Oké bedankt voor de tip. Ik lees nog even mee misschien komen er nog meer tips voorbijquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef SilentFears het volgende:
Gewoon 'hoi keertje samen friet saté eten' of 'samen keer shoppen voor nieuwe g-star shizzle'?
Ja ze vroeg dat zo aardig met een glimlach op haar face. En als je weet dat dat gezicht cute is...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
''Ik werd super verlegen en ik durfde niks meer te zeggen.''
Dude ze zei ''Jij bent dus die jongen die niets anders pakt dan friet saté'' en jij klapt al dicht?
Ja, op die foto's staan maar 2 super hotties. Dit is echt een super lieve aardige schattige what ever meid van een friet kraam waar ik vaak kom.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:58 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
jij moet toch met je charmes, die chick inpalmen.. net als deze chicks van jou :p
Zo beter taal nazi?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:59 schreef nietzman het volgende:
Godverdomme mensen die het woord 'willen' niet weten te vervoegen verdienen een ondiep graf in de duinen.
Dat had je inderdaad moeten zeggen en vooral geen t-shirt met heel groot G-star aantrekken de volgende keer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef SilentFears het volgende:
'hoi keertje samen friet saté eten'
Wat dan? Puma, nike, Dolce&gabbana of een merkloos T-shirt?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat had je inderdaad moeten zeggen en vooral geen t-shirt met heel groot G-star aantrekken de volgende keer.
Nou ja die G-star shirts hebben vaak zo'n mega logo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:04 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat dan? Puma, nike, Dolce&gabbana of een merkloos T-shirt
Dan wordt het een merkloos T-shirt...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja die G-star shirts hebben vaak zo'n mega logo.
Verder moet je het merk zelf weten als het er maar niet zo groot op staat
Tis zo maar een ideetje. Ik had het er vandaag ook moeilijk mee...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:53 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké bedankt voor de tip. Ik lees nog even mee misschien komen er nog meer tips voorbij
Zo maar een ideetje hè. Het is gewoon een goed ideequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:11 schreef SilentFears het volgende:
[..]
Tis zo maar een ideetje. Ik had het er vandaag ook moeilijk mee...![]()
Gewoon d'r op af lopen en dr aanspreken met als gedachte 'wie niet waagt wie niet wint'.
nee merkloos is niks. Als je op marktplaats kijkt kan je shirts vinden voor leuke prijs met heel groot ARMANI erop. Dat is beter. Jammer van deze keer, dat het niet lukte, maar volgende keer als ze weer vraagt van, hee ben jij niet die jongen die steeds friet met sate bestelt, moet je tegen haar zeggen: "Ja, en heb je daar probleem mee?? Hoer!" Dan moet je die friet met sate in dr gezicht gooien en op dr pissen. Ik had ergens gelezen dat dat "hard to get" playen is, dat vinden meiskes leuk.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan wordt het een merkloos T-shirt...Of ik moet nog snel even een nieuwe husselen
![]()
Bedankt voor je reactie. Je vindt je zelf wel stoer hè?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:16 schreef Jasonn87 het volgende:
[..]
nee merkloos is niks. Als je op marktplaats kijkt kan je shirts vinden voor leuke prijs met heel groot ARMANI erop. Dat is beter. Jammer van deze keer, dat het niet lukte, maar volgende keer als ze weer vraagt van, hee ben jij niet die jongen die steeds friet met sate bestelt, moet je tegen haar zeggen: "Ja, en heb je daar probleem mee?? Hoer!" Dan moet je die friet met sate in dr gezicht gooien en op dr pissen. Ik had ergens gelezen dat dat "hard to get" playen is, dat vinden meiskes leuk.
ja dat moet ook als je chicks wil hosselen. Dat is alfa gedrag, heb ik ook ergens gelezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:17 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Je vindt je zelf wel stoer hè?
Ze doet aardig. Waarom zal ik dan negatief gaan doen. Ik heb bij natuurkunde geleerd dat +en- min is dus negatief.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:20 schreef Jasonn87 het volgende:
[..]
ja dat moet ook als je chicks wil hosselen. Dat is alfa gedrag, heb ik ook ergens gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |