Damn dat is aardig eindquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:21 schreef LaGrive het volgende:
Ik ook niet! Ik ga denk ik over een anderhalf uur, dan ben ik rond kwart over 6 thuis vanavond.
1 ding:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:09 schreef LastRequest het volgende:
Haha ja ik heb et helemaal zitten opzoeken
Nee las dat topic en toen viel z'n plaatje me op.. en toen zag ik die post haha.
Waar is iedereen
Is natuurlijk wat aan te doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:08 schreef LaGrive het volgende:
Het is zonde dat er nog zoveel lekkere dingen in mijn koelkast staan, ik wou dat er een ingebouwde koelbox in mijn tas zat, dan kon ik het allemaal mee naar huis nemen!
Heb je niet iets van ijs ofzo? iets uit de vriezer pakken, rest in alu folie wikkelen en dan blijft dat wel goed hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:14 schreef LaGrive het volgende:
Ik kan het wel aan jou doneren hoor
Nou ik wil over een halfuur de trein nemen en zoveel honger heb ik niet.
Ik hoop er gewoon op dat het nog niet beschimmeld is als ik terugkom!
Keihard raggen tochquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En allejezus wat een drukte bij de MetsDenk dat ik een shirt laat maken waar achter op staat "Ik heb last van aambeien dus blijf van me kont af! "
Kon niet eens veilig passieren
Je bent wel een beetje aan 't falen qua postsquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
iemand zin om mee naar helmond te rijden om de fokstok op te halen ?
Combinatie van mijn F5 skills en de posters in dit topicquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap het niet CP?
komt omdat het zaterdag isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:32 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Wel beter dat de winkels nu open zijn
Of een tegoed opbouwen, ik heb gister 1 rondje gegeven en de rest was allemaal bier wat ik nog kreegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja dat is wel een erg groot nadeel, zeer dure bedoeling. Even een rondje halen en je bent een tientje kwijt (of nog meer), ff eten na 't stappen en weer 5,50 voor een (wel lekkere
) doner.
ik ben gister zelfs opgelicht heb godverdomme voor 4 biertjes de reguliere prijs betaalt ipv 4 euroquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja dat is wel een erg groot nadeel, zeer dure bedoeling. Even een rondje halen en je bent een tientje kwijt (of nog meer), ff eten na 't stappen en weer 5,50 voor een (wel lekkere
) doner.
ik? gewoon naar huisquote:
tja dan nog maar een colatje en naar huisquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
Ja eten na het stappen heb ik opgelost door eten thuis vast klaar te zetten voor als ik thuis kwam
Maar verder heeft het me erg veel geld gekost dat ik helemaal niet heb
gaat ie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben gister zelfs opgelicht heb godverdomme voor 4 biertjes de reguliere prijs betaalt ipv 4 eurokut personeel
*ja was het vergeten (stomme imbeciel)
ja gisteren was wel heel ernstig haha.. maarja, ik heb thuis nog gratis muntjes liggen van onze eigen kroeg.. nog 30 ofzo.. dus ik ga vanavond lekker goedkoop stappenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja dan nog maar een colatje en naar huis
gaf k al via msn tochquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma, linkje?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaf k al via msn toch?
FOK! Stok door NL-spel #72: *O* Helmond *O*
k voel me opgelichtquote:
wel heel sneu hoor, dat je één rondje in 7 dagen voor de volle prijs hebt moeten kopenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k voel me opgelichtik kan mezelf gewoon niet goed verdedigen als ik dronken ben
AH Jacobslaan, ik ken ook een hoop mensen die daar werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wel grappig trouwens, liep langs de Silent Disco, en dacht wat zie ik hier veel bekenden om me heenLeek zowat half AH Jacobslaan daar achter de barren bij te verdienen
Werk(te) jij er ook ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
AH Jacobslaan, ik ken ook een hoop mensen die daar werken
friet!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:27 schreef LastRequest het volgende:
nou heb ik zin in patat
Weet het niet, hoorde het net pas en diegene die hier heen moest komen komt met de trein vanuit Zwolle en vertelde dat het net gebeurd wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:22 schreef LastRequest het volgende:
Kut wel vanaf Nijmegen??
Ik ga nu iig naar het station
quote:Nijmegen
Zaterdag 19 Juli 17:48Oorzaak Rond Nijmegen rijden geen treinen door een stroomstoring.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 19:15 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Arnhem/Deventer reizen via Utrecht C en Amersfoort.
Te rustig *paranoide om zich heen kijkt*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
wat een rust
Is het vanavond wat in van Buren, zo vlak na de vierdaagse feesten?quote:
Ik ga in ieder geval vanavond weer gewoon stappenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:14 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Is het vanavond wat in van Buren, zo vlak na de vierdaagse feesten?
Wil wel gaan, maar vraag me af of er vanavond eigenlijk wel mensen uitgaan vanavond en niet dat het daar dood is.
Wat ik me meen te herinneren van andermans verhalen is dat het de zaterdag na de Zomerfeesten niet helemaal leeg is, maar wel een stuk minder druk dan 'normaal'.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:14 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Is het vanavond wat in van Buren, zo vlak na de vierdaagse feesten?
Wil wel gaan, maar vraag me af of er vanavond eigenlijk wel mensen uitgaan vanavond en niet dat het daar dood is.
Groene Engel of de Ontmoeting vermoed ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:40 schreef swarmahoer het volgende:
kardinaal waar ga je naartoe ?
Daarom ga ik nu ook even naar mn ouders toequote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Klein nadeeltje van de zomerfeesten: je doet de hele week geen boodschappen, dus nu heb ik niks meer in huis.
haha, ik heb daar ook een keer naar boven gekeken, stonden jullie(of iig 2 meisjes) heeeeel irritant mee te zingen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:10 schreef prinsrob het volgende:
zomerfeesten waren vet!, vanavond weer uit om het af te leren! meer mensen?
fotootje vanaf balkon, hadden muziek aan en dat werd gewaardeerd
[ afbeelding ]
lees ik dit pas als ik eindelijk aangekomen benquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
lr als t niet lukt wil ik wel n ritje met je maken
en houniet hoezo je vraag naar jd ineens
Stomme reismaten ook!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap het niet CP?
LG mijn reismakker belt net ook ineens afBelt ze.. vraagt ze of ik voor haar kan opzoeken hoe laat de trein naar Eindhoven gaat.. ik: huh, we zouden toch om 5u samen naar Wageningen? "Oja, maare ik ga nu naar Eindhoven".. vreemd
Ik heb van half 1 tot 2 uur ofzo buiten gestaan...Weet niet wanneer je langs bent gelopenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja Cali, ik liep nog langs het afgeladen Dollars, maar heb je niet gespot buitenEn allejezus wat een drukte bij de Mets
Denk dat ik een shirt laat maken waar achter op staat "Ik heb last van aambeien dus blijf van me kont af! "
Kon niet eens veilig passieren
Dan had ik jou binnen wel herkent denk ik...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo afgeladen was Dollars toch niet? Wij gingen binnen ff naar de wc en vooral vooraan kon je nog wel staan. Als Cali alleen was geweest (zonder Stranger & Hosti) had ik ze niet gespot denk ik zo als in niet herkent
.
Waarom zou je swarmahoer wel moeten spotten danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:39 schreef J-heronimus het volgende:
Ik heb deze week niemand van het forum gespot, zelfs swarmahoer niet
nu je t zegt, iddquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:39 schreef J-heronimus het volgende:
Ik heb deze week niemand van het forum gespot, zelfs swarmahoer niet
ik zie hem best vaak bij vb dus vandaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom zou je swarmahoer wel moeten spotten danIk heb swarma ook niet gezien....
Ik heb jou wel gezienquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zie hem best vaak bij vb dus vandaaren wij hebben elkaar nog nooit gezien iig
dus dan is t ook moeilijker te herkennen
Deze week Hosti heel vaak gespotquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
ja ok dat scheelt maar zou je dan zo op me afstappen zonder dat ik je ken ?
en k heb hosti al redelijk vaak gespot maar toen was die wel alleen
2 biertjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:51 schreef LastRequest het volgende:
I know maar tis maar 4,20 haha.
Kijk morgen wel even
Ga nu richting stad! Doeeeg
En LG groetjes aan je zus
Ik ben ook na een half uur film in slaap gevallen inderdaad. Nu dus maar verhuizen naar bedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:22 schreef Californium het volgende:
Niet echt dood... Straks even 2,5 uur op de bank geslapen![]()
goed planquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook na een half uur film in slaap gevallen inderdaad. Nu dus maar verhuizen naar bed
Stond je bij de Mac in Dukenburg net? werd goed gehijgd ja in die wagen...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
btw wat doe je als je ruiten beslaan? en waardoor kan je t voorkomen ?
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
Oja trouwens als iemand nog vrienden zoekt, ik hoef de mijne niet meer.
Ooh half 4 valt ook wel mee! Gewoon proberen ja! Dan heb je misschien nog een klein lichtpuntje vandaagquote:Op zondag 20 juli 2008 00:38 schreef LaGrive het volgende:
Ja om half 4 ongeveer.. maar goed, je kan ook eerder kaartjes kopen toch? Volgens mij letten ze daar niet op.
Ik probeer het gewoon!
Had ze vooraf ff bekeken en je ziet er per foto best verschillend uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
Dan had ik jou binnen wel herkent denk ik...Had je me ook niet herkent aan mijn hyves foto
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:44 schreef LastRequest het volgende:
Gewoon, tis de zoveelste keer dat er een avond is vol met gezeik.. nu ben ik er klaar mee. Helaas, dan zijn we maar uit elkaar gegroeid. Ik hoef ze voorlopig niet meer te zien. LG is m'n new best friend
Tis toch ook niet normaal dat we al voor half 1 uit de stad terug zijn, iedereen vond het echt kut er was alleen maar gezeik.. en ik was niet eens schuldig
In de baggerlay-out kan je ze bij de quickpreview er ook bijzettenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:47 schreef LastRequest het volgende:
Irritant he, ik moet ook telkens helemaal klikken op reageer omdat ik de meeste niet uit m'n hoofd weet..
LG weet dat dit niet zomaar is.. dit is al jaren aan de gang haha, vanavond is mijn emmer volgeraakt om het maar zo te zeggen. Echt waar, ik heb veel te vaak toegegeven. Dan maar vriendloos door het levenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, bij iedereen zit 't weleens tegen, niet zomaar je vrienden opgeven hoor
![]()
.
Ik zou zeggen scheld elkaar eens volledig de huid vol, en ga daarna bier drinken in de kroegquote:Op zondag 20 juli 2008 00:59 schreef LastRequest het volgende:
LG weet dat dit niet zomaar is.. dit is al jaren aan de gang haha, vanavond is mijn emmer volgeraakt om het maar zo te zeggen. Echt waar, ik heb veel te vaak toegegeven. Dan maar vriendloos door het leven![]()
even voor de noobs, wat is de baggerlayout ook alweerquote:Op zondag 20 juli 2008 00:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de baggerlay-out kan je ze bij de quickpreview er ook bijzetten(ik heb dat wel iig, zal wel een instelling zijn).
De mannen zijn de grootste zeikerdsquote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen scheld elkaar eens volledig de huid vol, en ga daarna bier drinken in de kroeg. Of zou dat alleen bij mannen werken
.
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef LastRequest het volgende:
even voor de noobs, wat is de baggerlayout ook alweer
volgens mij drinkt LR geen bier, dus misschien dat daar het probleem ligt?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen scheld elkaar eens volledig de huid vol, en ga daarna bier drinken in de kroeg. Of zou dat alleen bij mannen werken
.
Okquote:Op zondag 20 juli 2008 01:02 schreef LastRequest het volgende:
De mannen zijn de grootste zeikerds
Nee het gaat gewoon ff niet meer.. m'n beste vriendin mag blijven, de rest mag zich komende tijd bewijzen en anders is het klaar. Ik ga het niet allemaal uitleggen want dat is een ontzettend oninteressant lulverhaal maar tis gewoon klaar, jammer maar helaas.
Altijd maar weer die dure troep hequote:Op zondag 20 juli 2008 01:03 schreef LaGrive het volgende:
volgens mij drinkt LR geen bier, dus misschien dat daar het probleem ligt?
Ja, jullie gaan zo gelukkig zijn met mijquote:Op zondag 20 juli 2008 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er gaat een wereld voor je open, nu kan je nog sneller spamz0ren
.
Bekijk alle opties in de link die ik gaf ff rustig door en met enige mate van snuggerheid kom je er dan wel uitquote:Op zondag 20 juli 2008 01:19 schreef LaGrive het volgende:
Ik wil ooohoook smileys!
Je schat haar iets te hoog inquote:Op zondag 20 juli 2008 01:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bekijk alle opties in de link die ik gaf ff rustig door en met enige mate van snuggerheid kom je er dan wel uit.
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:21 schreef LastRequest het volgende:
ik word altijd belachelijk gemaakt om het gezicht dat ik dan trek
En daar gaat de laatste vriendinquote:
Nee, ik blijf de lekkerste uit haar groepje!quote:Op zondag 20 juli 2008 01:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En daar gaat de laatste vriendin.
Je hebt wel hele hoge verwachtingen van die quick-smileysquote:Op zondag 20 juli 2008 01:27 schreef LastRequest het volgende:
Kom op Pietje is nu online dus we maken het topic vol
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:28 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Nee, ik blijf de lekkerste uit haar groepje!
Slechte reden om te gaan slapen!quote:Op zondag 20 juli 2008 01:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen @ FOK! wordt stiekem overgenomen door het vrouwelijk geslacht.
* Cocktailprikker meld zich weerquote:Op zondag 20 juli 2008 01:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen @ FOK! wordt stiekem overgenomen door het vrouwelijk geslacht.
Aan welke kant sluit jij je aan dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* Cocktailprikker meld zich weer
De voorkant natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2008 01:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Aan welke kant sluit jij je aan dan?
Gaan we rellenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Aan welke kant sluit jij je aan dan?
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:41 schreef LastRequest het volgende:
swarma is trouwens wel teleurgesteld hoor, hij zei gister nog "er waren toch nieuwe tieten in het topic?"![]()
Trafasi dan, maar die post al niet meer of wel
Zo probeerde ik te kijken maar dat kan ik irl niet zo goedquote:
Vechten danquote:Op zondag 20 juli 2008 01:41 schreef LaGrive het volgende:
Gaan we rellen![]()
Daarvoor word ik namelijk lid van fora!
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:42 schreef LaGrive het volgende:
Ik dacht dat swarma al iemand had?
Help eens herinnerenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja we hebben de grootste rel al overwonnen
Maar nee hoor hier hoeft niet gereld te worden
1) ik dacht, tsjaquote:Op zondag 20 juli 2008 01:42 schreef LaGrive het volgende:
Ik dacht dat swarma al iemand had?
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo probeerde ik te kijken maar dat kan ik irl niet zo goed
Vind je dat stiekem plesantquote:Op zondag 20 juli 2008 01:43 schreef LaGrive het volgende:
Daar zeg ik nooit nee tegen!
H_M heb ik gemistquote:Op zondag 20 juli 2008 01:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Help eens herinnerenIk vond de H_M rel wel tof
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
H_M heb ik gemist
Ik doelde op een rel die LG en ik een jaar of 2, 3? geleden overleefd hebben op een ander forum... wat een onzin was dat zeg.
@ Pietje straks krijgt Doodkapje nog gelijk, met z'n opmerking dat het niet nuttig is je met z'n allen op één vrouw te storten! (Yasha dus)
Ja ik kom voortaan niet meer later als het ff kan, dan is er al vanalles besprokenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Snel LR, doe je vestje weer aan* Cocktailprikker denkt aan VBmeet voor poolparty
eeuuhh, wat heeft dat precies met nu te maken, het kwartje valt niet helemaal.....quote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef LastRequest het volgende:
@ Pietje straks krijgt Doodkapje nog gelijk, met z'n opmerking dat het niet nuttig is je met z'n allen op één vrouw te storten! (Yasha dus)
Ik heb em nog op msnquote:Op zondag 20 juli 2008 01:47 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Haha, die was ook mooi! Ik heb gelukkig nog een foto van Arno
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef LaGrive het volgende:
Het swarma-en-iemand-hebben-onderwerp ligt wel gevoelig bij jullie jongens, vertel, heeft hij jullie meisje afgepakt?
Ik las even de H_Merel rel wel tof
Vertel, even over de H_M-rel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees maar eens terug op een regenachtig zondagquote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef LaGrive het volgende:
Vertel, even over de H_M-rel!
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees maar eens terug op een regenachtig zondag.
Ja het lukte me niet het goed te formuleren haha. Maar jij zei dat er altijd behoefte was aan meer vrouwen, ik bedoelde dat Doodkapje gelijk krijgt, dat het niet nuttig is met z'n allen op één te gaan.. dus als er dan meer vrouwen zijn, is er wat meer keusquote:Op zondag 20 juli 2008 01:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
eeuuhh, wat heeft dat precies met nu te maken, het kwartje valt niet helemaal.....
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja, laten we het er op houden dat ik de oldskool fokkers nog bier van hem krijgenEn ik heb geen interesse in Yashi's hoor
Welke chick metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft hij dan van je gehusselt?
Iedreeen gaat toch maar voor één persoonquote:Op zondag 20 juli 2008 01:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja het lukte me niet het goed te formuleren haha. Maar jij zei dat er altijd behoefte was aan meer vrouwen, ik bedoelde dat Doodkapje gelijk krijgt, dat het niet nuttig is met z'n allen op één te gaan.. dus als er dan meer vrouwen zijn, is er wat meer keusZoiets iig
en @ CP -3 lompe opmerking
Zelf zegt ze ook, one of the guysquote:Op zondag 20 juli 2008 01:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja het lukte me niet het goed te formuleren haha. Maar jij zei dat er altijd behoefte was aan meer vrouwen, ik bedoelde dat Doodkapje gelijk krijgt, dat het niet nuttig is met z'n allen op één te gaan.. dus als er dan meer vrouwen zijn, is er wat meer keusZoiets iig
en @ CP -3 lompe opmerking
vanaf hier? Nijmegen #41 - waar Cali & H_M elkaar liefdevol bestokenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:49 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Wat komt dat mooi tuit, het regent en het is : ZONDAG..
welk topic is dat te vinden
Geen idee, ergens bij de eerste 100, in de OP staat een link naar de stats, en (againquote:Op zondag 20 juli 2008 01:49 schreef LaGrive het volgende:
Wat komt dat mooi tuit, het regent en het is : ZONDAG..
welk topic is dat te vinden
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:51 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Welke chick metH_M en chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft hij dan van je gehusselt?Meen dat hij de bardame der Hyves nog gezocht heeft
![]()
Sommige mensen zijn niet van de harde kern hier en snappen dit dus nietquote:Op zondag 20 juli 2008 01:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens, de fokster-wiens-naam-ik-niet-noem-maar-allom-bekend-isis niet echt meer actief, sinds me fobopost
Alsof wij snappen wie Marloes isquote:Op zondag 20 juli 2008 01:59 schreef LastRequest het volgende:
Sommige mensen zijn niet van de harde kern hier en snappen dit dus niet
Ik zei niet voor niets een regenachtige zondagquote:Op zondag 20 juli 2008 01:59 schreef LaGrive het volgende:
Ik was ff aan het zoeken naar de rel, maaar zoek wel op een andere zondag
Tuurlijk, jullie weten toch alle lekkere vrouwen te vinden?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alsof wij snappen wie Marloes is.
Het ging over SZRR of iets in die trant.
Zie fipo in me fobo jwtquote:Op zondag 20 juli 2008 01:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet van de harde kern hier en snappen dit dus niet
wtfquote:
verkapte check mn fobo postquote:
Ja tis een vriendin van LG geloof ikquote:Op zondag 20 juli 2008 02:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, iemand typte hier toch echt de naam Marloes net
.
Een user, niet zo agressief hequote:
Marloes is een vriendin van Dupje, die ging mee met de Camelot / voetbal meetquote:Op zondag 20 juli 2008 02:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, iemand typte hier toch echt de naam Marloes net
.
quote:
Is dat een en dezelfde persoonquote:Op zondag 20 juli 2008 02:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Marloes is een vriendin van Dupje, die ging mee met de Camelot / voetbal meet
snel, voordat swarma zegt TT inspiratie !quote:Op zondag 20 juli 2008 02:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan dit topic nog echt volkrijgen ook.
quote:Op zondag 20 juli 2008 02:05 schreef LaGrive het volgende:
Daarnet ging het iig over een vriendin van mij
sorry ik moet nog wennen dat : ( zo boos uitpakt en niet iets in de trant vanwordt!
Nee, de kater is datgeen wat komt met te veel bier en te weinig slaapquote:Op zondag 20 juli 2008 02:06 schreef LastRequest het volgende:
wie is de kater? yasha?
LG af en toe ben je geniaal hahahaha met je
Nu mis ik dus de aai-over-de-bol-smileyquote:Op zondag 20 juli 2008 02:07 schreef LaGrive het volgende:
ik ben gewoon snel verdrietig jongens, vanaf nu alleen maar liefde
Deze lijkt wel toch:quote:Op zondag 20 juli 2008 02:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu mis ik dus de aai-over-de-bol-smiley.
hee, op deze manier gaan we geen topics volmaken he.. wel gewoon inhoudelijke posts graagquote:Op zondag 20 juli 2008 02:08 schreef LaGrive het volgende:
.
Ik zou je nooit met een hamer op je tere hoofdje durven slaanquote:
ze heb een bolle kop hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 02:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou je nooit met een hamer op je tere hoofdje durven slaan.
ik had per ongeluk mijn eigen post geqoute, maar kon het niet verwijderenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
hee, op deze manier gaan we geen topics volmaken he.. wel gewoon inhoudelijke posts graag
quote:Op zondag 20 juli 2008 02:11 schreef LastRequest het volgende:
ze heb een bolle kop hoor
oeiiiiii nu is het weer mannen 3 - vrouwen 2quote:Op zondag 20 juli 2008 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
hoe bol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |