Het is idd tijd om een biertje te gaan halenquote:
Leukemie... dus ook nog een tastbaar onderwerp waar hard een therapie voor nodig isquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:04 schreef J-heronimus het volgende:
Waarop ga je eigenlijk promoveren ?
Ik heb vanmiddag er maar een rosebiertje bij gepakt, was zo heerlijk aan het chillen in de zonquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is idd tijd om een biertje te gaan halen.
Potverdrie, ik wilde even de afgelopen TT's nakijken maar iemand heeft weer eens de OP niet bijgewerktquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en daardoor gaat de 50%regel van LR niet door, kan je nagaan wat je aanricht.
omfg, welke staat er links niet in dan, ze zijn even langquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:10 schreef LaGrive het volgende:
owja, en waarom staat 60 2x in de OP?
in de andere rij staat 10 ook dubbel zie ik nu!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omfg, welke staat er links niet in dan, ze zijn even lang![]()
Nee maar in die TT's zit heel m'n ziel en zaligheidquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef Manu82 het volgende:
Zijn er echt users die 152 topics gaan teruglezen
Betalen tijdens de meets, er zijn op alle meetsquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef LastRequest het volgende:
ik ben zeer benieuwd wat dan swarma's taak is?
Betalen? Dus als ik een avondje blut ben en wil stappen, moet ik maar een meeting regelen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betalen tijdens de meets, er zijn op alle meets.
Ik heb em wel de laatste keer z'n skillz zien inzetten om ons te beschermen tegen een binnenrokertquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betalen tijdens de meets, er zijn op alle meets.
Yashi trekt alle aandacht naar zich toe, swarma is op alle meets, mikkie heeft pedagogische talenten met bier, ik maak de topics, LR werkt de OP bij, Yashi soms ook, CP doet eeuuhhh in masten klimmen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:16 schreef LaGrive het volgende:
ik ben sowieso benieuwd naar iedereen zijn taak!
Hij heeft ons vorige keer ook aan de VIPplaatsen geholpen he, en dus indirect aan de kaarten voor the Matrixxquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Betalen? Dus als ik een avondje blut ben en wil stappen, moet ik maar een meeting regelen!
Maar ik ga die 10 iig niet bepalenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
Pietje we kunnen er ook een nieuwe uitdaging in gooien voor jou...
Alleen je 10 beste TTs komen in de OP te staan!
Als je dan met een héle geniale TT komt passen we het lijstje weer aan
Neequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef LaGrive het volgende:
Betalen? Dus als ik een avondje blut ben en wil stappen, moet ik maar een meeting regelen!
Daar kunnen we een mooie wedstrijd van maken, dat wordt dan de tijdelijke taak van LG.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ik ga die 10 iig niet bepalen.
Ik wilde eerst zeggen LR heeft de grootste tieten, maar dat is weer zo afgezaafd, als je dan als echte vrouw meteen begint de klagen krijg je 'm alsnog.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn taakje niet zo leuk vind, niet erg nuttig ben ik ofzo![]()
Maarja tis vast beter dan helemaal geen taakje hebben
Dat is waar! Goede taak!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft ons vorige keer ook aan de VIPplaatsen geholpen he, en dus indirect aan de kaarten voor the Matrixx
Goed planquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
Daar kunnen we een mooie wedstrijd van maken, dat wordt dan de tijdelijke taak van LG.
LG, weet je onze forumwedstrijd nog? Met de 7 zonden
Ja, toen het daarna rellen was, maar hij was wel leuk!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar kunnen we een mooie wedstrijd van maken, dat wordt dan de tijdelijke taak van LG.
LG, weet je onze forumwedstrijd nog? Met de 7 zonden
Worthless without the rapquote:
Gevonden, vraatzacht, zal nu ff de geniale tekst van de rap zoekenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef LaGrive het volgende:
LR, wat was onze zonde toen eigenlijk?
Wij waren vraatzucht toch? Ik had van die plaatjes gemaakt en ik kan me herinneren dat ik bij zusje een mergpijp erop had, en bij iemand anders een cocktail enzo haha.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef LaGrive het volgende:
LR, wat was onze zonde toen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 3 maanden geleden, voor m'n gevoel echt meer dan een jaarquote:
Leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb de tekst al gevonden LR
failquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel bier wijn moet je ophebben om die live te gaan doen op een meet?
Die is wel lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gevonden net![]()
Nijmegen #30 - aan de vooravond van de meet!
Toen users als radioanne, Swine en -J-D- nog actief meepostenquote:
Ik drink gewoon bier hoor, dus als het om mij ging is er niks aan de hand.quote:
morgane post nog steeds alleen die is druk met vakantie vierenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Coiler, Morgane, F, en zelfs H_M
Jeetje dat is inderdaad kort geledenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gevonden net![]()
Nijmegen #30 - aan de vooravond van de meet!
Houd je ook van motor rijden toevallig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik drink gewoon bier hoor, dus als het om mij ging is er niks aan de hand.
Als het op LR sloeg wel
hahahaa nee, hoezo dat?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Houd je ook van motor rijden toevallig?
Moest jij niet eerst je roze papiertje halen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Houd je ook van motor rijden toevallig?
ja, dat roze kaartje iddquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moest jij niet eerst je roze papiertje halen?
Zie je tip in vorig topicquote:
binnekort... Zeg niet wanneer, antistress, maar binnen nu en een maandquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moest jij niet eerst je roze papiertje halen?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef LaGrive het volgende:
jullie hbben sinds februari er even 120 topics doorgejast? Terwijl het eerste topic al weer 4 jaar geleden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |