Dat had ik inderdaad ook. Tentamens? Lekker belangrijk. Maar m'n rijexamen was heiligquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:42 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nja gaat tog om je rijexamen. Ik bedoel school boeit niet, maar rijden !!!
Same here, alleen aan die Corsa doe ik niet meequote:Gelukkig heb ik alles in 1x gehaald en nu een leuke corsa voor de deur staan
Ik ook voor motorquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was trouwens echt zenuwachtig voor m'n rijexamens, ben verder nooit ergens zenuwachtig voor
.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga echt tot zaterdag niet meer stappen of sowieso minde drinken.
Ben nog steeds verrot en het is al 5 uur
Zit echt lam op de bank terwijl ik vanochtend al naar m'n ouders zou gaan.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga echt tot zaterdag niet meer stappen of sowieso minde drinken.
Ben nog steeds verrot en het is al 5 uur
Zit echt lam op de bank terwijl ik vanochtend al naar m'n ouders zou gaan.
Nee dit is al de 3e of 4e keer in 1,5 week, ik vier m'n vakantie iets te enthousiast.. zo heb ik echt niks aan m'n dagen.. vandaar dat ik nu ff niks doe tot zaterdagquote:
LG ? Ik mis iets?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:55 schreef LastRequest het volgende:
Mja et was gewoon veel te mooi haha, de vriend van LG stond ook ineens als verrassing voor d'r neus, terwijl die in Utrecht woont.. En tsja het was gewoon supermooi allemaal haha. Maarja, dat merk ik vandaag..
Doe es niet van die stoere inside praatjesquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch vond ik E. en P. en T. wel aardig hooren LG en Gose natuurlijk ook maar die heb ik niet zoveel gezien
Maar nog tijdje staan praten met ze, moest alleen uitkijken wat ik zei haha
Bij wat bekenden van me, worden bij projecten op school enz ook dit soort benamingen gebruiktquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof het allemaal bajesklanten zijn.
Goh, ik ken zo'n meisje hea en die studeert rechten.. en bij strafrecht hoorde ik van haar.. doen ze dat ook altijd zoquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bij wat bekenden van me, worden bij projecten op school enz ook dit soort benamingen gebruiktVolledige voornaam + initiaal achternaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |