ik weet hetquote:
goed idee ik ga ook maar eens wat halen zoquote:
Moggequote:Op maandag 7 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
en goeiemorgen hounietdenk je aan het meet topic
?
[??-07] De 8e (!) Nijmeegse meet - spellenavond bij prinsrobquote:Op maandag 7 juli 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mogge [ afbeelding ]! Heb je een link voor me.
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De afweging is wat belangrijker is voor je hele toekomst. Die master of je huidige baan waar je evt. in kan groeien.
Uhuhquote:Op maandag 7 juli 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik denk dat die twee elkaar ook nog eens kruisen dan of niet Mikkiequa belangrijkheid voor je toekomst..
Wat luister jij toch voor 'n muziek de hele tijd?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
It's like i've waited my whole life for this one night.
It is gonna be me and you and the dancefloor
Dus Conclusie: Je komt morgenavondquote:Op maandag 7 juli 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Uhuh. Helaas staat het niet volledig los van elkaar. Bovendien is 10.000 euro lenen voor een Master best veel, als je bedenkt dat ik het in Nijmegen waarschijnlijk zonder lening kan doen, al mis ik dan wel wat specifieke kennis. Maar die kan ik later misschien wel weer bijtrekken. Maar ja, dat weet nu nog niemand. Kortom: lastig, lastig. En ik wil het zsm weten, omdat ook de inrichting van m'n komende studiejaar er vanaf hangt (kan misschien al vakken vooruit werken, maar daar moet ik toestemming voor regelen).
Anyway, eerst maar eens op m'n werk in de slag over dit onderwerp, om de mogelijkheden te bekijken.
en -3 niet relevant.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus Conclusie: Je komt morgenavond
-1 flauw![]()
Wat voor winkel is de Brassa dan? En nu niet zeggen: een soort Expoquote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef LastRequest het volgende:
Heeft Nijmegen een winkel zoals Brassa in Arnhem? Behalve de Expo dan..
Rosanne inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat luister jij toch voor 'n muziek de hele tijd?
ROSAAAAANNNNNNNEEEEEE
Jij failt ook met youtube-linkjes!!!quote:
http://www.brassa.nl/quote:Op maandag 7 juli 2008 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor winkel is de Brassa dan? En nu niet zeggen: een soort Expo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |