Zelf zegt ze ook, one of the guysquote:Op zondag 20 juli 2008 01:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja het lukte me niet het goed te formuleren haha. Maar jij zei dat er altijd behoefte was aan meer vrouwen, ik bedoelde dat Doodkapje gelijk krijgt, dat het niet nuttig is met z'n allen op één te gaan.. dus als er dan meer vrouwen zijn, is er wat meer keusZoiets iig
en @ CP -3 lompe opmerking
vanaf hier? Nijmegen #41 - waar Cali & H_M elkaar liefdevol bestokenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:49 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Wat komt dat mooi tuit, het regent en het is : ZONDAG..
welk topic is dat te vinden
Geen idee, ergens bij de eerste 100, in de OP staat een link naar de stats, en (againquote:Op zondag 20 juli 2008 01:49 schreef LaGrive het volgende:
Wat komt dat mooi tuit, het regent en het is : ZONDAG..
welk topic is dat te vinden
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:51 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Welke chick metH_M en chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft hij dan van je gehusselt?Meen dat hij de bardame der Hyves nog gezocht heeft
![]()
Sommige mensen zijn niet van de harde kern hier en snappen dit dus nietquote:Op zondag 20 juli 2008 01:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens, de fokster-wiens-naam-ik-niet-noem-maar-allom-bekend-isis niet echt meer actief, sinds me fobopost
Alsof wij snappen wie Marloes isquote:Op zondag 20 juli 2008 01:59 schreef LastRequest het volgende:
Sommige mensen zijn niet van de harde kern hier en snappen dit dus niet
Ik zei niet voor niets een regenachtige zondagquote:Op zondag 20 juli 2008 01:59 schreef LaGrive het volgende:
Ik was ff aan het zoeken naar de rel, maaar zoek wel op een andere zondag
Tuurlijk, jullie weten toch alle lekkere vrouwen te vinden?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alsof wij snappen wie Marloes is.
Het ging over SZRR of iets in die trant.
Zie fipo in me fobo jwtquote:Op zondag 20 juli 2008 01:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet van de harde kern hier en snappen dit dus niet
wtfquote:
verkapte check mn fobo postquote:
Ja tis een vriendin van LG geloof ikquote:Op zondag 20 juli 2008 02:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, iemand typte hier toch echt de naam Marloes net
.
Een user, niet zo agressief hequote:
Marloes is een vriendin van Dupje, die ging mee met de Camelot / voetbal meetquote:Op zondag 20 juli 2008 02:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, iemand typte hier toch echt de naam Marloes net
.
quote:
Is dat een en dezelfde persoonquote:Op zondag 20 juli 2008 02:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Marloes is een vriendin van Dupje, die ging mee met de Camelot / voetbal meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |