Zo probeerde ik te kijken maar dat kan ik irl niet zo goedquote:
Vechten danquote:Op zondag 20 juli 2008 01:41 schreef LaGrive het volgende:
Gaan we rellen![]()
Daarvoor word ik namelijk lid van fora!
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:42 schreef LaGrive het volgende:
Ik dacht dat swarma al iemand had?
Help eens herinnerenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja we hebben de grootste rel al overwonnen
Maar nee hoor hier hoeft niet gereld te worden
1) ik dacht, tsjaquote:Op zondag 20 juli 2008 01:42 schreef LaGrive het volgende:
Ik dacht dat swarma al iemand had?
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo probeerde ik te kijken maar dat kan ik irl niet zo goed
Vind je dat stiekem plesantquote:Op zondag 20 juli 2008 01:43 schreef LaGrive het volgende:
Daar zeg ik nooit nee tegen!
H_M heb ik gemistquote:Op zondag 20 juli 2008 01:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Help eens herinnerenIk vond de H_M rel wel tof
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
H_M heb ik gemist
Ik doelde op een rel die LG en ik een jaar of 2, 3? geleden overleefd hebben op een ander forum... wat een onzin was dat zeg.
@ Pietje straks krijgt Doodkapje nog gelijk, met z'n opmerking dat het niet nuttig is je met z'n allen op één vrouw te storten! (Yasha dus)
Ja ik kom voortaan niet meer later als het ff kan, dan is er al vanalles besprokenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Snel LR, doe je vestje weer aan* Cocktailprikker denkt aan VBmeet voor poolparty
eeuuhh, wat heeft dat precies met nu te maken, het kwartje valt niet helemaal.....quote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef LastRequest het volgende:
@ Pietje straks krijgt Doodkapje nog gelijk, met z'n opmerking dat het niet nuttig is je met z'n allen op één vrouw te storten! (Yasha dus)
Ik heb em nog op msnquote:Op zondag 20 juli 2008 01:47 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Haha, die was ook mooi! Ik heb gelukkig nog een foto van Arno
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef LaGrive het volgende:
Het swarma-en-iemand-hebben-onderwerp ligt wel gevoelig bij jullie jongens, vertel, heeft hij jullie meisje afgepakt?
Ik las even de H_Merel rel wel tof
Vertel, even over de H_M-rel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees maar eens terug op een regenachtig zondagquote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef LaGrive het volgende:
Vertel, even over de H_M-rel!
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees maar eens terug op een regenachtig zondag.
Ja het lukte me niet het goed te formuleren haha. Maar jij zei dat er altijd behoefte was aan meer vrouwen, ik bedoelde dat Doodkapje gelijk krijgt, dat het niet nuttig is met z'n allen op één te gaan.. dus als er dan meer vrouwen zijn, is er wat meer keusquote:Op zondag 20 juli 2008 01:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
eeuuhh, wat heeft dat precies met nu te maken, het kwartje valt niet helemaal.....
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja, laten we het er op houden dat ik de oldskool fokkers nog bier van hem krijgenEn ik heb geen interesse in Yashi's hoor
Welke chick metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft hij dan van je gehusselt?
Iedreeen gaat toch maar voor één persoonquote:Op zondag 20 juli 2008 01:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja het lukte me niet het goed te formuleren haha. Maar jij zei dat er altijd behoefte was aan meer vrouwen, ik bedoelde dat Doodkapje gelijk krijgt, dat het niet nuttig is met z'n allen op één te gaan.. dus als er dan meer vrouwen zijn, is er wat meer keusZoiets iig
en @ CP -3 lompe opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |