We kunnen met z'n allen gaan kamperen voor 't CBR...lastig voorlangs fietsen, nog even met de auto op die uitvoegstrook stilstaan ofzo...quote:
Oh noes!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
k sms wel iemand want moet daarna werken dus ben er tot 11 uur ofzo niet
sukkelquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin in een pestbui te raken. Tijd om even iets anders te gaan doen
Dat mag ook wel, hij is prof fotograafquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja was ik ook weer, sinds men post vanochtend eigenlijk alleen maar op de bank gelegenBeetje tv kijken, Grey's Anatomy enzulks...
Mooie pic hoor Duppie die van je oom
Werk aan je loop-van-F5-klik-lees-reageer-skillzquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tering! Dit draadje gaat als een ADD-er aan de speed! Dit kan ik met mijn piep-kleine brein toch niet meer volgen!
quote:
Zelfs daarmee trek ik het niet eens!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werk aan je loop-van-F5-klik-lees-reageer-skillz.
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Zo toen ik daarstraks postte ging het echt niet goedNa 10 min maar weer m'n bed in gegaan..
Nu weer wakker maar geen zin om iets te doen, maar moet straks wel naar huis reizen enz.. blegh.
Nu kan ze dus heul niet terugkijken he, een gemiste kansquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!
Ik snap de ballen van deze site, maar ik kan wel op icoontjes klikken! Ja, ik ben van niveau jostiband!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu kan ze dus heul niet terugkijken he, een gemiste kans.
Ja er staat alleen niks in hequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!
Dit is je eigeste fobo: http://fotoboek.fok.nl/de_kardinaalquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap de ballen van deze site, maar ik kan wel op icoontjes klikken! Ja, ik ben van niveau jostiband!
Ja wat je daar ziet heet tegenwoordig een trein... die gaan heel moeilijk over de autowegen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is trouwens toch de spoorbrug Dupje, of ben ik nu gek
Als je was verwarmt, dan wordt het zacht hè? ik denk ik zeg het maar even... Daar kan je gebruik van maken en de vlinder weer mee aanelkaar 'lijmen'.quote:
Zet 'm op!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga maar eens inpakkenben benieuwd of t gaat lukken
k sms wel iemand want moet daarna werken dus ben er tot 11 uur ofzo niet
Mijn foto's staan op de pc die nog bij mijn (ex)vriendin thuis staat! Samenwonen is een stuk gemakkelijker qua plannen dan weer uit elkaar gaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit is je eigeste fobo: http://fotoboek.fok.nl/de_kardinaal
Alleen moet je via de knopjes links "aanpassen, fotobeheer" en boven "instellingen" je fobo activeren.
Wat is deze?! Wolla-wolla... je gaat een uurtje wandelen in de stad en je moet serieus bijlezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doodkapje is geslaagd voor z'n Nijmegen-op-FOK!-spamz0r-integratiecursus.
Je lijkt wel een wijf, moeilijk doen om niksquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn foto's staan op de pc die nog bij mijn (ex)vriendin thuis staat! Samenwonen is een stuk gemakkelijker qua plannen dan weer uit elkaar gaan
Okee... Wie A zegt... watskeburt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn foto's staan op de pc die nog bij mijn (ex)vriendin thuis staat! Samenwonen is een stuk gemakkelijker qua plannen dan weer uit elkaar gaan
Door de vakantietijd is 't ook wel extreem drukquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Doodkapje het volgende:
Wat is deze?! Wolla-wolla... je gaat een uurtje wandelen in de stad en je moet serieus bijlezen
* Doodkapje wil stiekem checken of zijn foto in de OP goed tot zijn recht komtquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Door de vakantietijd is 't ook wel extreem druk, maar ik doelde op je 3 posts na elkaar binnen 5min
.
Je kan een fotoboek nemen zonder foto's?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, moeilijk doen om niks, je hebt heulemaal niks nodig om 't te activeren
.
Het is FOK!, geen C1000quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan een fotoboek nemen zonder foto's?![]()
Rare fratsen dat zijn het!
Nee, Dannyquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan een fotoboek nemen zonder foto's?![]()
Rare fratsen dat zijn het!
Een nieuw zeelandse pinguin als je echt tof wilt doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan er bijvoorbeeld ook een pinguïn inzetten.
Nee, ik ga hem als ik weer terug ben op mijn kamer ritueel verbrandenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als je was verwarmt, dan wordt het zacht hè? ik denk ik zeg het maar even... Daar kan je gebruik van maken en de vlinder weer mee aanelkaar 'lijmen'.
Die zit wss nu boven in dat hokkie om het te horen te krijgenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik zal eens kijken!
Ik ben wel benieuwd of swarma geslaagd is eigenlijk.
God straft meteenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Ooohhh......ik krijg hier een spontane hartverzakking. Ligt er een witte envelop met paarse rand op de trap...CJIB. Eerste gedachte: "kuuuuuuuuuuuut ik ben dus laatst tóch geflitst!". Wat blijkt: hij is voor m'n huisgenoot. Pffffffffff
Nja gaat tog om je rijexamen. Ik bedoel school boeit niet, maar rijden !!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was trouwens echt zenuwachtig voor m'n rijexamens, ben verder nooit ergens zenuwachtig voor
.
Kennelijk dus niet, want behalve die kortstondige hartverzakking is er niks aan de hand. Straf was geweest als ik inderdaad een boete had gehad voor 160 @ 120 in NL of voor de 170 @ 120 in Duitsland laatstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |