quote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.brassa.nl/product/19922/bestuurbare-badeend/
Hebben
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
De nieuwe versiertruc is dan ook: Kom je mee mijn bestuurbare badeend checken![]()
Met het alcoholpercentage dat ik gezien heb van de week lijkt me dat echt geen goed ideequote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!
Dat was toch wel te verwachten van zo'n mega slet als ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!
Kun je met een schakelprogramma niet aan alle IT-gerelateerde masters beginnen dan? Of wil je meer de creatieve kant op...?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef LastRequest het volgende:
En Pietje ik denk het wel, weet alleen nog niet wat.. zie weinig op WO dat aansluit, al zou ik wel het liefst weer naar de uni willen. Nog een opleiding op HBO vind ik zo.. ik weet niet, onzinnig ofzo
Morgen ga ik het eens rustig aan doen denk ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Met het alcoholpercentage dat ik gezien heb van de week lijkt me dat echt geen goed idee
En Pietje ik denk het wel, weet alleen nog niet wat.. zie weinig op WO dat aansluit, al zou ik wel het liefst weer naar de uni willen. Nog een opleiding op HBO vind ik zo.. ik weet niet, onzinnig ofzo
Thanks! Ik heb nu oa smooth scroller geïnstalleerd, nicequote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
NerdAlert, maar reuze handig:
Must have Firefox 3 addons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |