quote:Op maandag 7 juli 2008 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu niet allemaal snel je ava's veranderen he.
Sorry, de keuzes vielen me erg zwaarquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bezoek een meet en kom in de avatar van piet!
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry, de keuzes vielen me erg zwaar.
Ow.. ik zie mijn ava anders niet in Piets fancy slideshowquote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bezoek een meet en kom in de avatar van piet!
Ik was ooit bij een meetquote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen die ooit naar een meet is geweest, dat zijn er inmiddels echt een boel aangezien 't verloop enorm is.
Ik kan ooit naar een meet komenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow dan moet dit er nog bij:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Vertel, ik zie 't nietquote:
Doe maar, ik ben dan ook heel gevaarlijk.quote:
Ach weer gezeik met me ma, ik warm net de spaghetti op, maar die saus vond ik er niet zo smakelijk uit zien. Kreeg meteen allerlei commentaar naar men hoofd dat ik die komkommer en tomaat (ja ik had idd gevraagd of ze die mee wilde nemen voor me... ) maar op had moeten eten. Oke ze heeft wel gelijk, maar kan ze dat iets minder aanvallend brengen? Enige wat ik thuis nog heb wat ik anders op mezelf (nog ) niet zou hebben is een wasmachine, en een oude lieve hond.quote:
Bij een vriend logeren.quote:
²quote:
Ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Topic is dood, zit iedereen bij de pubquiz?
Welles, over dat het topic dood is en iedereen bij de pubquiz is.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
`
Je weet niet eens waar het over gaat volgens mij
Zo zie ik mijn zusje ook nog als mijn kleine zusje, terwijl die ook gewoon bijna 17 isquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
ah 17.. als je fobo klopt
Niet lullig bedoeld maar als mensen zeggen dat ze in 1990 geboren zijn enzo.. denk ik eigenlijk nog steeds dat ze 12 zijn ofzo_0-
Mijn fobo kloptquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
ah 17.. als je fobo klopt
Niet lullig bedoeld maar als mensen zeggen dat ze in 1990 geboren zijn enzo.. denk ik eigenlijk nog steeds dat ze 12 zijn ofzo_0-
quote:
Die is oud weet je. Er was zo'n topic waar alleen maar van dat soort fotos geplaatst werdenquote:
Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |