Dan wordt de kip smeuïger...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom nu ook nog eens die roomsaus erbij
Laten we het er op houden dat je mazzel hebt...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar hebben jullie 't vast over gehad toen ik al in coma lag.
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga stuk hierWederom.. Gister ook al de hele avond onderhand
Het zusje van robs slachtoffer?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
kim is het zusje van
tiot hoe laat is dat?, als ik ga is het om uur of 1, 2.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
Morgen PuberpopNog mensen die daar naartoe gaan??
Waar is dat tegenwoordig eigenlijk?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef prinsrob het volgende:
[..]
tiot hoe laat is dat?, als ik ga is het om uur of 1, 2.
Ik denk 3, half 4 ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef prinsrob het volgende:
[..]
tiot hoe laat is dat?, als ik ga is het om uur of 1, 2.
Ik betwijfel het. Financieel is het sowieso verstandig om eens niet te gaan, maar ik heb woensdagochtend ook nog eens een afspraak om nog aan een studie-opdracht te werken.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
En damn: ik wil een master in Amsterdam gaan doen. Enorm interessant, maar wel flink meer contacturen dan in Nijmegen. Gevolg: ik moet stoppen met m'n werk.
Welke master?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
En damn: ik wil een master in Amsterdam gaan doen. Enorm interessant, maar wel flink meer contacturen dan in Nijmegen. Gevolg: ik moet stoppen met m'n werk.
Forensische orthopedagogiek.quote:
Klopt. Is ook een financiële afweging: ik werk veel omdat ik geld nodig heb. Stoppen betekent een jaar lang maximaal lenen: da's een duur studiejaar dan. En dan is de vraag of de investering zich terug betaalt...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
moeilijke keus,...
Probleem is, dat ik dan met 3 dagen stage zit, 3 dagen werken en een stageterugkomdag. Daarnaast moet ik ook nog studeren. Gevolg: ik heb 9 maanden lang een killing weekinvulling, zonder enige vrije dag. Ik ben best wat gewend, maar dat trek je niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou je dan toch niet de uitzondering kunnen maken om dan toch een jaartje vooral int weekend te werken?
Ik moet sowieso in Nijmegen blijven werken, maar het ligt er nogal aan wat voor werk het is. Om alles rond te krijgen moet ik haast gaan kijken of ik niet de nachtdienst in kan ergens. Dan zijn dat wel dagen om te buffelen, maar op die manier kan ik het misschien nog gecombineerd krijgen doordeweeks. Alleen gaat m'n sociaal leven er dan wel helemaal aan, ben ik bangquote:Op maandag 7 juli 2008 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
en in t weekend in nijmegen werken is geen optie of wel
Dat weet ik niet, ik betwijfel het. Bovendien is er het inkomsten-probleem: ik moet toch m'n vaste lasten betalen. Dus ik kan wel een jaar onbetaald verlof krijgen, maar of ik daar nou echt wijs van word...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
En als je dit probleem aan je werkgever voorlegt hebben ze niet de intentie om je een jaar vrijaf te geven om die master te doen, om daarna hooggeleerd terug te keren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |