Vooroordelen worden bevestigd! Was dat soms de afterparty van het Eurovisie-songfestival?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stappen met vriendinnen... beregezellig
vond het meer een priscillaquote:Op maandag 7 juli 2008 18:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee dat was... Cathelijne... Camilla,... euhm... pff... weet ik veel hoe ze heette... in twee keer bellen iig
Mallerrrdquote:Op maandag 7 juli 2008 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vooroordelen worden bevestigd! Was dat soms de afterparty van het Eurovisie-songfestival?
Het is COCKtailquote:Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
MallerrrdGossie toch... Het was ff bijkomen in een coctailbar na een beautydagje...
Sugaring... hars spoel je niet makkelijk weg...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:02 schreef icefellow het volgende:
[Eindelijk een man die houd van koken shoppen make-up en die de laatste trends in harsmiddelen]
quote:
Christel! Dat was het... wel een pr0n-naam... dat herinner ik me wel...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Priscilla is echt zo'n trailertrash naam he
whehequote:
COOP? Sinds de prijzenoorlog kan een arme sloeber als ik ook gewoon naar de AHquote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik wilde ook zo naar de COOP maar het regent![]()
En ik wil dat sugaring nog steeds eens een keer gaan proberen
Yasha wil niet met me trouwenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is maar goed dat Doodkapje en ik dan niet getrouwd zijn
Je moet achteraan aansluitenquote:
De Coop is het dichtsbijquote:Op maandag 7 juli 2008 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
COOP? Sinds de prijzenoorlog kan een arme sloeber als ik ook gewoon naar de AH
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik wilde ook zo naar de COOP maar het regent![]()
En ik wil dat sugaring nog steeds eens een keer gaan proberen
Je interpreteert het verkeerd schatquote:
Luiheid is mij onbekend!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De Coop is het dichtsbijluiheid allom
Mja... heb vrijdag mijn sollicitatiegesprek (2e ronde en moet een presentatie over eiwit-interacties houden), dus deze week gaat m niet wordenquote:
ella ella ey ey ey eeeey..quote:Op maandag 7 juli 2008 18:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier staat best veel over sugaring
Er is nog geen datum bekendquote:Op maandag 7 juli 2008 18:18 schreef Doodkapje het volgende:
Mja... heb vrijdag mijn sollicitatiegesprek (2e ronde en moet een presentatie over eiwit-interacties houden), dus deze week gaat m niet worden
Een man hoort overdag te werken,... en als hij thuiskomt staat de hutspot klaarquote:Op maandag 7 juli 2008 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je interpreteert het verkeerd schatIk wil niet een vrouwtje zijn van de man die overdag zich laat nemen in homobossen enzo
En de Kardinaal zei dat alle vrouwtjes van die mannen dat zeggen. dat ze geen homotypes zijn. Dus daarom bedoel ik meer van tis maar goed dat ik je vrouw dan niet ben want anders zou het zo overkomen.. ofzo.. ik snap het zelf ook niet meer..
Maar
En als je zelf niet durft pak je gewoon de instant Oriental Wax van Veet...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ella ella ey ey ey eeeey..
En I know maar ik wacht eerst LR eens af
Als het mooi weer is, dan de BBQ bij ons thuis... Icefellow maakt de salades weer?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is nog geen datum bekend. Deze week wordt 'm voor velen niet denk ik
.
Mijn vorige vriendin had een volgeladen kastje boven haar wastafelquote:
quote:
Met een huisgenoot en vrienden van haar...Misschien nog wat van mijn vrienden meenemenquote:Op maandag 7 juli 2008 10:24 schreef swarmahoer het volgende:
LR en yasha iig.... ik ben er heeeel even want volgende dag rijexamen dus moet vroeg slapen
en ook niet drinken
volgends mij gingen nog een paar van de nieuwe mensen ook
met wie ga jij ?
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh ik ga je spotten morgen
Ik heb mn hand net verbrand fdomme
Volgens mij ging dit niet over spelling?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achja... ik weet wel hoe t moet maar doe t nooit
Disclaimer:quote:Op maandag 7 juli 2008 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is COCKtailDat zou jij toch moeten weten?
Ik ben geen kloon! Ik ben een origineel!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit niet over spelling?
[..]
Disclaimer:
- deze post wekt de indruk dat onderstaande persoon een kloonaccount heeft onder de volgende noemer: De_Kardinaal. Laat duidelijk zijn dat dit niet verder strekt dan de indruk wekken.
/CP
Ja van het centrum, maar dichter bij de uni! De hele reden waarom is prive hequote:Op maandag 7 juli 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, eigenlijk verhuis je nu dus verder van het centrum vandaan
Ik had anders ook niet veel verteld!quote:
jah want jij kent mij zo goed en dat is wat ik doequote:Op maandag 7 juli 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en als je me ziet ga je niet kansloos weglopen hoor
Dat bepaalt wel gelijk alles over hoe ik benquote:Op maandag 7 juli 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou je gluurt.. zonder je daarna voor te stellen. dus weet ik veel
Ik ben niet zo moeilijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
uhm nee.. doe is niet zo moeilijk mensch
Toch wel jahquote:
Gluren heet hier een cali'tjequote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gluren, hoe werkt dat? Dit forum heeft mij teveel opties!
Je komt naar een meet en toch niet, zoietsquote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gluren, hoe werkt dat? Dit forum heeft mij teveel opties!
Ik maakte eigenlijk maar een grapjequote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Toch wel jahIk zou geen reden zien om weg te lopen
... volgens mij denken jullie dat ik zo iemand ben...
Ben helemaal niet moeilijk
aha..... Nou ik kan me zelfs wel voorstellen dat jullie zo over mij denken... Dus zou het niet raar vindenquote:
O is het er zo eentje!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt naar een meet en toch niet, zoiets.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef Doodkapje het volgende:
Icefellow,... kan je mijn was uit de droger halen? Mijn mand ligt ervoor... anders staat dat ding de hele nacht stationair te draaien
Nee dat is afhaken, meer mijn dingquote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt naar een meet en toch niet, zoiets.
Was je de enigequote:Op maandag 7 juli 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was er toen zelf niet bij dus ik mag er niet over oordelen
Ik vond het wel een aparte actiemaar stiekem ook wel grappig
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee dat is afhaken, meer mijn ding![]()
Je doet een Cali als je zegt dat je niet komt maar toch wel, en het dan pas achteraf meld omdat je je niet kenbaar hebt gemaakt. Heb je dat wel, dan is het een JD'tje
Ik hoor LR al denken, huh wat JD ?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, een JD'tje, dat is echt oldskool nijmegen meet praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |