doe nou niet alsof jullie tof zijn ik heb wel gelijk:quote:Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn eerste "gedichtje" van jouw.. en dan krijg ik zoietsMartin gaus wtf
Right, dat zeggen al die spellingnitwits. Dat klinkt net als 'ja ik had wel kunnen winnen maar ik had geen zin'quote:Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achja... ik weet wel hoe t moet maar doe t nooit
Ik zit zwaar gefrustreerd te leren, allemaal zeer slechte grappen hier neer te plempen dus ik denk niet dat dit 't juiste moment isquote:
Gefeliciteerd, u bent nog niet officieel FOK!verslaafd.quote:
Heb je hyves zo ja pm em eens doorquote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Houniet het volgende:
Wat betalen jullie voor je kamer?
Dan bof je nog dat je niet mijn misdinaar bent!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat soort praktijken gebeuren nu eenmaal in de kerk
27 jaar oud! En wat zou De Kardinaal anders kunnen studeren dan Theologie?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zou wel netjes zijn als je een beetje over jezelf zou vertellen ipv out of the blue meeposten
Rond de 320 hier! Morgen de sleuteltjes ophalen van mijn nieuwe kamer!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je hyves zo ja pm em eens door![]()
Ow en 300 euro
Ach De Kardinaal kan nog altijd De Paus wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
owjah, dat is inderdaad iets waar je geen fuck aan hebt
Is al bezet, een vriend van mij noemt zich zo.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach De Kardinaal kan nog altijd De Paus worden
Ach, het is net als met hulp-sinterklazen hè! Het gaat erom wie de echte is!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is al bezet, een vriend van mij noemt zich zo.
Maar je hebt dus lang haar en een baard?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rond de 320 hier! Morgen de sleuteltjes ophalen van mijn nieuwe kamer!![]()
[..]
Ach De Kardinaal kan nog altijd De Paus worden
1) Nee 2) Soms wel, soms nietquote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar je hebt dus lang haar en een baard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |