http://dixons.nl/De_onlin(...)7106761/default.aspxquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grafische kaart : Intel GMA X3100
Een videokaart hoort zijn eigen videogeheugen te hebben.
Just my 2 cents
Te duurquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:15 schreef Mikkie het volgende:
Koop dan je eigen auto CP, hoef je niet bang te zijn voor wat je moeder zegt
Ik heb al twee flaptops: dell 830 van de baas en een macbook. maar ik wil straks een nieuwe macbook voor erbijquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens doe eens niet, dan begint het hier ook te kriebelen voor een neie
Je kunt nog typen, dus het werktquote:
Dat heb ik nu dus, dat zuigt big timequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
Onboard video zie je vaak. Overigens ligt het eraan wat je er mee gaat doen. Spelletjes zuigen met shared memory. Maar voor de rest is het natuurlijk prima. Dan merk je er geen reet van
Klopt, alleen ook meer werk. Ik heb het ook overwogen, maar vind de praktische voordelen van een auto toch ook wat waard. Lekker droog, met radio, bergruimte, vakantiegeschikt, en ook een stukje veiligheid in de winterquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Te duurGa wel voor een motor, zuiniger, rijd leuker, en kost stukken minder
Slaapkopquote:
Sony toch? Merk waar je voor de naam al 500 euro betaalt. Ik kan het weten, ik heb een stereo van zequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:33 schreef Houniet het volgende:
Duur ding gekocht, zit ik er nooit achter.
Mja, dan moet je er zeker op letten. Er zijn vast en zeker laptops met eigen videokaart geheugen (nvidia of ati's er in). Ze kosten wel iets meer, maar dan heb je er wel meer aan.quote:
Dat is wel zo, maar je bent ook verzekerd van goed spulquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony toch? Merk waar je voor de naam al 500 euro betaalt. Ik kan het weten, ik heb een stereo van ze
gelukkig al 10 jaar of zo. Dus toen was het nog 500 gulden.
Nee hoor, ik vind alleen het onderwerp niet zo interessantquote:
Ik kan me slechts vinden in 2 puntenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, alleen ook meer werk. Ik heb het ook overwogen, maar vind de praktische voordelen van een auto toch ook wat waard. Lekker droog, met radio, bergruimte, vakantiegeschikt, en ook een stukje veiligheid in de winter.
zekers, daarom doet die stereo het ook al 10 jaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar je bent ook verzekerd van goed spul.
Andere school zoeken denk ik danquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind alleen het onderwerp niet zo interessant
Dit hoor ik op school ook de hele dag
Okéquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind alleen het onderwerp niet zo interessant
Dit hoor ik op school ook de hele dag
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Die nieuwe vaios zagen er tof uit in het sony gebouw in tokyo overigens.
Ik moest naar binnen, ik had bijna een Rolly gekocht toen
Hee cool, jij bent ook naar Japan geweestquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Die nieuwe vaios zagen er tof uit in het sony gebouw in tokyo overigens.
Ik moest naar binnen, ik had bijna een Rolly gekocht toen
De meeste mensen zijn 's ochtends brak en 's avonds weer fit, maar onze Yashi moet weer dwarsliggen hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, weer even genoten van mama's kookkunsten.
Maar ik begin echt een beetje brak te worden
Bij mij komt het ook meestal 's avonds echt inklappen na het avond etenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn 's ochtends brak en 's avonds weer fit, maar onze Yashi moet weer dwarsliggen hoor
Ik ga zo ook maar eens koken, anders wordt 't weer half negen ofzo.
Tuurlijk, je kent me nu toch wel onderhandquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn 's ochtends brak en 's avonds weer fit, maar onze Yashi moet weer dwarsliggen hoor
Ik ga zo ook maar eens koken, anders wordt 't weer half negen ofzo.
Vorig jaar ja. Hopelijk eind dit jaar of anders in maart (bloesemtijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee cool, jij bent ook naar Japan geweest
Het vierdaagse/intro ritmequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb het juist altijd 's ochtends. Dan denk ik 'ik ga vanavond écht op tijd naar bed om bij te komen'. En dan in de loop van de middag gaat het beter, en 's avonds ga ik weer gewoon tot aan het gaatje, zodat ik de volgende dag weer in hetzelfde ritme zit.
Vooral de intro jaquote:
Ik was toen tijdens de bloesem naar Himeji-jo (kasteel) gegaan... supervet. Heb er een half jaar gewoond, dus ik begin weer heimwee te krijgen als ik eraan denkquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. Hopelijk eind dit jaar of anders in maart (bloesemtijd) weer.
Stage of zo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik was toen tijdens de bloesem naar Himeji-jo (kasteel) gegaan... supervet. Heb er een half jaar gewoond, dus ik begin weer heimwee te krijgen als ik eraan denk
quote:
Het regent ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb zo geen zin om naar het station te gaan he
Ik wou dat ik al lekker thuis was
Sendai ben ik niet geweest, ik ben maar 3 weken geweest met een rondreis door Japan. Op de lijn tokyo hakata en van alles wat er tussen zit. Ik wil sowieso nog eens terug voor de zuidelijke eilanden en natuurijk voor het noorden. En af en toe tokyo weer eens bezoekenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Tohoku University in Sendai... wat mij betreft het Nijmegen van Japan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |