Tsja, dat kun je het beste gewoon aan jouw werkgevers vragen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:43 schreef QrisS het volgende:
nee dit topic is om te vragen of andere mensen hier ervaring mee hebben (en dan niet zo speciaal dat chinees, maar gewoon bezorgen met de auto)
Bijv:
als ik een ongeluk krijg ben ik dan goed verzekerd
STEL ik wordt overvallen ben ik dan verzekerd etc er zijn natuurlijk ook nadelen. Een rijsttafel kost als snel een paar centen dus je hebt altijd wel n euro of 50 / 100 op zak wat altijd aantrekkelijk is
Tijd om te verhuizen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:54 schreef QrisS het volgende:
@ vamps: uhm wat als ik zeg dat ik in limburg woon en dat t hier geen kassen heeft
elke dag naar huiland is ook niks
¤ 8,00 per uur is toch geld en goed geld lijkt me. Dus zoals anderen zeiden: Doen en niet zeikenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:08 schreef QrisS het volgende:
iemand ervaring met het bezorgen van chinees ofzo? Ik heb n (vrij goedverdienende baan á 8 euro per uur) aangeboden gekregen van de lokale chinees hier in de buurt. Het is met de auto bezorgen elke dag door de week van 5 tot 8. In het weekend mag ik later zelf doorgeven wat ik wil.
Het lijkt me wel leuk, mag gratis eten daar. Zit altijd droog in tegenstelling tot pizza bezorgen. Kan een navigatiesysteem gebruiken dus verdwaal nooit en ik zit toch wat veiliger in een auto als op een bromme rnatuurlijk. Daarbij komt: voor 8 uur is er geen zak te doen in de omgeving hier dus ik mis ook niks van het uitgaansleven o.i.d.
Maargoed iemand ervaring hiermee?
grappig ik dacht altijd dat 5 x 3 x 8 = 120 euro per week was dus 480 euro de maandquote:Op maandag 14 juli 2008 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
5 x 3 x 8 = 60 euro per week, alleen doordeweeks. is toch een leuke 240 euro id maand, vooer "erbij", en dan het eten nog niet meegerekend. Altijd leuk zoiets als je in horeca werkt![]()
Alleen moet je je afvragen of je zin hebt om elke dag op dat tijdstip te gaan werken
2 x de helft dus?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:29 schreef Hijacking het volgende:
[..]
grappig ik dacht altijd dat 5 x 3 x 8 = 120 euro per week was dus 480 euro de maand
haha nee zo gek ben ik niet, heb ik al eens meegemaakt bij de pizzeriaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zou maar wel oppassen dat ze je niet stiekem andere dingetjes laten koerieren, als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |