ik weet hetquote:
goed idee ik ga ook maar eens wat halen zoquote:
Moggequote:Op maandag 7 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
en goeiemorgen hounietdenk je aan het meet topic
?
[??-07] De 8e (!) Nijmeegse meet - spellenavond bij prinsrobquote:Op maandag 7 juli 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mogge [ afbeelding ]! Heb je een link voor me.
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De afweging is wat belangrijker is voor je hele toekomst. Die master of je huidige baan waar je evt. in kan groeien.
Uhuhquote:Op maandag 7 juli 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik denk dat die twee elkaar ook nog eens kruisen dan of niet Mikkiequa belangrijkheid voor je toekomst..
Wat luister jij toch voor 'n muziek de hele tijd?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
It's like i've waited my whole life for this one night.
It is gonna be me and you and the dancefloor
Dus Conclusie: Je komt morgenavondquote:Op maandag 7 juli 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Uhuh. Helaas staat het niet volledig los van elkaar. Bovendien is 10.000 euro lenen voor een Master best veel, als je bedenkt dat ik het in Nijmegen waarschijnlijk zonder lening kan doen, al mis ik dan wel wat specifieke kennis. Maar die kan ik later misschien wel weer bijtrekken. Maar ja, dat weet nu nog niemand. Kortom: lastig, lastig. En ik wil het zsm weten, omdat ook de inrichting van m'n komende studiejaar er vanaf hangt (kan misschien al vakken vooruit werken, maar daar moet ik toestemming voor regelen).
Anyway, eerst maar eens op m'n werk in de slag over dit onderwerp, om de mogelijkheden te bekijken.
en -3 niet relevant.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus Conclusie: Je komt morgenavond
-1 flauw![]()
Wat voor winkel is de Brassa dan? En nu niet zeggen: een soort Expoquote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef LastRequest het volgende:
Heeft Nijmegen een winkel zoals Brassa in Arnhem? Behalve de Expo dan..
Rosanne inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat luister jij toch voor 'n muziek de hele tijd?
ROSAAAAANNNNNNNEEEEEE
Jij failt ook met youtube-linkjes!!!quote:
http://www.brassa.nl/quote:Op maandag 7 juli 2008 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor winkel is de Brassa dan? En nu niet zeggen: een soort Expo
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.brassa.nl/product/19922/bestuurbare-badeend/
Hebben
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
De nieuwe versiertruc is dan ook: Kom je mee mijn bestuurbare badeend checken![]()
Met het alcoholpercentage dat ik gezien heb van de week lijkt me dat echt geen goed ideequote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!
Dat was toch wel te verwachten van zo'n mega slet als ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien! Meteen met elkaar het bad in duiken!
Kun je met een schakelprogramma niet aan alle IT-gerelateerde masters beginnen dan? Of wil je meer de creatieve kant op...?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef LastRequest het volgende:
En Pietje ik denk het wel, weet alleen nog niet wat.. zie weinig op WO dat aansluit, al zou ik wel het liefst weer naar de uni willen. Nog een opleiding op HBO vind ik zo.. ik weet niet, onzinnig ofzo
Morgen ga ik het eens rustig aan doen denk ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Met het alcoholpercentage dat ik gezien heb van de week lijkt me dat echt geen goed idee
En Pietje ik denk het wel, weet alleen nog niet wat.. zie weinig op WO dat aansluit, al zou ik wel het liefst weer naar de uni willen. Nog een opleiding op HBO vind ik zo.. ik weet niet, onzinnig ofzo
Thanks! Ik heb nu oa smooth scroller geïnstalleerd, nicequote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
NerdAlert, maar reuze handig:
Must have Firefox 3 addons!
Ga baggeren, schavuit.quote:
Hounietquote:
quote:
Que ?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die naar eigen werk refereren zijn epic falors.
wtf @ smileyquote:
Ik zit te leren, die docent geeft al een stapel papers op van zichzelf als tentamenstof, en daarin refereert ie weer naar ander werk van zichzelf.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Que ?
Die zit er aan volgens mijquote:
Ik kaats hem zelf maar even in..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit te leren, die docent geeft al een stapel papers op van zichzelf als tentamenstof, en daarin refereert ie weer naar ander werk van zichzelf.
Dat is dus diep treurig. Die gast krijgt waarschijnlijk ook een harde van z'n titels
.
Kuttentamen, word er chagrijnig van [ afbeelding ].
?quote:
jammer dat je m gevonden hebtquote:Op maandag 7 juli 2008 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo Nijmegen is aan de speed hier zeg! Lees je een paar uurtjes niet is er inmiddels alweer een nieuw draadje!
Ach houdt toch je mond, knulletje! Anders leg ik je even over de knie!quote:
ja dat soort praktijken gebeuren nu eenmaal in de kerkquote:Op maandag 7 juli 2008 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach houdt toch je mond, knulletje! Anders leg ik je even over de knie!
Mijn smilie ouwequote:
Ja maar, hoezo zit die eraan?quote:
Toch blijft het zondequote:Op maandag 7 juli 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
ja k doe t gewoon boeie.. de week erna heb ik geen tijd om m op te halen dan verdien ik toch alles weer terugws elke dag van 1 tot 12 bij de xx werken
is dat niet zonder w ?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
van jouw
achja... ik weet wel hoe t moet maar doe t nooitquote:Op maandag 7 juli 2008 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omfg, swarma die over spelling begint, de hilariteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |