quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:35 schreef Californium het volgende:
Hoi!!!...Puberpop was gezelligNiemand gezien van hier..... wel jammer eigenlijk... Beetje veel alcohol op, nouja niet echt veel....Maar na 4,5 maand stage ben ik niets meer gewend
Heb zelfs gerookt en dat doe ik alleen als ik genoeg op heb
haarquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
idd een doodzonde, ik zou hem een ban aansmeren
Hij komt alleen in 't topic voor echt belangrijke zaken.quote:
Patricks Place op de Lindenlaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een waterfiets graag!
BTW wat is jullie stam-friettent?
Die tegenover het Kolpinghuis, met Ras frietquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een waterfiets graag!
BTW wat is jullie stam-friettent?
Puberpop stamt toch af van Dio, waar dames van 16 zowieso niet binnen kwamen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef Houniet het volgende:
Puberpop? Lopen zeker alleen maar dames van 16?
stiekem wel leuk hoor
Vurens ? vink echt niet lekker.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die tegenover het Kolpinghuis, met Ras friet
Binnenkort Matrixx At The Parkquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:59 schreef Manu82 het volgende:
Puberpop stamt toch af van Dio, waar dames van 16 zowieso niet binnen kwamen?
Verveling..quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij komt alleen in 't topic voor echt belangrijke zaken.
Te druk, maar zal er ook wel weer te vinden zijnquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een waterfiets graag!
Als je bij bestuursgebouw via fietspad oversteekt, links via st anna en dan eerste rechts en dan zit er een op de hoekquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is eigenlijk de dichtsbijzijnde friettent bij de uni? De refter is doorgaans druk en
Of als je bij TvA 'achter' eruit loopt, door het bos naar Brakkestein, daar zit er ook eentje (Houtlaan oversteken, eerste links, eerste rechts).quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je bij Erasmusgebouw via fietspad oversteekt, links via st anna en dan eerste rechts en dan zit er een op de hoek
Daar bij het winkelcentrumpje? Achterzijde van de Aldi?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of als je bij TvA 'achter' eruit loopt, door het bos naar Brakkestein, daar zit er ook eentje (Houtlaan oversteken, eerste links, eerste rechts).
Eh nee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Te druk, maar zal er ook wel weer te vinden zijn
Gaan jullie ook allemaal naar Belle Perez en Jacques Herb trouwens?
Niet mijn type, alleen daarom wil ik al niet afrekenenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Dat wordt dan drie euro vijftig alstublieft."
Juistemquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar bij het winkelcentrumpje? Achterzijde van de Aldi?
Mja, de zoekterm "lekker wijf + snackbar" leverde wat weinig op, dus je moet wat hèquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet mijn type, alleen daarom wil ik al niet afrekenen.
Daar ben ik al heel vaak een frietje wezen halenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Houniet![]()
waarom sta ik in je sigen dan al net met die quote
Vuurens?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die tegenover het Kolpinghuis, met Ras friet
Kom je er nu pas achterquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Houniet![]()
waarom sta ik in je sigen dan al net met die quote
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef Dupje het volgende:
Jongens niet zo snel!
Tof dat het nog gezellig wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef LastRequest het volgende:
Ah joh nu heb ik vet zin in patat
Ik ben idd gods brak, volgens mij was ik half 6 ofzo thuis.
Hij staat er net tien uur in, hooguit, dus op zich...ik let ook niet constant op de sig van iedereen hoorquote:
Ik ook! Echt dat het niet meer grappig isquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm dat is van maandag op dinsdag nacht volgens mij hoor Mikkie
Doodkapjequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef Houniet het volgende:
Wie had er hier laatst zooeeen foto van de brug gemaakt en hier gepost? Die foto was s'avonds gemaakt.
Heb je die foto ook toevalligquote:
Dan werk je vast niet in de horeca in Nijmegen-centrumquote:
Vieze rokertquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
tvp
Is dat diequote:
Nee, ik denk dat die alle zeilen bij kunnen gaan zettenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan werk je vast niet in de horeca in Nijmegen-centrum
Goed bezig PHquote:
Mja,.. het heeft niks meer met voetbal te maken. Als je club verliest, moet je hun toch uitlachen ipv de winnende ploeg voor weet ik wat uitmaken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:23 schreef Knoflook het volgende:
En wat betreft Arnhem Nijmegen. Ik blijf Arnhem altijd arnep noemen en in Nijmegen is alles beter
Ik zat wel in Arnhem op school en daar zag je ook altijd onderlinge strijd. Als NEC weer eens won stonden weer overal leuzen door het gebouw en kranten artikels. (dat dus 14x achter elkaar).
Ik ben niet zo'n voetbal fan, maar ik zit tussen de idioten die allemaal anti vitesse zijn.
Mijn aanbod geldt nog steedsquote:
tis ook vies....quote:
Ik denk dat ik een plaatje mis, met dank aan een firewall?quote:
Oh dat wist ik niet, wil je er over pratenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
tis ook vies....
maar was gefrustreerd en dronken en dan mag dat vind ik
Die komt ook van Hyves.. Maar die is inderdaad wel geniaal voor in de op trouwensquote:
Mja, die zijn meestal wel voorbereid hoor. Maar druk is het wel. Ik heb er zelf ook jaren gewerkt, vijf Zomerfeesten gedraaid... het is druk. Vooral als je een gewaardeerde kracht bent, ben je over het algemeen de lul om de tent te openen én te sluiten, en dan draai je gewoon een week van 80+ uur.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die alle zeilen bij kunnen gaan zetten
Precies die heb ik nodig voor de nieuwe OPquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die komt ook van Hyves.. Maar die is inderdaad wel geniaal voor in de op trouwens
Maar anders moet je doodkapje even pmen ofzo
Oh, ik had het ook eerder over druk dan over "niet voorbereid". Ik mag aannemen dat de vierdaagse geen verrassing meer is voor de horecaquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, die zijn meestal wel voorbereid hoor. Maar druk is het wel. Ik heb er zelf ook jaren gewerkt, vijf Zomerfeesten gedraaid... het is druk. Vooral als je een gewaardeerde kracht bent, ben je over het algemeen de lul om de tent te openen én te sluiten, en dan draai je gewoon een week van 80+ uur.En daarna nog even feesten natuurlijk...ik was altijd doodop op zaterdag
Whehehe cool... dat is Cubaanse salsa he? Ik heb 2 jaar bij Tipica gedanst. L.A. Stylequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben ook vaak bij @ the park, en daarnaast veel bij Ammane salsa dansen
Ik uhm weet niet meer welk aanbod het wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja,.. het heeft niks meer met voetbal te maken. Als je club verliest, moet je hun toch uitlachen ipv de winnende ploeg voor weet ik wat uitmaken.
[..]
Mijn aanbod geldt nog steeds
...terig wat gaan jullie hard... ben je ff een paar uur sporten en je bent weer een halve topic verder
Zo maar eens ff shoppenen een falafel halen bij Maoz
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies die heb ik nodig voor de nieuwe OP. Dus Dupje Doodkapje
..
Ik heb vorig jaar Herb bij toeval gezien op Joris Ives pleinquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie ook allemaal naar Belle Perez en Jacques Herb trouwens?
Heb je hem ook groterquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik uhm weet niet meer welk aanbod het was.. Als het me zaterdag aangeboden is, had je dat kunnen weten
Alhoewel je wel zoiets gezegd hebt van laat hem afdrukken bij de hema ofzo.. Maar ik weet niet of je daar op doelt
Sure... 610 pixels breed is volgens mij het beste voor de OP he (je krijgt m lekker niet full-size 10 MPxquote:
Ik wil hem op 600 hebben aubquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sure... 610 pixels breed is volgens mij het beste voor de OP he (je krijgt m lekker niet full-size 10 MPx)
Ik vind hem zelf ook wel sexy jaquote:
komt eraanquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil hem op 600 hebben aub[ afbeelding ].
Je mag hem ook mailenquote:
Want andersquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]............... seriously
............... het is dat je op vakantie gaat
Waar verdenk jij mij allemaal wel niet vanquote:Maar als je 'm graag in je kamer wilt hebben, moet je maar ff zeggen welk formaat (de foto; godver Yash) je wilt op canvas.
Ik vind die zwart wit foto errug tof.. Ik denk dat die kleurenfoto niet echt bij mijn kamer gaat passenquote:Dan bestel ik 'm gewoon bij de Hema tegen de Hema-prijs... ik hoef er niks extra voor te hebben (voorlopig) en vind het eigenlijk wel gaaf als het bij iemand aan de muur hangt
Maar dat komt natuurlijk door de persoon om wie het gaatquote:
Het is dat ik te lui ben om een quote terug te zoekenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dat komt natuurlijk door de persoon om wie het gaat
Het liefst wil ik hem de foto groot, maar 75 x 100 is ¤85,- dat vind ik toch een hoop geld, moet ik even over nadenkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die zwart wit foto errug tof.. Ik denk dat die kleurenfoto niet echt bij mijn kamer gaat passenIk ga even de prijzen checken jeweetzzz
Jij moet toch lerenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is dat ik te lui ben om een quote terug te zoeken.
Toppertjequote:
Zorg maar dat je egaal gebruind terug komt uit Frankrijk, dan zien we wel verderquote:
Ik denk idd dat je heel goed kan kokenquote:Waar verdenk jij mij allemaal wel niet van![]()
![]()
Primaquote:Ik vind die zwart wit foto errug tof.. Ik denk dat die kleurenfoto niet echt bij mijn kamer gaat passenIk ga even de prijzen checken jeweetzzz
Nice... Psychedelischquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Dupje het volgende:
Ik heb nog een mooie foto van de waalbrug, gemaakt door mn oom:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het liefst wil ik hem de foto groot, maar 75 x 100 is ¤85,- dat vind ik toch een hoop geld, moet ik even over nadenken50 bij 75 is ¤55,- dat is al iets redelijker
Misschien anders nog maar even tot mijn verjaardag wachten
Ik quote hem toch even voor de zekerheid.. Het duurt namelijk nog 4 maandenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Cadeautje van de Nijmegentopic-gasten onder voorbehoud, aan deze uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend
Als er mensen in de buurt van november jarig zijn kunnen we vast wel iets regelenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar moet dan wel een behoorlijk feest tegenover staan, vergeet deze niet te quoten
.
Spoorbrug + snelbinder jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is trouwens toch de spoorbrug Dupje, of ben ik nu gek
Was de snelbinder er toen al? Of is het nog alleen de spoorbrug?quote:
Ik ben 3 november jarig!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als er mensen in de buurt van november jarig zijn kunnen we vast wel iets regelen
De ideeen vast welquote:
Ach simpelweg.... : Klote Schoolquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, wil je er over praten?
Ik heb ook voor de boogbrug gestemdquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:42 schreef Pheno het volgende:
De ideeen vast welMaar de gemeenteraad kennende
Net zoals de uitsalg van de tweede stadsbrug: de overgrote meerderheid wil een boogbrug, net als de eerste. Laat me raden, het wordt iets anders uiteindelijk
En jij hebt de ruimtequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was de snelbinder er toen al? Of is het nog alleen de spoorbrug?
[..]
Ik ben 3 november jarig!
Ik ook!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ook voor de boogbrug gestemd.
Ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ook voor de boogbrug gestemd.
Ik wacht op mijn MP3 spelerquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik tinypic enzulks...?
Tering, hoe kan dat zo duur zijn johquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het liefst wil ik hem de foto groot, maar 75 x 100 is ¤85,- dat vind ik toch een hoop geld, moet ik even over nadenken50 bij 75 is ¤55,- dat is al iets redelijker
Misschien anders nog maar even tot mijn verjaardag wachten
Waar?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De ava van yashi staat ook daar, net zo traag.
Bij xs.toquote:
Ik heb der post al gewijzigd naar tinypicquote:
Die is matig ja, daardoor was mijn ava een tijdje terug ook kwijtquote:
ik weet niks meerquote:
ja ik hoop dat t luktquote:
We kunnen met z'n allen gaan kamperen voor 't CBR...lastig voorlangs fietsen, nog even met de auto op die uitvoegstrook stilstaan ofzo...quote:
Oh noes!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
k sms wel iemand want moet daarna werken dus ben er tot 11 uur ofzo niet
sukkelquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin in een pestbui te raken. Tijd om even iets anders te gaan doen
Dat mag ook wel, hij is prof fotograafquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja was ik ook weer, sinds men post vanochtend eigenlijk alleen maar op de bank gelegenBeetje tv kijken, Grey's Anatomy enzulks...
Mooie pic hoor Duppie die van je oom
Werk aan je loop-van-F5-klik-lees-reageer-skillzquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tering! Dit draadje gaat als een ADD-er aan de speed! Dit kan ik met mijn piep-kleine brein toch niet meer volgen!
quote:
Zelfs daarmee trek ik het niet eens!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werk aan je loop-van-F5-klik-lees-reageer-skillz.
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Zo toen ik daarstraks postte ging het echt niet goedNa 10 min maar weer m'n bed in gegaan..
Nu weer wakker maar geen zin om iets te doen, maar moet straks wel naar huis reizen enz.. blegh.
Nu kan ze dus heul niet terugkijken he, een gemiste kansquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!
Ik snap de ballen van deze site, maar ik kan wel op icoontjes klikken! Ja, ik ben van niveau jostiband!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu kan ze dus heul niet terugkijken he, een gemiste kans.
Ja er staat alleen niks in hequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!
Dit is je eigeste fobo: http://fotoboek.fok.nl/de_kardinaalquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap de ballen van deze site, maar ik kan wel op icoontjes klikken! Ja, ik ben van niveau jostiband!
Ja wat je daar ziet heet tegenwoordig een trein... die gaan heel moeilijk over de autowegen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is trouwens toch de spoorbrug Dupje, of ben ik nu gek
Als je was verwarmt, dan wordt het zacht hè? ik denk ik zeg het maar even... Daar kan je gebruik van maken en de vlinder weer mee aanelkaar 'lijmen'.quote:
Zet 'm op!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga maar eens inpakkenben benieuwd of t gaat lukken
k sms wel iemand want moet daarna werken dus ben er tot 11 uur ofzo niet
Mijn foto's staan op de pc die nog bij mijn (ex)vriendin thuis staat! Samenwonen is een stuk gemakkelijker qua plannen dan weer uit elkaar gaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit is je eigeste fobo: http://fotoboek.fok.nl/de_kardinaal
Alleen moet je via de knopjes links "aanpassen, fotobeheer" en boven "instellingen" je fobo activeren.
Wat is deze?! Wolla-wolla... je gaat een uurtje wandelen in de stad en je moet serieus bijlezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doodkapje is geslaagd voor z'n Nijmegen-op-FOK!-spamz0r-integratiecursus.
Je lijkt wel een wijf, moeilijk doen om niksquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn foto's staan op de pc die nog bij mijn (ex)vriendin thuis staat! Samenwonen is een stuk gemakkelijker qua plannen dan weer uit elkaar gaan
Okee... Wie A zegt... watskeburt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn foto's staan op de pc die nog bij mijn (ex)vriendin thuis staat! Samenwonen is een stuk gemakkelijker qua plannen dan weer uit elkaar gaan
Door de vakantietijd is 't ook wel extreem drukquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Doodkapje het volgende:
Wat is deze?! Wolla-wolla... je gaat een uurtje wandelen in de stad en je moet serieus bijlezen
* Doodkapje wil stiekem checken of zijn foto in de OP goed tot zijn recht komtquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Door de vakantietijd is 't ook wel extreem druk, maar ik doelde op je 3 posts na elkaar binnen 5min
.
Je kan een fotoboek nemen zonder foto's?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, moeilijk doen om niks, je hebt heulemaal niks nodig om 't te activeren
.
Het is FOK!, geen C1000quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan een fotoboek nemen zonder foto's?![]()
Rare fratsen dat zijn het!
Nee, Dannyquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan een fotoboek nemen zonder foto's?![]()
Rare fratsen dat zijn het!
Een nieuw zeelandse pinguin als je echt tof wilt doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan er bijvoorbeeld ook een pinguïn inzetten.
Nee, ik ga hem als ik weer terug ben op mijn kamer ritueel verbrandenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als je was verwarmt, dan wordt het zacht hè? ik denk ik zeg het maar even... Daar kan je gebruik van maken en de vlinder weer mee aanelkaar 'lijmen'.
Die zit wss nu boven in dat hokkie om het te horen te krijgenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik zal eens kijken!
Ik ben wel benieuwd of swarma geslaagd is eigenlijk.
God straft meteenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Ooohhh......ik krijg hier een spontane hartverzakking. Ligt er een witte envelop met paarse rand op de trap...CJIB. Eerste gedachte: "kuuuuuuuuuuuut ik ben dus laatst tóch geflitst!". Wat blijkt: hij is voor m'n huisgenoot. Pffffffffff
Nja gaat tog om je rijexamen. Ik bedoel school boeit niet, maar rijden !!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was trouwens echt zenuwachtig voor m'n rijexamens, ben verder nooit ergens zenuwachtig voor
.
Kennelijk dus niet, want behalve die kortstondige hartverzakking is er niks aan de hand. Straf was geweest als ik inderdaad een boete had gehad voor 160 @ 120 in NL of voor de 170 @ 120 in Duitsland laatstquote:
Dat had ik inderdaad ook. Tentamens? Lekker belangrijk. Maar m'n rijexamen was heiligquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:42 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nja gaat tog om je rijexamen. Ik bedoel school boeit niet, maar rijden !!!
Same here, alleen aan die Corsa doe ik niet meequote:Gelukkig heb ik alles in 1x gehaald en nu een leuke corsa voor de deur staan
Ik ook voor motorquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was trouwens echt zenuwachtig voor m'n rijexamens, ben verder nooit ergens zenuwachtig voor
.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga echt tot zaterdag niet meer stappen of sowieso minde drinken.
Ben nog steeds verrot en het is al 5 uur
Zit echt lam op de bank terwijl ik vanochtend al naar m'n ouders zou gaan.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga echt tot zaterdag niet meer stappen of sowieso minde drinken.
Ben nog steeds verrot en het is al 5 uur
Zit echt lam op de bank terwijl ik vanochtend al naar m'n ouders zou gaan.
Nee dit is al de 3e of 4e keer in 1,5 week, ik vier m'n vakantie iets te enthousiast.. zo heb ik echt niks aan m'n dagen.. vandaar dat ik nu ff niks doe tot zaterdagquote:
LG ? Ik mis iets?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:55 schreef LastRequest het volgende:
Mja et was gewoon veel te mooi haha, de vriend van LG stond ook ineens als verrassing voor d'r neus, terwijl die in Utrecht woont.. En tsja het was gewoon supermooi allemaal haha. Maarja, dat merk ik vandaag..
Doe es niet van die stoere inside praatjesquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch vond ik E. en P. en T. wel aardig hooren LG en Gose natuurlijk ook maar die heb ik niet zoveel gezien
Maar nog tijdje staan praten met ze, moest alleen uitkijken wat ik zei haha
Bij wat bekenden van me, worden bij projecten op school enz ook dit soort benamingen gebruiktquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof het allemaal bajesklanten zijn.
Goh, ik ken zo'n meisje hea en die studeert rechten.. en bij strafrecht hoorde ik van haar.. doen ze dat ook altijd zoquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bij wat bekenden van me, worden bij projecten op school enz ook dit soort benamingen gebruiktVolledige voornaam + initiaal achternaam
Zat eerst op Alternate te kijken naar Toshiba Satellite l300d, of ook een Acer. Iig in de 500 euro klassequote:
emo.gifquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het was dan ook een echte dijenkletser
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er helemaal geen verstand vanik DOE altijd alsof ik er verstand van heb..
Haha nee serieus van specs enzo weet ik niet zo veul..
Het beeld van mij is toch allang naar de kleutequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vrees dat Knoflook de nieuwe swarmakloon is...
[..]mijn beeld van jou, wat doe je
verkapte mensen-kom-eens-naar-mijn-fobo-lurkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het beeld van mij is toch allang naar de kleute![]()
Piet, je bent er nietmaar ik heb mn fobo aangepast hoor
quote:
Wie was de mug en wie was de olifant?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
Mijn ma vertelde me vanochtend dat ze een ernstig gesprek met me wilde, ik dacht ow nee ik krijg de auto nooit meer meeMaar het ging ergens anders over, iets met mug en olifant
Grafische kaart : Intel GMA X3100quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg Yashi, jij hebt er verstand van, wat denk je van die flaptop? hier met de specs
http://dixons.nl/De_onlin(...)7106761/default.aspxquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grafische kaart : Intel GMA X3100
Een videokaart hoort zijn eigen videogeheugen te hebben.
Just my 2 cents
Te duurquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:15 schreef Mikkie het volgende:
Koop dan je eigen auto CP, hoef je niet bang te zijn voor wat je moeder zegt
Ik heb al twee flaptops: dell 830 van de baas en een macbook. maar ik wil straks een nieuwe macbook voor erbijquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens doe eens niet, dan begint het hier ook te kriebelen voor een neie
Je kunt nog typen, dus het werktquote:
Dat heb ik nu dus, dat zuigt big timequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
Onboard video zie je vaak. Overigens ligt het eraan wat je er mee gaat doen. Spelletjes zuigen met shared memory. Maar voor de rest is het natuurlijk prima. Dan merk je er geen reet van
Klopt, alleen ook meer werk. Ik heb het ook overwogen, maar vind de praktische voordelen van een auto toch ook wat waard. Lekker droog, met radio, bergruimte, vakantiegeschikt, en ook een stukje veiligheid in de winterquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Te duurGa wel voor een motor, zuiniger, rijd leuker, en kost stukken minder
Slaapkopquote:
Sony toch? Merk waar je voor de naam al 500 euro betaalt. Ik kan het weten, ik heb een stereo van zequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:33 schreef Houniet het volgende:
Duur ding gekocht, zit ik er nooit achter.
Mja, dan moet je er zeker op letten. Er zijn vast en zeker laptops met eigen videokaart geheugen (nvidia of ati's er in). Ze kosten wel iets meer, maar dan heb je er wel meer aan.quote:
Dat is wel zo, maar je bent ook verzekerd van goed spulquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony toch? Merk waar je voor de naam al 500 euro betaalt. Ik kan het weten, ik heb een stereo van ze
gelukkig al 10 jaar of zo. Dus toen was het nog 500 gulden.
Nee hoor, ik vind alleen het onderwerp niet zo interessantquote:
Ik kan me slechts vinden in 2 puntenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, alleen ook meer werk. Ik heb het ook overwogen, maar vind de praktische voordelen van een auto toch ook wat waard. Lekker droog, met radio, bergruimte, vakantiegeschikt, en ook een stukje veiligheid in de winter.
zekers, daarom doet die stereo het ook al 10 jaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar je bent ook verzekerd van goed spul.
Andere school zoeken denk ik danquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind alleen het onderwerp niet zo interessant
Dit hoor ik op school ook de hele dag
Okéquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind alleen het onderwerp niet zo interessant
Dit hoor ik op school ook de hele dag
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Die nieuwe vaios zagen er tof uit in het sony gebouw in tokyo overigens.
Ik moest naar binnen, ik had bijna een Rolly gekocht toen
Hee cool, jij bent ook naar Japan geweestquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Die nieuwe vaios zagen er tof uit in het sony gebouw in tokyo overigens.
Ik moest naar binnen, ik had bijna een Rolly gekocht toen
De meeste mensen zijn 's ochtends brak en 's avonds weer fit, maar onze Yashi moet weer dwarsliggen hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, weer even genoten van mama's kookkunsten.
Maar ik begin echt een beetje brak te worden
Bij mij komt het ook meestal 's avonds echt inklappen na het avond etenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn 's ochtends brak en 's avonds weer fit, maar onze Yashi moet weer dwarsliggen hoor
Ik ga zo ook maar eens koken, anders wordt 't weer half negen ofzo.
Tuurlijk, je kent me nu toch wel onderhandquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn 's ochtends brak en 's avonds weer fit, maar onze Yashi moet weer dwarsliggen hoor
Ik ga zo ook maar eens koken, anders wordt 't weer half negen ofzo.
Vorig jaar ja. Hopelijk eind dit jaar of anders in maart (bloesemtijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee cool, jij bent ook naar Japan geweest
Het vierdaagse/intro ritmequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb het juist altijd 's ochtends. Dan denk ik 'ik ga vanavond écht op tijd naar bed om bij te komen'. En dan in de loop van de middag gaat het beter, en 's avonds ga ik weer gewoon tot aan het gaatje, zodat ik de volgende dag weer in hetzelfde ritme zit.
Vooral de intro jaquote:
Ik was toen tijdens de bloesem naar Himeji-jo (kasteel) gegaan... supervet. Heb er een half jaar gewoond, dus ik begin weer heimwee te krijgen als ik eraan denkquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. Hopelijk eind dit jaar of anders in maart (bloesemtijd) weer.
Stage of zo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik was toen tijdens de bloesem naar Himeji-jo (kasteel) gegaan... supervet. Heb er een half jaar gewoond, dus ik begin weer heimwee te krijgen als ik eraan denk
quote:
Het regent ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb zo geen zin om naar het station te gaan he
Ik wou dat ik al lekker thuis was
Sendai ben ik niet geweest, ik ben maar 3 weken geweest met een rondreis door Japan. Op de lijn tokyo hakata en van alles wat er tussen zit. Ik wil sowieso nog eens terug voor de zuidelijke eilanden en natuurijk voor het noorden. En af en toe tokyo weer eens bezoekenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Tohoku University in Sendai... wat mij betreft het Nijmegen van Japan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |