13 minuten, een recordquote:Op maandag 7 juli 2008 23:33 schreef morgane het volgende:
Fipo!
Ik moet bekennen dat het niet heel moeilijk was, 't aantal teams vanavond was nogal beperktquote:
Gefeli... wat heb je dan gekregen?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Owh ik heb vanavond met drie vrienden weer de pubquiz in Van Buren gewonnen
Zie drie posts boven jequote:
Dus je gaat met Yashi én je vriendinnen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook wel eens een pubquiz doen, nog nooit gedaan! Wat voor vragen zijn het dan Mikkie?
En mijn vriendinnen smsten daarstraks ineens dat we toch afgesproken hadden morgen samen naar Puberpop te gaan
Wtfquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:05 schreef LastRequest het volgende:
Ik was trouwens bij een vriendin vanavond, en haar zusje was er ook.. die vertelde even alles over de afgelopen jarenZe is nu weer redelijk in orde maar was helemaal ontspoord, die verhalen van haar over de gevangenissen waar ze gezeten heeft enzo, echt idioot! En het kipfiletverhaal kwam er ongeveer ook in voor
Freaky hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:16 schreef LastRequest het volgende:
@ Mikkie ja ik heb teruggestuurd dat ik nu eigenlijk met iemand anders afgesproken heb dus dat ze een beetje laat zijn.. maarja ik hoor morgen nog wel van ze.
@ Doodkapje het is het zusje dat zo ontspoord is haha.. maar ze vertelde dat ze in de isoleercel moest () en dat daar een matras lag... en ze wilde daar dus absoluut niet slapen omdat ze wist wat er met het matras gebeurde
De jongens daar hadden natuurlijk maandenlang geen seks.. dus die maakten een gat in het matras en als ze dan kip aten ging dat daarin enz enz... en ze heeft staan huilen en schreeuwen omdat ze er tóch moest slapen terwijl de begeleiding wist wat ermee gebeurde... uiteindelijk heeft ze 3 dagen/2 nachten niet geslapen en aan de andere kant van de cel gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |