Tof dat het nog gezellig wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef LastRequest het volgende:
Ah joh nu heb ik vet zin in patat
Ik ben idd gods brak, volgens mij was ik half 6 ofzo thuis.
Hij staat er net tien uur in, hooguit, dus op zich...ik let ook niet constant op de sig van iedereen hoorquote:
Ik ook! Echt dat het niet meer grappig isquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm dat is van maandag op dinsdag nacht volgens mij hoor Mikkie
Doodkapjequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef Houniet het volgende:
Wie had er hier laatst zooeeen foto van de brug gemaakt en hier gepost? Die foto was s'avonds gemaakt.
Heb je die foto ook toevalligquote:
Dan werk je vast niet in de horeca in Nijmegen-centrumquote:
Vieze rokertquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
tvp
Is dat diequote:
Nee, ik denk dat die alle zeilen bij kunnen gaan zettenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan werk je vast niet in de horeca in Nijmegen-centrum
Goed bezig PHquote:
Mja,.. het heeft niks meer met voetbal te maken. Als je club verliest, moet je hun toch uitlachen ipv de winnende ploeg voor weet ik wat uitmaken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:23 schreef Knoflook het volgende:
En wat betreft Arnhem Nijmegen. Ik blijf Arnhem altijd arnep noemen en in Nijmegen is alles beter
Ik zat wel in Arnhem op school en daar zag je ook altijd onderlinge strijd. Als NEC weer eens won stonden weer overal leuzen door het gebouw en kranten artikels. (dat dus 14x achter elkaar).
Ik ben niet zo'n voetbal fan, maar ik zit tussen de idioten die allemaal anti vitesse zijn.
Mijn aanbod geldt nog steedsquote:
tis ook vies....quote:
Ik denk dat ik een plaatje mis, met dank aan een firewall?quote:
Oh dat wist ik niet, wil je er over pratenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
tis ook vies....
maar was gefrustreerd en dronken en dan mag dat vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |