Of een tegoed opbouwen, ik heb gister 1 rondje gegeven en de rest was allemaal bier wat ik nog kreegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja dat is wel een erg groot nadeel, zeer dure bedoeling. Even een rondje halen en je bent een tientje kwijt (of nog meer), ff eten na 't stappen en weer 5,50 voor een (wel lekkere
) doner.
ik ben gister zelfs opgelicht heb godverdomme voor 4 biertjes de reguliere prijs betaalt ipv 4 euroquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja dat is wel een erg groot nadeel, zeer dure bedoeling. Even een rondje halen en je bent een tientje kwijt (of nog meer), ff eten na 't stappen en weer 5,50 voor een (wel lekkere
) doner.
ik? gewoon naar huisquote:
tja dan nog maar een colatje en naar huisquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
Ja eten na het stappen heb ik opgelost door eten thuis vast klaar te zetten voor als ik thuis kwam
Maar verder heeft het me erg veel geld gekost dat ik helemaal niet heb
gaat ie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben gister zelfs opgelicht heb godverdomme voor 4 biertjes de reguliere prijs betaalt ipv 4 eurokut personeel
*ja was het vergeten (stomme imbeciel)
ja gisteren was wel heel ernstig haha.. maarja, ik heb thuis nog gratis muntjes liggen van onze eigen kroeg.. nog 30 ofzo.. dus ik ga vanavond lekker goedkoop stappenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja dan nog maar een colatje en naar huis
gaf k al via msn tochquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma, linkje?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaf k al via msn toch?
FOK! Stok door NL-spel #72: *O* Helmond *O*
k voel me opgelichtquote:
wel heel sneu hoor, dat je één rondje in 7 dagen voor de volle prijs hebt moeten kopenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k voel me opgelichtik kan mezelf gewoon niet goed verdedigen als ik dronken ben
AH Jacobslaan, ik ken ook een hoop mensen die daar werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wel grappig trouwens, liep langs de Silent Disco, en dacht wat zie ik hier veel bekenden om me heenLeek zowat half AH Jacobslaan daar achter de barren bij te verdienen
Werk(te) jij er ook ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
AH Jacobslaan, ik ken ook een hoop mensen die daar werken
friet!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:27 schreef LastRequest het volgende:
nou heb ik zin in patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |