -J-D- nog actief meepostenquote:
Ik drink gewoon bier hoor, dus als het om mij ging is er niks aan de hand.quote:
morgane post nog steeds alleen die is druk met vakantie vierenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Coiler, Morgane, F, en zelfs H_M
Jeetje dat is inderdaad kort geledenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gevonden net![]()
Nijmegen #30 - aan de vooravond van de meet!
Houd je ook van motor rijden toevallig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik drink gewoon bier hoor, dus als het om mij ging is er niks aan de hand.
Als het op LR sloeg wel
hahahaa nee, hoezo dat?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Houd je ook van motor rijden toevallig?
Moest jij niet eerst je roze papiertje halen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Houd je ook van motor rijden toevallig?
ja, dat roze kaartje iddquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moest jij niet eerst je roze papiertje halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |