Toppertjequote:
Zorg maar dat je egaal gebruind terug komt uit Frankrijk, dan zien we wel verderquote:
Ik denk idd dat je heel goed kan kokenquote:Waar verdenk jij mij allemaal wel niet van![]()
![]()
Primaquote:Ik vind die zwart wit foto errug tof.. Ik denk dat die kleurenfoto niet echt bij mijn kamer gaat passenIk ga even de prijzen checken jeweetzzz
Nice... Psychedelischquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Dupje het volgende:
Ik heb nog een mooie foto van de waalbrug, gemaakt door mn oom:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het liefst wil ik hem de foto groot, maar 75 x 100 is ¤85,- dat vind ik toch een hoop geld, moet ik even over nadenken50 bij 75 is ¤55,- dat is al iets redelijker
Misschien anders nog maar even tot mijn verjaardag wachten
Ik quote hem toch even voor de zekerheid.. Het duurt namelijk nog 4 maandenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Cadeautje van de Nijmegentopic-gasten onder voorbehoud, aan deze uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend
Als er mensen in de buurt van november jarig zijn kunnen we vast wel iets regelenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar moet dan wel een behoorlijk feest tegenover staan, vergeet deze niet te quoten
.
Spoorbrug + snelbinder jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is trouwens toch de spoorbrug Dupje, of ben ik nu gek
Was de snelbinder er toen al? Of is het nog alleen de spoorbrug?quote:
Ik ben 3 november jarig!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als er mensen in de buurt van november jarig zijn kunnen we vast wel iets regelen
De ideeen vast welquote:
Ach simpelweg.... : Klote Schoolquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, wil je er over praten?
Ik heb ook voor de boogbrug gestemdquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:42 schreef Pheno het volgende:
De ideeen vast welMaar de gemeenteraad kennende
Net zoals de uitsalg van de tweede stadsbrug: de overgrote meerderheid wil een boogbrug, net als de eerste. Laat me raden, het wordt iets anders uiteindelijk
En jij hebt de ruimtequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was de snelbinder er toen al? Of is het nog alleen de spoorbrug?
[..]
Ik ben 3 november jarig!
Ik ook!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ook voor de boogbrug gestemd.
Ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ook voor de boogbrug gestemd.
Ik wacht op mijn MP3 spelerquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik tinypic enzulks...?
Tering, hoe kan dat zo duur zijn johquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het liefst wil ik hem de foto groot, maar 75 x 100 is ¤85,- dat vind ik toch een hoop geld, moet ik even over nadenken50 bij 75 is ¤55,- dat is al iets redelijker
Misschien anders nog maar even tot mijn verjaardag wachten
Waar?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De ava van yashi staat ook daar, net zo traag.
Bij xs.toquote:
Ik heb der post al gewijzigd naar tinypicquote:
Die is matig ja, daardoor was mijn ava een tijdje terug ook kwijtquote:
ik weet niks meerquote:
ja ik hoop dat t luktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |