ik weet hetquote:
goed idee ik ga ook maar eens wat halen zoquote:
Moggequote:Op maandag 7 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
en goeiemorgen hounietdenk je aan het meet topic
?
[??-07] De 8e (!) Nijmeegse meet - spellenavond bij prinsrobquote:Op maandag 7 juli 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mogge [ afbeelding ]! Heb je een link voor me.
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De afweging is wat belangrijker is voor je hele toekomst. Die master of je huidige baan waar je evt. in kan groeien.
Uhuhquote:Op maandag 7 juli 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik denk dat die twee elkaar ook nog eens kruisen dan of niet Mikkiequa belangrijkheid voor je toekomst..
Wat luister jij toch voor 'n muziek de hele tijd?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
It's like i've waited my whole life for this one night.
It is gonna be me and you and the dancefloor
Dus Conclusie: Je komt morgenavondquote:Op maandag 7 juli 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Uhuh. Helaas staat het niet volledig los van elkaar. Bovendien is 10.000 euro lenen voor een Master best veel, als je bedenkt dat ik het in Nijmegen waarschijnlijk zonder lening kan doen, al mis ik dan wel wat specifieke kennis. Maar die kan ik later misschien wel weer bijtrekken. Maar ja, dat weet nu nog niemand. Kortom: lastig, lastig. En ik wil het zsm weten, omdat ook de inrichting van m'n komende studiejaar er vanaf hangt (kan misschien al vakken vooruit werken, maar daar moet ik toestemming voor regelen).
Anyway, eerst maar eens op m'n werk in de slag over dit onderwerp, om de mogelijkheden te bekijken.
en -3 niet relevant.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus Conclusie: Je komt morgenavond
-1 flauw![]()
Wat voor winkel is de Brassa dan? En nu niet zeggen: een soort Expoquote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef LastRequest het volgende:
Heeft Nijmegen een winkel zoals Brassa in Arnhem? Behalve de Expo dan..
Rosanne inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat luister jij toch voor 'n muziek de hele tijd?
ROSAAAAANNNNNNNEEEEEE
Jij failt ook met youtube-linkjes!!!quote:
http://www.brassa.nl/quote:Op maandag 7 juli 2008 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor winkel is de Brassa dan? En nu niet zeggen: een soort Expo
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.brassa.nl/product/19922/bestuurbare-badeend/
Hebben
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
De nieuwe versiertruc is dan ook: Kom je mee mijn bestuurbare badeend checken![]()
Met het alcoholpercentage dat ik gezien heb van de week lijkt me dat echt geen goed ideequote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!
Dat was toch wel te verwachten van zo'n mega slet als ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!
Kun je met een schakelprogramma niet aan alle IT-gerelateerde masters beginnen dan? Of wil je meer de creatieve kant op...?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef LastRequest het volgende:
En Pietje ik denk het wel, weet alleen nog niet wat.. zie weinig op WO dat aansluit, al zou ik wel het liefst weer naar de uni willen. Nog een opleiding op HBO vind ik zo.. ik weet niet, onzinnig ofzo
Morgen ga ik het eens rustig aan doen denk ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Met het alcoholpercentage dat ik gezien heb van de week lijkt me dat echt geen goed idee
En Pietje ik denk het wel, weet alleen nog niet wat.. zie weinig op WO dat aansluit, al zou ik wel het liefst weer naar de uni willen. Nog een opleiding op HBO vind ik zo.. ik weet niet, onzinnig ofzo
Thanks! Ik heb nu oa smooth scroller geïnstalleerd, nicequote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
NerdAlert, maar reuze handig:
Must have Firefox 3 addons!
Ga baggeren, schavuit.quote:
Hounietquote:
quote:
Que ?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die naar eigen werk refereren zijn epic falors.
wtf @ smileyquote:
Ik zit te leren, die docent geeft al een stapel papers op van zichzelf als tentamenstof, en daarin refereert ie weer naar ander werk van zichzelf.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Que ?
Die zit er aan volgens mijquote:
Ik kaats hem zelf maar even in..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit te leren, die docent geeft al een stapel papers op van zichzelf als tentamenstof, en daarin refereert ie weer naar ander werk van zichzelf.
Dat is dus diep treurig. Die gast krijgt waarschijnlijk ook een harde van z'n titels
.
Kuttentamen, word er chagrijnig van [ afbeelding ].
?quote:
jammer dat je m gevonden hebtquote:Op maandag 7 juli 2008 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo Nijmegen is aan de speed hier zeg! Lees je een paar uurtjes niet is er inmiddels alweer een nieuw draadje!
Ach houdt toch je mond, knulletje! Anders leg ik je even over de knie!quote:
ja dat soort praktijken gebeuren nu eenmaal in de kerkquote:Op maandag 7 juli 2008 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach houdt toch je mond, knulletje! Anders leg ik je even over de knie!
Mijn smilie ouwequote:
Ja maar, hoezo zit die eraan?quote:
Toch blijft het zondequote:Op maandag 7 juli 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
ja k doe t gewoon boeie.. de week erna heb ik geen tijd om m op te halen dan verdien ik toch alles weer terugws elke dag van 1 tot 12 bij de xx werken
is dat niet zonder w ?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
van jouw
achja... ik weet wel hoe t moet maar doe t nooitquote:Op maandag 7 juli 2008 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omfg, swarma die over spelling begint, de hilariteit.
doe nou niet alsof jullie tof zijn ik heb wel gelijk:quote:Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn eerste "gedichtje" van jouw.. en dan krijg ik zoietsMartin gaus wtf
Right, dat zeggen al die spellingnitwits. Dat klinkt net als 'ja ik had wel kunnen winnen maar ik had geen zin'quote:Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achja... ik weet wel hoe t moet maar doe t nooit
Ik zit zwaar gefrustreerd te leren, allemaal zeer slechte grappen hier neer te plempen dus ik denk niet dat dit 't juiste moment isquote:
Gefeliciteerd, u bent nog niet officieel FOK!verslaafd.quote:
Heb je hyves zo ja pm em eens doorquote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Houniet het volgende:
Wat betalen jullie voor je kamer?
Dan bof je nog dat je niet mijn misdinaar bent!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat soort praktijken gebeuren nu eenmaal in de kerk
27 jaar oud! En wat zou De Kardinaal anders kunnen studeren dan Theologie?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zou wel netjes zijn als je een beetje over jezelf zou vertellen ipv out of the blue meeposten
Rond de 320 hier! Morgen de sleuteltjes ophalen van mijn nieuwe kamer!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je hyves zo ja pm em eens door![]()
Ow en 300 euro
Ach De Kardinaal kan nog altijd De Paus wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
owjah, dat is inderdaad iets waar je geen fuck aan hebt
Is al bezet, een vriend van mij noemt zich zo.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach De Kardinaal kan nog altijd De Paus worden
Ach, het is net als met hulp-sinterklazen hè! Het gaat erom wie de echte is!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is al bezet, een vriend van mij noemt zich zo.
Maar je hebt dus lang haar en een baard?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rond de 320 hier! Morgen de sleuteltjes ophalen van mijn nieuwe kamer!![]()
[..]
Ach De Kardinaal kan nog altijd De Paus worden
1) Nee 2) Soms wel, soms nietquote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar je hebt dus lang haar en een baard?
Iedereen gewoon zijn eigen kastje! Dat is de ware ikea mentaliteit!quote:
Van Oost naar Heyendaal!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
waar zit je nu dan op kamers en waar ga je naartoe?
Wat is er mis met friet?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent nog niet officieel FOK!verslaafd.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is er mis met friet?
oh noes ik vergat mijn posticonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapt zie mij eens patsen met mijn harem reply!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Jezus... ga je ff lunchen met vriendinnen en dat ben je al een halve topic verder...
Na dat stukje over het lezen van stof kopen op de markt heb ik toch zo mijn twijfels!quote:
Zeggen alle vrouwen die getrouwd zijn met een man die zich tijdens kantooruren laat nemen ergens op een duistere parkeerplaats en dan daarna iets later weer aanschuift aan tafel bij moeder de vrouw!quote:
Ik fotografeerquote:Op maandag 7 juli 2008 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na dat stukje over het lezen van stof kopen op de markt heb ik toch zo mijn twijfels!
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lunchen met vriendinnen, stof kopen op de markt.. Again.. Hoe gay ben jeBij twijfel mag je langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Yasha? Dat heb ik gemistquote:Op maandag 7 juli 2008 17:56 schreef icefellow het volgende:
* icefellow mompelt iets over foute vrouwen die je vragen of je homo bent om je vervolgens een lapdance te geven
Stappen met vriendinnen... beregezelligquote:Op maandag 7 juli 2008 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
pics or it didnt happen
Nee dat was... Cathelijne... Camilla,... euhm... pff... weet ik veel hoe ze heette... in twee keer bellen iigquote:
Vooroordelen worden bevestigd! Was dat soms de afterparty van het Eurovisie-songfestival?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stappen met vriendinnen... beregezellig
vond het meer een priscillaquote:Op maandag 7 juli 2008 18:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee dat was... Cathelijne... Camilla,... euhm... pff... weet ik veel hoe ze heette... in twee keer bellen iig
Mallerrrdquote:Op maandag 7 juli 2008 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vooroordelen worden bevestigd! Was dat soms de afterparty van het Eurovisie-songfestival?
Het is COCKtailquote:Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
MallerrrdGossie toch... Het was ff bijkomen in een coctailbar na een beautydagje...
Sugaring... hars spoel je niet makkelijk weg...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:02 schreef icefellow het volgende:
[Eindelijk een man die houd van koken shoppen make-up en die de laatste trends in harsmiddelen]
quote:
Christel! Dat was het... wel een pr0n-naam... dat herinner ik me wel...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Priscilla is echt zo'n trailertrash naam he
whehequote:
COOP? Sinds de prijzenoorlog kan een arme sloeber als ik ook gewoon naar de AHquote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik wilde ook zo naar de COOP maar het regent![]()
En ik wil dat sugaring nog steeds eens een keer gaan proberen
Yasha wil niet met me trouwenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is maar goed dat Doodkapje en ik dan niet getrouwd zijn
Je moet achteraan aansluitenquote:
De Coop is het dichtsbijquote:Op maandag 7 juli 2008 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
COOP? Sinds de prijzenoorlog kan een arme sloeber als ik ook gewoon naar de AH
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik wilde ook zo naar de COOP maar het regent![]()
En ik wil dat sugaring nog steeds eens een keer gaan proberen
Je interpreteert het verkeerd schatquote:
Luiheid is mij onbekend!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De Coop is het dichtsbijluiheid allom
Mja... heb vrijdag mijn sollicitatiegesprek (2e ronde en moet een presentatie over eiwit-interacties houden), dus deze week gaat m niet wordenquote:
ella ella ey ey ey eeeey..quote:Op maandag 7 juli 2008 18:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier staat best veel over sugaring
Er is nog geen datum bekendquote:Op maandag 7 juli 2008 18:18 schreef Doodkapje het volgende:
Mja... heb vrijdag mijn sollicitatiegesprek (2e ronde en moet een presentatie over eiwit-interacties houden), dus deze week gaat m niet worden
Een man hoort overdag te werken,... en als hij thuiskomt staat de hutspot klaarquote:Op maandag 7 juli 2008 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je interpreteert het verkeerd schatIk wil niet een vrouwtje zijn van de man die overdag zich laat nemen in homobossen enzo
En de Kardinaal zei dat alle vrouwtjes van die mannen dat zeggen. dat ze geen homotypes zijn. Dus daarom bedoel ik meer van tis maar goed dat ik je vrouw dan niet ben want anders zou het zo overkomen.. ofzo.. ik snap het zelf ook niet meer..
Maar
En als je zelf niet durft pak je gewoon de instant Oriental Wax van Veet...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ella ella ey ey ey eeeey..
En I know maar ik wacht eerst LR eens af
Als het mooi weer is, dan de BBQ bij ons thuis... Icefellow maakt de salades weer?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is nog geen datum bekend. Deze week wordt 'm voor velen niet denk ik
.
Mijn vorige vriendin had een volgeladen kastje boven haar wastafelquote:
quote:
Met een huisgenoot en vrienden van haar...Misschien nog wat van mijn vrienden meenemenquote:Op maandag 7 juli 2008 10:24 schreef swarmahoer het volgende:
LR en yasha iig.... ik ben er heeeel even want volgende dag rijexamen dus moet vroeg slapen
en ook niet drinken
volgends mij gingen nog een paar van de nieuwe mensen ook
met wie ga jij ?
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh ik ga je spotten morgen
Ik heb mn hand net verbrand fdomme
Volgens mij ging dit niet over spelling?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achja... ik weet wel hoe t moet maar doe t nooit
Disclaimer:quote:Op maandag 7 juli 2008 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is COCKtailDat zou jij toch moeten weten?
Ik ben geen kloon! Ik ben een origineel!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit niet over spelling?
[..]
Disclaimer:
- deze post wekt de indruk dat onderstaande persoon een kloonaccount heeft onder de volgende noemer: De_Kardinaal. Laat duidelijk zijn dat dit niet verder strekt dan de indruk wekken.
/CP
Ja van het centrum, maar dichter bij de uni! De hele reden waarom is prive hequote:Op maandag 7 juli 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, eigenlijk verhuis je nu dus verder van het centrum vandaan
Ik had anders ook niet veel verteld!quote:
jah want jij kent mij zo goed en dat is wat ik doequote:Op maandag 7 juli 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en als je me ziet ga je niet kansloos weglopen hoor
Dat bepaalt wel gelijk alles over hoe ik benquote:Op maandag 7 juli 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou je gluurt.. zonder je daarna voor te stellen. dus weet ik veel
Ik ben niet zo moeilijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
uhm nee.. doe is niet zo moeilijk mensch
Toch wel jahquote:
Gluren heet hier een cali'tjequote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gluren, hoe werkt dat? Dit forum heeft mij teveel opties!
Je komt naar een meet en toch niet, zoietsquote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gluren, hoe werkt dat? Dit forum heeft mij teveel opties!
Ik maakte eigenlijk maar een grapjequote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Toch wel jahIk zou geen reden zien om weg te lopen
... volgens mij denken jullie dat ik zo iemand ben...
Ben helemaal niet moeilijk
aha..... Nou ik kan me zelfs wel voorstellen dat jullie zo over mij denken... Dus zou het niet raar vindenquote:
O is het er zo eentje!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt naar een meet en toch niet, zoiets.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef Doodkapje het volgende:
Icefellow,... kan je mijn was uit de droger halen? Mijn mand ligt ervoor... anders staat dat ding de hele nacht stationair te draaien
Nee dat is afhaken, meer mijn dingquote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt naar een meet en toch niet, zoiets.
Was je de enigequote:Op maandag 7 juli 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was er toen zelf niet bij dus ik mag er niet over oordelen
Ik vond het wel een aparte actiemaar stiekem ook wel grappig
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee dat is afhaken, meer mijn ding![]()
Je doet een Cali als je zegt dat je niet komt maar toch wel, en het dan pas achteraf meld omdat je je niet kenbaar hebt gemaakt. Heb je dat wel, dan is het een JD'tje
Ik hoor LR al denken, huh wat JD ?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, een JD'tje, dat is echt oldskool nijmegen meet praat.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu niet allemaal snel je ava's veranderen he.
Sorry, de keuzes vielen me erg zwaarquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bezoek een meet en kom in de avatar van piet!
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry, de keuzes vielen me erg zwaar.
Ow.. ik zie mijn ava anders niet in Piets fancy slideshowquote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bezoek een meet en kom in de avatar van piet!
Ik was ooit bij een meetquote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen die ooit naar een meet is geweest, dat zijn er inmiddels echt een boel aangezien 't verloop enorm is.
Ik kan ooit naar een meet komenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow dan moet dit er nog bij:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Vertel, ik zie 't nietquote:
Doe maar, ik ben dan ook heel gevaarlijk.quote:
Ach weer gezeik met me ma, ik warm net de spaghetti op, maar die saus vond ik er niet zo smakelijk uit zien. Kreeg meteen allerlei commentaar naar men hoofd dat ik die komkommer en tomaat (ja ik had idd gevraagd of ze die mee wilde nemen voor me... ) maar op had moeten eten. Oke ze heeft wel gelijk, maar kan ze dat iets minder aanvallend brengen? Enige wat ik thuis nog heb wat ik anders op mezelf (nog ) niet zou hebben is een wasmachine, en een oude lieve hond.quote:
Bij een vriend logeren.quote:
²quote:
Ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Topic is dood, zit iedereen bij de pubquiz?
Welles, over dat het topic dood is en iedereen bij de pubquiz is.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
`
Je weet niet eens waar het over gaat volgens mij
Zo zie ik mijn zusje ook nog als mijn kleine zusje, terwijl die ook gewoon bijna 17 isquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
ah 17.. als je fobo klopt
Niet lullig bedoeld maar als mensen zeggen dat ze in 1990 geboren zijn enzo.. denk ik eigenlijk nog steeds dat ze 12 zijn ofzo_0-
Mijn fobo kloptquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
ah 17.. als je fobo klopt
Niet lullig bedoeld maar als mensen zeggen dat ze in 1990 geboren zijn enzo.. denk ik eigenlijk nog steeds dat ze 12 zijn ofzo_0-
quote:
Die is oud weet je. Er was zo'n topic waar alleen maar van dat soort fotos geplaatst werdenquote:
Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |