quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:35 schreef Californium het volgende:
Hoi!!!...Puberpop was gezelligNiemand gezien van hier..... wel jammer eigenlijk... Beetje veel alcohol op, nouja niet echt veel....Maar na 4,5 maand stage ben ik niets meer gewend
Heb zelfs gerookt en dat doe ik alleen als ik genoeg op heb
haarquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
idd een doodzonde, ik zou hem een ban aansmeren
Hij komt alleen in 't topic voor echt belangrijke zaken.quote:
Patricks Place op de Lindenlaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een waterfiets graag!
BTW wat is jullie stam-friettent?
Die tegenover het Kolpinghuis, met Ras frietquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een waterfiets graag!
BTW wat is jullie stam-friettent?
Puberpop stamt toch af van Dio, waar dames van 16 zowieso niet binnen kwamen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef Houniet het volgende:
Puberpop? Lopen zeker alleen maar dames van 16?
stiekem wel leuk hoor
Vurens ? vink echt niet lekker.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die tegenover het Kolpinghuis, met Ras friet
Binnenkort Matrixx At The Parkquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:59 schreef Manu82 het volgende:
Puberpop stamt toch af van Dio, waar dames van 16 zowieso niet binnen kwamen?
Verveling..quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij komt alleen in 't topic voor echt belangrijke zaken.
Te druk, maar zal er ook wel weer te vinden zijnquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een waterfiets graag!
Als je bij bestuursgebouw via fietspad oversteekt, links via st anna en dan eerste rechts en dan zit er een op de hoekquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is eigenlijk de dichtsbijzijnde friettent bij de uni? De refter is doorgaans druk en
Of als je bij TvA 'achter' eruit loopt, door het bos naar Brakkestein, daar zit er ook eentje (Houtlaan oversteken, eerste links, eerste rechts).quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je bij Erasmusgebouw via fietspad oversteekt, links via st anna en dan eerste rechts en dan zit er een op de hoek
Daar bij het winkelcentrumpje? Achterzijde van de Aldi?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of als je bij TvA 'achter' eruit loopt, door het bos naar Brakkestein, daar zit er ook eentje (Houtlaan oversteken, eerste links, eerste rechts).
Eh nee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Te druk, maar zal er ook wel weer te vinden zijn
Gaan jullie ook allemaal naar Belle Perez en Jacques Herb trouwens?
Niet mijn type, alleen daarom wil ik al niet afrekenenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Dat wordt dan drie euro vijftig alstublieft."
Juistemquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar bij het winkelcentrumpje? Achterzijde van de Aldi?
Mja, de zoekterm "lekker wijf + snackbar" leverde wat weinig op, dus je moet wat hèquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet mijn type, alleen daarom wil ik al niet afrekenen.
Daar ben ik al heel vaak een frietje wezen halenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Houniet![]()
waarom sta ik in je sigen dan al net met die quote
Vuurens?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die tegenover het Kolpinghuis, met Ras friet
Kom je er nu pas achterquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Houniet![]()
waarom sta ik in je sigen dan al net met die quote
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef Dupje het volgende:
Jongens niet zo snel!
Tof dat het nog gezellig wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef LastRequest het volgende:
Ah joh nu heb ik vet zin in patat
Ik ben idd gods brak, volgens mij was ik half 6 ofzo thuis.
Hij staat er net tien uur in, hooguit, dus op zich...ik let ook niet constant op de sig van iedereen hoorquote:
Ik ook! Echt dat het niet meer grappig isquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm dat is van maandag op dinsdag nacht volgens mij hoor Mikkie
Doodkapjequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef Houniet het volgende:
Wie had er hier laatst zooeeen foto van de brug gemaakt en hier gepost? Die foto was s'avonds gemaakt.
Heb je die foto ook toevalligquote:
Dan werk je vast niet in de horeca in Nijmegen-centrumquote:
Vieze rokertquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
tvp
Is dat diequote:
Nee, ik denk dat die alle zeilen bij kunnen gaan zettenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan werk je vast niet in de horeca in Nijmegen-centrum
Goed bezig PHquote:
Mja,.. het heeft niks meer met voetbal te maken. Als je club verliest, moet je hun toch uitlachen ipv de winnende ploeg voor weet ik wat uitmaken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:23 schreef Knoflook het volgende:
En wat betreft Arnhem Nijmegen. Ik blijf Arnhem altijd arnep noemen en in Nijmegen is alles beter
Ik zat wel in Arnhem op school en daar zag je ook altijd onderlinge strijd. Als NEC weer eens won stonden weer overal leuzen door het gebouw en kranten artikels. (dat dus 14x achter elkaar).
Ik ben niet zo'n voetbal fan, maar ik zit tussen de idioten die allemaal anti vitesse zijn.
Mijn aanbod geldt nog steedsquote:
tis ook vies....quote:
Ik denk dat ik een plaatje mis, met dank aan een firewall?quote:
Oh dat wist ik niet, wil je er over pratenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
tis ook vies....
maar was gefrustreerd en dronken en dan mag dat vind ik
Die komt ook van Hyves.. Maar die is inderdaad wel geniaal voor in de op trouwensquote:
Mja, die zijn meestal wel voorbereid hoor. Maar druk is het wel. Ik heb er zelf ook jaren gewerkt, vijf Zomerfeesten gedraaid... het is druk. Vooral als je een gewaardeerde kracht bent, ben je over het algemeen de lul om de tent te openen én te sluiten, en dan draai je gewoon een week van 80+ uur.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die alle zeilen bij kunnen gaan zetten
Precies die heb ik nodig voor de nieuwe OPquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die komt ook van Hyves.. Maar die is inderdaad wel geniaal voor in de op trouwens
Maar anders moet je doodkapje even pmen ofzo
Oh, ik had het ook eerder over druk dan over "niet voorbereid". Ik mag aannemen dat de vierdaagse geen verrassing meer is voor de horecaquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, die zijn meestal wel voorbereid hoor. Maar druk is het wel. Ik heb er zelf ook jaren gewerkt, vijf Zomerfeesten gedraaid... het is druk. Vooral als je een gewaardeerde kracht bent, ben je over het algemeen de lul om de tent te openen én te sluiten, en dan draai je gewoon een week van 80+ uur.En daarna nog even feesten natuurlijk...ik was altijd doodop op zaterdag
Whehehe cool... dat is Cubaanse salsa he? Ik heb 2 jaar bij Tipica gedanst. L.A. Stylequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben ook vaak bij @ the park, en daarnaast veel bij Ammane salsa dansen
Ik uhm weet niet meer welk aanbod het wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja,.. het heeft niks meer met voetbal te maken. Als je club verliest, moet je hun toch uitlachen ipv de winnende ploeg voor weet ik wat uitmaken.
[..]
Mijn aanbod geldt nog steeds
...terig wat gaan jullie hard... ben je ff een paar uur sporten en je bent weer een halve topic verder
Zo maar eens ff shoppenen een falafel halen bij Maoz
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies die heb ik nodig voor de nieuwe OP. Dus Dupje Doodkapje
..
Ik heb vorig jaar Herb bij toeval gezien op Joris Ives pleinquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie ook allemaal naar Belle Perez en Jacques Herb trouwens?
Heb je hem ook groterquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik uhm weet niet meer welk aanbod het was.. Als het me zaterdag aangeboden is, had je dat kunnen weten
Alhoewel je wel zoiets gezegd hebt van laat hem afdrukken bij de hema ofzo.. Maar ik weet niet of je daar op doelt
Sure... 610 pixels breed is volgens mij het beste voor de OP he (je krijgt m lekker niet full-size 10 MPxquote:
Ik wil hem op 600 hebben aubquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sure... 610 pixels breed is volgens mij het beste voor de OP he (je krijgt m lekker niet full-size 10 MPx)
Ik vind hem zelf ook wel sexy jaquote:
komt eraanquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil hem op 600 hebben aub[ afbeelding ].
Je mag hem ook mailenquote:
Want andersquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]............... seriously
............... het is dat je op vakantie gaat
Waar verdenk jij mij allemaal wel niet vanquote:Maar als je 'm graag in je kamer wilt hebben, moet je maar ff zeggen welk formaat (de foto; godver Yash) je wilt op canvas.
Ik vind die zwart wit foto errug tof.. Ik denk dat die kleurenfoto niet echt bij mijn kamer gaat passenquote:Dan bestel ik 'm gewoon bij de Hema tegen de Hema-prijs... ik hoef er niks extra voor te hebben (voorlopig) en vind het eigenlijk wel gaaf als het bij iemand aan de muur hangt
Maar dat komt natuurlijk door de persoon om wie het gaatquote:
Het is dat ik te lui ben om een quote terug te zoekenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dat komt natuurlijk door de persoon om wie het gaat
Het liefst wil ik hem de foto groot, maar 75 x 100 is ¤85,- dat vind ik toch een hoop geld, moet ik even over nadenkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die zwart wit foto errug tof.. Ik denk dat die kleurenfoto niet echt bij mijn kamer gaat passenIk ga even de prijzen checken jeweetzzz
Jij moet toch lerenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is dat ik te lui ben om een quote terug te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |