quote:
Wie was de mug en wie was de olifant?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
Mijn ma vertelde me vanochtend dat ze een ernstig gesprek met me wilde, ik dacht ow nee ik krijg de auto nooit meer meeMaar het ging ergens anders over, iets met mug en olifant
Grafische kaart : Intel GMA X3100quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg Yashi, jij hebt er verstand van, wat denk je van die flaptop? hier met de specs
http://dixons.nl/De_onlin(...)7106761/default.aspxquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grafische kaart : Intel GMA X3100
Een videokaart hoort zijn eigen videogeheugen te hebben.
Just my 2 cents
Te duurquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:15 schreef Mikkie het volgende:
Koop dan je eigen auto CP, hoef je niet bang te zijn voor wat je moeder zegt
Ik heb al twee flaptops: dell 830 van de baas en een macbook. maar ik wil straks een nieuwe macbook voor erbijquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens doe eens niet, dan begint het hier ook te kriebelen voor een neie
Je kunt nog typen, dus het werktquote:
Dat heb ik nu dus, dat zuigt big timequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
Onboard video zie je vaak. Overigens ligt het eraan wat je er mee gaat doen. Spelletjes zuigen met shared memory. Maar voor de rest is het natuurlijk prima. Dan merk je er geen reet van
Klopt, alleen ook meer werk. Ik heb het ook overwogen, maar vind de praktische voordelen van een auto toch ook wat waard. Lekker droog, met radio, bergruimte, vakantiegeschikt, en ook een stukje veiligheid in de winterquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Te duurGa wel voor een motor, zuiniger, rijd leuker, en kost stukken minder
Slaapkopquote:
Sony toch? Merk waar je voor de naam al 500 euro betaalt. Ik kan het weten, ik heb een stereo van zequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:33 schreef Houniet het volgende:
Duur ding gekocht, zit ik er nooit achter.
Mja, dan moet je er zeker op letten. Er zijn vast en zeker laptops met eigen videokaart geheugen (nvidia of ati's er in). Ze kosten wel iets meer, maar dan heb je er wel meer aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |