jah want jij kent mij zo goed en dat is wat ik doequote:Op maandag 7 juli 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en als je me ziet ga je niet kansloos weglopen hoor
Dat bepaalt wel gelijk alles over hoe ik benquote:Op maandag 7 juli 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou je gluurt.. zonder je daarna voor te stellen. dus weet ik veel
Ik ben niet zo moeilijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
uhm nee.. doe is niet zo moeilijk mensch
Toch wel jahquote:
Gluren heet hier een cali'tjequote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gluren, hoe werkt dat? Dit forum heeft mij teveel opties!
Je komt naar een meet en toch niet, zoietsquote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gluren, hoe werkt dat? Dit forum heeft mij teveel opties!
Ik maakte eigenlijk maar een grapjequote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Toch wel jahIk zou geen reden zien om weg te lopen
... volgens mij denken jullie dat ik zo iemand ben...
Ben helemaal niet moeilijk
aha..... Nou ik kan me zelfs wel voorstellen dat jullie zo over mij denken... Dus zou het niet raar vindenquote:
O is het er zo eentje!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt naar een meet en toch niet, zoiets.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef Doodkapje het volgende:
Icefellow,... kan je mijn was uit de droger halen? Mijn mand ligt ervoor... anders staat dat ding de hele nacht stationair te draaien
Nee dat is afhaken, meer mijn dingquote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt naar een meet en toch niet, zoiets.
Was je de enigequote:Op maandag 7 juli 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was er toen zelf niet bij dus ik mag er niet over oordelen
Ik vond het wel een aparte actiemaar stiekem ook wel grappig
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee dat is afhaken, meer mijn ding![]()
Je doet een Cali als je zegt dat je niet komt maar toch wel, en het dan pas achteraf meld omdat je je niet kenbaar hebt gemaakt. Heb je dat wel, dan is het een JD'tje
Ik hoor LR al denken, huh wat JD ?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, een JD'tje, dat is echt oldskool nijmegen meet praat.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu niet allemaal snel je ava's veranderen he.
Sorry, de keuzes vielen me erg zwaarquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bezoek een meet en kom in de avatar van piet!
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry, de keuzes vielen me erg zwaar.
Ow.. ik zie mijn ava anders niet in Piets fancy slideshowquote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bezoek een meet en kom in de avatar van piet!
Ik was ooit bij een meetquote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen die ooit naar een meet is geweest, dat zijn er inmiddels echt een boel aangezien 't verloop enorm is.
Ik kan ooit naar een meet komenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow dan moet dit er nog bij:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Vertel, ik zie 't nietquote:
Doe maar, ik ben dan ook heel gevaarlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |