2 biertjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:51 schreef LastRequest het volgende:
I know maar tis maar 4,20 haha.
Kijk morgen wel even
Ga nu richting stad! Doeeeg
En LG groetjes aan je zus
Ik ben ook na een half uur film in slaap gevallen inderdaad. Nu dus maar verhuizen naar bedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:22 schreef Californium het volgende:
Niet echt dood... Straks even 2,5 uur op de bank geslapen![]()
goed planquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook na een half uur film in slaap gevallen inderdaad. Nu dus maar verhuizen naar bed
Stond je bij de Mac in Dukenburg net? werd goed gehijgd ja in die wagen...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
btw wat doe je als je ruiten beslaan? en waardoor kan je t voorkomen ?
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
Oja trouwens als iemand nog vrienden zoekt, ik hoef de mijne niet meer.
Ooh half 4 valt ook wel mee! Gewoon proberen ja! Dan heb je misschien nog een klein lichtpuntje vandaagquote:Op zondag 20 juli 2008 00:38 schreef LaGrive het volgende:
Ja om half 4 ongeveer.. maar goed, je kan ook eerder kaartjes kopen toch? Volgens mij letten ze daar niet op.
Ik probeer het gewoon!
Had ze vooraf ff bekeken en je ziet er per foto best verschillend uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
Dan had ik jou binnen wel herkent denk ik...Had je me ook niet herkent aan mijn hyves foto
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:44 schreef LastRequest het volgende:
Gewoon, tis de zoveelste keer dat er een avond is vol met gezeik.. nu ben ik er klaar mee. Helaas, dan zijn we maar uit elkaar gegroeid. Ik hoef ze voorlopig niet meer te zien. LG is m'n new best friend
Tis toch ook niet normaal dat we al voor half 1 uit de stad terug zijn, iedereen vond het echt kut er was alleen maar gezeik.. en ik was niet eens schuldig
In de baggerlay-out kan je ze bij de quickpreview er ook bijzettenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:47 schreef LastRequest het volgende:
Irritant he, ik moet ook telkens helemaal klikken op reageer omdat ik de meeste niet uit m'n hoofd weet..
LG weet dat dit niet zomaar is.. dit is al jaren aan de gang haha, vanavond is mijn emmer volgeraakt om het maar zo te zeggen. Echt waar, ik heb veel te vaak toegegeven. Dan maar vriendloos door het levenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, bij iedereen zit 't weleens tegen, niet zomaar je vrienden opgeven hoor
![]()
.
Ik zou zeggen scheld elkaar eens volledig de huid vol, en ga daarna bier drinken in de kroegquote:Op zondag 20 juli 2008 00:59 schreef LastRequest het volgende:
LG weet dat dit niet zomaar is.. dit is al jaren aan de gang haha, vanavond is mijn emmer volgeraakt om het maar zo te zeggen. Echt waar, ik heb veel te vaak toegegeven. Dan maar vriendloos door het leven![]()
even voor de noobs, wat is de baggerlayout ook alweerquote:Op zondag 20 juli 2008 00:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de baggerlay-out kan je ze bij de quickpreview er ook bijzetten(ik heb dat wel iig, zal wel een instelling zijn).
De mannen zijn de grootste zeikerdsquote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen scheld elkaar eens volledig de huid vol, en ga daarna bier drinken in de kroeg. Of zou dat alleen bij mannen werken
.
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef LastRequest het volgende:
even voor de noobs, wat is de baggerlayout ook alweer
volgens mij drinkt LR geen bier, dus misschien dat daar het probleem ligt?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen scheld elkaar eens volledig de huid vol, en ga daarna bier drinken in de kroeg. Of zou dat alleen bij mannen werken
.
Okquote:Op zondag 20 juli 2008 01:02 schreef LastRequest het volgende:
De mannen zijn de grootste zeikerds
Nee het gaat gewoon ff niet meer.. m'n beste vriendin mag blijven, de rest mag zich komende tijd bewijzen en anders is het klaar. Ik ga het niet allemaal uitleggen want dat is een ontzettend oninteressant lulverhaal maar tis gewoon klaar, jammer maar helaas.
Altijd maar weer die dure troep hequote:Op zondag 20 juli 2008 01:03 schreef LaGrive het volgende:
volgens mij drinkt LR geen bier, dus misschien dat daar het probleem ligt?
Ja, jullie gaan zo gelukkig zijn met mijquote:Op zondag 20 juli 2008 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er gaat een wereld voor je open, nu kan je nog sneller spamz0ren
.
Bekijk alle opties in de link die ik gaf ff rustig door en met enige mate van snuggerheid kom je er dan wel uitquote:Op zondag 20 juli 2008 01:19 schreef LaGrive het volgende:
Ik wil ooohoook smileys!
Je schat haar iets te hoog inquote:Op zondag 20 juli 2008 01:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bekijk alle opties in de link die ik gaf ff rustig door en met enige mate van snuggerheid kom je er dan wel uit.
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:21 schreef LastRequest het volgende:
ik word altijd belachelijk gemaakt om het gezicht dat ik dan trek
En daar gaat de laatste vriendinquote:
Nee, ik blijf de lekkerste uit haar groepje!quote:Op zondag 20 juli 2008 01:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En daar gaat de laatste vriendin.
Je hebt wel hele hoge verwachtingen van die quick-smileysquote:Op zondag 20 juli 2008 01:27 schreef LastRequest het volgende:
Kom op Pietje is nu online dus we maken het topic vol
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:28 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Nee, ik blijf de lekkerste uit haar groepje!
Slechte reden om te gaan slapen!quote:Op zondag 20 juli 2008 01:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen @ FOK! wordt stiekem overgenomen door het vrouwelijk geslacht.
* Cocktailprikker meld zich weerquote:Op zondag 20 juli 2008 01:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen @ FOK! wordt stiekem overgenomen door het vrouwelijk geslacht.
Aan welke kant sluit jij je aan dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* Cocktailprikker meld zich weer
De voorkant natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2008 01:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Aan welke kant sluit jij je aan dan?
Gaan we rellenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Aan welke kant sluit jij je aan dan?
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:41 schreef LastRequest het volgende:
swarma is trouwens wel teleurgesteld hoor, hij zei gister nog "er waren toch nieuwe tieten in het topic?"![]()
Trafasi dan, maar die post al niet meer of wel
Zo probeerde ik te kijken maar dat kan ik irl niet zo goedquote:
Vechten danquote:Op zondag 20 juli 2008 01:41 schreef LaGrive het volgende:
Gaan we rellen![]()
Daarvoor word ik namelijk lid van fora!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |