We kunnen met z'n allen gaan kamperen voor 't CBR...lastig voorlangs fietsen, nog even met de auto op die uitvoegstrook stilstaan ofzo...quote:
Oh noes!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
k sms wel iemand want moet daarna werken dus ben er tot 11 uur ofzo niet
sukkelquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin in een pestbui te raken. Tijd om even iets anders te gaan doen
Dat mag ook wel, hij is prof fotograafquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja was ik ook weer, sinds men post vanochtend eigenlijk alleen maar op de bank gelegenBeetje tv kijken, Grey's Anatomy enzulks...
Mooie pic hoor Duppie die van je oom
Werk aan je loop-van-F5-klik-lees-reageer-skillzquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tering! Dit draadje gaat als een ADD-er aan de speed! Dit kan ik met mijn piep-kleine brein toch niet meer volgen!
quote:
Zelfs daarmee trek ik het niet eens!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werk aan je loop-van-F5-klik-lees-reageer-skillz.
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Zo toen ik daarstraks postte ging het echt niet goedNa 10 min maar weer m'n bed in gegaan..
Nu weer wakker maar geen zin om iets te doen, maar moet straks wel naar huis reizen enz.. blegh.
Nu kan ze dus heul niet terugkijken he, een gemiste kansquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!
Ik snap de ballen van deze site, maar ik kan wel op icoontjes klikken! Ja, ik ben van niveau jostiband!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu kan ze dus heul niet terugkijken he, een gemiste kans.
Ja er staat alleen niks in hequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb in je fotoboek gekeken of zoiets!
Dit is je eigeste fobo: http://fotoboek.fok.nl/de_kardinaalquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap de ballen van deze site, maar ik kan wel op icoontjes klikken! Ja, ik ben van niveau jostiband!
Ja wat je daar ziet heet tegenwoordig een trein... die gaan heel moeilijk over de autowegen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is trouwens toch de spoorbrug Dupje, of ben ik nu gek
Als je was verwarmt, dan wordt het zacht hè? ik denk ik zeg het maar even... Daar kan je gebruik van maken en de vlinder weer mee aanelkaar 'lijmen'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |