Dat is dus een urban legendquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Radiohead was gaafWel een beetje jammer dat het zo lang licht was/is, want die lichtshow was echt bijzonder na zonsondergang.
Eerste 14 nummer ergens in de tiende rij gestaan, daarna wat meer naar de zijkant vertrokken wegens volle blaas en onacceptabel promillage.
Wel nog even een dikke bruine vinger in de neus voor Mojo. Naaibedrijf
"Ik neem aan dat de muntjes gewoon de hele week geldig zijn?"
- "Nee, er zijn steeds andere kleurtjes enzo. Maar je kunt ze wel weer inwisselen bij de kassa [ afbeelding ]
* Skippy kijkt richting kassa en ziet één grote, hyperactieve massa Brrrr.
"Nou, doe dan maar 8 bier en een water..."
- "Sorry, de bar is net een minuut geleden gesloten [ afbeelding ]"
""
Mja. Na vet lang gezeik dus alsnog m'n drinken gehad wat echt een domme actie van ze was, aangezien er gelijk weer tientallen mensen naar die bar liepen
En heeft MaJo toevallig een foeilelijke tattoo op d'r rechteronderam?
En gewoon na Radiohead niet ff de Flexbar binnenwandelen? Schande! Aan de andere kant verstandig, want dan was je op zeker bijven hangenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus een urban legendGisteren bij R.E.M. hadden ze precies dezelfde muntjes en de rest van de week ook gewoon
In plaats van 8 bier te atten had je ze vanavond dus nog kunnen gebruiken
En nee, ik heb geen tatoeages![]()
Radiohead was tofStond alleen wat ver weg waardoor ik er niet helemaal 'in' zat. Bovendien stond iedereen om ons heen te lullen
Maar toch een vet concert, want Radiohead
Hoogtepunt Street Spirit, kippenvel all over
R.E.M. was ook tof, alleen jammer dat ik maar een paar nummers kendeMaar wat een optreden, zuiver als een klok en ze rocken keihard
Vanavond ga ik (als het weer het toestaat) op de heuvel achter het podium zitten om naar Massive Attack te luisteren. Flesje wijn erbij en chillen
Ik zou er iig geen dure camera voor op het spel zetten...quote:#remamsterdam de productie gaat nu kijken naar mijn opnames en haalt er alles af wat ILLIGAAL is. Hoop dat ze de geboorte video leuk vinden.
2 minutes ago from TwitterBerry
#remamsterdam waarom hebben ze nu bezwaar dat ik mij sanyo high definition camera gebruik om een paar leuke snapshotjes te maken?
3 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam mijn camera is in beslag genomen. Beetje erg hyper zeg. 4 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam er komen nu 5 anderen erbij. Ik heb blijkbaar iets heel vervelend gedaan 6 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam discussie met de manager2. Alles wissen op die kaart. Ik nee. Min dochter staat erop en de geboorte. 7 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam ik moet nu mee naar de security 10 minutes ago from TwitterBerry
vincente #marketingfacts Ik ben nu door de bewaking gepakt. Ik heb een camera. Ze willen nu mijn geheugenkaartje 11 minutes ago from TwitterBerry
Dat soort dingen zul je waarschijnlijk weg moeten gooien ja, flesjes water bijvoorbeeld ook. Maar zoals Skippy al zei checken ze het niet echt goed, dus als je het niet in het hoofdvak stopt moet het wel lukkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:59 schreef Grobbel het volgende:
Het ging mij meer om een overlevingspakket (bananen, snelle jelles, dat soort werk). Op sommige terreinen willen ze je namelijk dwingen de veel te dure eetzaken op het terrein zelf te gebruiken.
Cool, dan zie ik je zo in Arnhem wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
Geen para toegestaan, om obvious redenen.
Ik neem wel een extra poncho mee
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:53 schreef JeroenV het volgende:
Blood Red Shoes komen naar Mezz in Breda, 31 oktober. Kost 15 euro.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:53 schreef Toad het volgende:
Tsja, ik heb voor dit concert al iemand om mee te gaan, alleen die is niet 21-.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
wf is een 21- kaartje eigenlijk? En waarom?
quote:-21 jarigen betalen maar 10 euro per concert!
Nieuw deze zomer: jongeren onder de 21 jaar, betalen maar ¤ 10 per concert! Je leest het goed.. ¤ 10!!!
Waarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:55 schreef MaJo het volgende:
Blood Red Shoes staan zondag ook voor gratiesj in RotterdamSamen met Hit me TV en Voicst. Ik kan helaas niet
Hoezo dat? Je bent bang dat het rookverbod niet voor de gehoopte zweetluchtoverlast gaat zorgen bij optredens?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef kirvis het volgende:
Ohja, deze keer heb ik eigenlijk geen zweetlucht geroken, misschien dat het gewoon tussen mijn oren zat. Is het bij een van jullie al opgevallen of is er geen vuiltje aan de lucht?
Zoiets ja, ik ben druk bezig met het bedenken van een gevat antwoord maar het lukt niet echt...iemand die me kan helpen?quote:Hoezo dat? Je bent bang dat het rookverbod niet voor de gehoopte zweetluchtoverlast gaat zorgen bij optredens?
Het optreden in de Ekko staat denk ik op plek 3 van beste concerten die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:21 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb ze al wel een keer live gezien, en het is niks wereldschokkends.
Wat je had moeten doen, was de wiki willen 'bewerken' en dan ctrl-A --> C --> V --. taddaa OP.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:11 schreef AMDB het volgende:
Argh, ik krijg die linkjes naar vorige delen niet zoals in het vorige deel, en als ik de vorige op quote komen er allemaal image tags tussen enzo. Ik ga ze maar weer normaal maken zo onder elkaar.
Na zondag welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:41 schreef MaJo het volgende:
ik ben echt de enige die BRS nooit live heeft gezien
toch even doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:52 schreef -skippybal- het volgende:
Complete album staat op op de Luisterpaal. Absoluut niet de moeite waard om naar te luisteren overigens..
Heul veul ´Indie sounds-topic-mensen´ gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:56 schreef jakkop het volgende:
Kaartje deBeschaving gekocht![]()
Nu nog iemand vinden die meegaat
Nee nog niet, mijn geld is er even doorheen met Lowlands ticket en Last Shadow Puppets. Ik ga meteen kopen als ik weer geld hebquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:19 schreef lienelien het volgende:
Maj, heb jij ook al 'n kaartje voor De Beschaving gekocht? Die van mij is al binnen
wel doen voordat het uitverkooptquote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog niet, mijn geld is er even doorheen met Lowlands ticket en Last Shadow Puppets. Ik ga meteen kopen als ik weer geld heb
zie mailquote:Over geld gesproken ...
Ik wou ook, maar ik ga maar eens nieuwe vrienden zoekenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:20 schreef frame-saw het volgende:
Metropolis was echt vet, lekker sfeertje. Joe Lean, Emmy The Great, The Virgins en Blood Red Shoes gezien. Én Hit Me TV, en dat was zoveel vetter dan ik dacht.
Zekerquote:Op zondag 6 juli 2008 23:20 schreef frame-saw het volgende:
Metropolis was echt vet, lekker sfeertje. Joe Lean, Emmy The Great, The Virgins en Blood Red Shoes gezien. Én Hit Me TV, en dat was zoveel vetter dan ik dacht.
True.quote:
Ik vind het allemaal inspiratieloze op je zenuwen werkende troep.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:59 schreef AMDB het volgende:
Bloc Party heeft een paar hele vette nummers, maar andere zijn weer om te huilen
Ok, dat klinkt beter. Ik heb zelf geen ervaring met CDWow, maar ik dacht mij te kunnen herinneren dat mensen in dit topic CD's niet/kapot/veel te laat kregen. Maar dat gaat dan vast over een ander bedrijf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Onzin. CDWow is gezegend met een prima klantenservice, dus je moet gewoon even een mailtje sturen via de application op de site, en je krijgt geheid binnen een paar uur (tijdens kantooruren) een reactie.
En 2 dagen later in de 013 (wat het qua atmosfeer natuurlijk niet haalde bij het Burgerweeshuisquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:21 schreef Aisumasen het volgende:
Doe Maar, 26 nummers in twee uur en 20 minuten. En dat in het Burgerweeshuis.
Hmm, daar had ik wel bij willen zijn. Persdag in Nederland ofzo, want ze traden verder toch niet op? Nieuwe album nog niet goed genoeg gehoord om er een oordeel over te kunnen vestigen. Btw, de zanger/componist van The Zutons heeft een vette villa kunnen kopen dankzij Amy Winehousequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:43 schreef frame-saw het volgende:
Het is hier dood.
En The Zutons staan om 5 uur in Concerto, gratisch instore.
Dus daar ben ik bij, aangezien ik toch langs Amsterdam kom
Voorprogramma Yeasayer was verrassend goed. Beck was verrassend laat. Nu haal ik de laatste trein naar mijn huis vanuit Amsterdam toch nooit, dus daar had ik niet zo'n last van. Ik had wel last van pijn in mijn portemonnee van de prijs van de kaartjes, maar dat geheel ter zijde. Daarover gesproken, er gebeurde nog iets redelijk grappigs. Iets met een neger die 50 euro uitgaf aan de act in de Melkweg Max in plaats van een tientje aan zo'n gare reggaeton-act in de Oude Zaal. Mijn fout. Maar dat vertel ik later misschien nog welquote:
En dat was erg zonde... Na een uurtje ontplofte de (uitverkochte) Melkweg bij 'Girl' en vooral bij 'E-Pro', de roadies zette de versterkers op scherp voor de logische toegift 'Loser'.......maar die kwam niet. Licht ging aan, DJ's draaiden plaatjes. Onbevredigende show van Beck, ik kan er niets anders van maken. Maar misschien was ik ook te veel geconcentreerd op de charmante gitariste Jessica Dobson.quote:"Het werd, en dat was helemaal verrassend, zelfs een beetje saai. Het oogde als een gemiddeld indie-bandje in de oefenruimte. Uitstapjes richting country blues en hiphop bleven achterwege, Beck koos voor liedjes die steeds in hetzelfde tempo bleven hangen. Pas toen na slechts een uur spelen, de korte toegift werd afgesloten met het uitbundige E-Pro, leek hij op stoom te komen. Maar daar bleef het bij. Zo weinig feestelijk en vooral zo vreugdeloos hadden we Beck nog nooit meegemaakt."
Raconteurs waren briljant, mijn concert van het jaar tot nu toe, zie Raconteurs topic voor meer uitgebreide beschrijvingen enzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:59 schreef Aisumasen het volgende:
Dag daarna Raconteurs in diezelfde Melkweg. Daar kan ik kort over zijn: Fantastisch concert. Muziekliefhebbers die er niet bij waren, hebben alleen een gepast excuus als ze op dat moment 4 km verder in het Westerpark waren.
Dat zijn zo'n beetje al m'n favoriete rappertsquote:In een exclusief interview met Immortal Technique bij Kink-FM (Hiphop In Je Smoel) wist hij te melden dat de legendarische hiphoptour Rock The Bells op 14 september in Nederland staat.
De legendarische tour komt voor de eerste keer naar Europa en tourt op dit moment rond in Amerika. De tour kent louter grote namen als A Tribe Called Quest, Mos Def, Rakim, MF Doom en Immortal Technique.
Welke?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:22 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die het met me eens is!![]()
Vind de clip van de single alleen nogal ernstig
Heb sowieso de bij de laatste drie clips van Bloc Party (Prayer/Flux en nu Mercury) een beetje een mwah-gevoel gehad. Wel een tof nummer btwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:22 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die het met me eens is!![]()
Vind de clip van de single alleen nogal ernstig
Dat meen je niet, wat vet. Als de line-up maar een klein beetje lijkt op de namen die nu genoemd worden, ben ik er bij!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:27 schreef -skippybal- het volgende:
Hopen dat ik nu niet opgegeten ga worden:
[..]
Dat zijn zo'n beetje al m'n favoriete rapperts
Hmmm, lijkt me niet. HMH of 013 misschien. Melkweg is te klein imho.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat vet. Als de line-up maar een klein beetje lijkt op de namen die nu genoemd worden, ben ik er bij!Alleen eh, Amsterdam ArenA?
Daar heb ik tig mails voor gestuurd maar het lost totaal niks op. Een ander systeem zou teveel geld gaan kosten, waardoor de servicekosten nog meer omhoog zouden moeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef jakkop het volgende:
Ik sta iedere keer weer te kijken van de discretie waarmee ticketservice kaarten weet te versturen.
In het berichtje wordt de Amsterdam ArenA in de kop genoemd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt me niet. HMH of 013 misschien. Melkweg is te klein imho.
Het is nu 8-7-8quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:02 schreef jakkop het volgende:
Ik dacht nog, was MaJo vorig jaar niet op 7-7-7 jarig? Tis nu 8-7-7. Naja, als het klopt zal ik wel een stalker genoemd worden, lama.
Alsnog feli enzo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef MaJo het volgende:
ja ik was jarig en niemand hier heeft me gefeliciteerd
Alcohol in het openbaar, jeweettoggg die tantu gangstashit!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:14 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Als de maand mei in Nederland erg zonnig is, lijkt het de laatste jaren wel te betekenen dat de hele zomer verregend. Conclusie: Ik ga de zon opzoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En de Affaire lijkt te gaan verregenen
oe, nou en of!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:03 schreef Toad het volgende:
@Aisu: Hahaha, volgens mij hoort dat niet bij een zaterdag in Antwerpen. In ieder geval niet elke zaterdag.trouwens wel leuke dames in België he...
Als de maand mei in Nederland erg zonnig is, lijkt het de laatste jaren wel te betekenen dat de hele zomer verregend. Conclusie: Ik ga de zon opzoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En de Affaire lijkt te gaan verregenen
Dat meen je niet, nog steeds daar over? Leg eens uit, want ik heb vaak met mijn vrienden de discussie of (rustig) met een biertje in je hand over straat lopen nou wél of niet strafbaar is. Wel dus?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alcohol in het openbaar, jeweettoggg die tantu gangstashit!! [ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, nog steeds daar over? Leg eens uit, want ik heb vaak met mijn vrienden de discussie of (rustig) met een biertje in je hand over straat lopen nou wél of niet strafbaar is. Wel dus?
Meestal doen ze er niet moeilijk over en als ze dat wel doen, dan vragen ze je om het even weg te gooien.quote:Op openbare weg met aangebroken fles/blik alcohol
¤60
Disclaimer:
De gegevens in deze database zijn ontleend aan de Tekstenbundel voor misdrijven, overtredingen en Mulder-gedragingen van het ministerie van Justitie. De bedragen zijn richtbedragen. Ze geven aan welke sanctie de politie of het Openbaar Ministerie als regel in eerste instantie oplegt. In bijzondere gevallen gelden andere bedragen. Bovendien kan, als een zaak eventueel voor de rechter komt, de rechter anders beslissen. Dat betekent dat je in voorkomende gevallen aan de gegevens uit deze database geen rechten kunt ontlenen.
De bedragen in de Boetebase zijn aan indexatie onderhevig. Eens in de twee jaar wordt de hoogte van de boetes aangepast.
Openluchttheater Caprera in Bloemendaal bedoel je denk ik...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
Maar die locatie lijkt exact op een openluchttheater ergens in Nederland. Maar daar heb je niets aan omdat ik én de naam niet meer weet én niet eens meer weet in welk deel van Nederland het is.
Wat belachelijk. Goed dat je voet bij stuk houdt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Meestal doen ze er niet moeilijk over en als ze dat wel doen, dan vragen ze je om het even weg te gooien.
Maar dit waren dus twee heule stoere op een MTB (inclusief spatborden en reflectroren!)
Jaaa, precies! Die bedoel ik!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Openluchttheater Caprera in Bloemendaal bedoel je denk ik...
Dolgraag, maar 'k kan niequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
Niemand die meewil naar Death Cab for Cutie?
Dat heb ik nu al een paar keer gehoordquote:
Nee jij mag voor 3x de kostprijsquote:
Jaaaa ga meequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:46 schreef Thijsssss het volgende:
Ben ook krap bij kas, maar wil eigenlijk wel om verdriet van het missen van Radiohead enigzins weg te spoelen, ow ow ow, dilemma's...
Wat is je excuus danquote:
Ik ga al.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
Niemand die meewil naar Death Cab for Cutie?
Je enthousiasme (en Transatlanticismquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaaaa ga meeWordt wel supergaaf
De vorige keer was ik na DCFC helemaal in de wolken
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Je enthousiasme (en Transatlanticism) hebben me zo goed als overgehaald. Heb je het kaartje toevallig nog te koop?
Joecheiquote:
Ach soquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:39 schreef Thijsssss het volgende:
Hehe, kende het uiteraard al langerWas wel van plan een kaartje te kopen, maar het blijft lastig vrienden te vinden met muzieksmaak (en geld
). Toen ik eindelijk de knoop door had gehakt om dan maar in mijn eentje te gaan, was het concert uitverkocht. Leuk dat ik zo dus alsnog kan gaan! En ook ik vind 't zonde dat A Lack Of Color niet gespeeld wordt
Ze zijn live echt niet saai hoor! De nummers zijn live sowieso wat harder en ze stralen veel plezier uit. Echt iets extra's doen ze niet nee, maar dat doet toch bijna geen band?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:01 schreef -skippybal- het volgende:
Mij lijkt DCfC echt een saai gebeuren live...
Iemand wel eens mee kunnen maken? Doen ze wat extra of is het echt één op één?
Met extra bedoel ik ook meer van nummers even lekker een minuut of drie doortrekken (vaak naar een ultiem hoogtepunt met alle instrumenten op het podium vol bezig) of ineens een trompet of whatever er eventjes bij te doen. Iets waar de muziek van DCfC zich volgens mij perfect voor leent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn live echt niet saai hoor! De nummers zijn live sowieso wat harder en ze stralen veel plezier uit. Echt iets extra's doen ze niet nee, maar dat doet toch bijna geen band?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door -skippybal- op 11-07-2008 01:07:02 ]LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Niet op de zaterdag, vorig jaar was het ook echt 2.30. Ze rijden alleen de hele nacht als de vierdaagse echt begonnen is dacht ik, dus vanaf de nacht van maandag op dinsdag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf. Waarom gaat de laatste trein vanuit Nijmegen richting Arnhem morgen al om half 3 in de nacht?Dat was vorig jaar toch iets van 5 uur ofzo?
Dat gaat dus half 8 in de ochtend worden
NS
Sigur Ros heb ik laast gedownload, wat een vage muziek zegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Sigur Rós 17 november in de HMH.
Zal wel weer lekker duur zijn... En lijkt me ook niet echt geweldig in een zaal. Moet je eigenlijk lam op het gras bij liggen met pakken appelsap.
Hmm, nu ik er zo over nadenk kan dat wel kloppen inderdaad. Want vorig jaar was het nog dik sprinten en kwam ik in de verkeerde trein terecht waardoor ik de halve nacht door Oss heb zitten wandelenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet op de zaterdag, vorig jaar was het ook echt 2.30. Ze rijden alleen de hele nacht als de vierdaagse echt begonnen is dacht ik, dus vanaf de nacht van maandag op dinsdag.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:54 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook op vakantie!
quote:
Toen ik gisteravond zag dat het 2,50 was ben ik maar weer gauw weggelopen daar. Neem vanavond maar eigen blikken bier meequote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is het geluid op de Affaïre zacht zeg. En dan kan je nog zo'n tof gratis festival zijn, 2,50 voor een biertje is schandalig![]()
Tsjongejonge, zeurpieten hahaquote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toen ik gisteravond zag dat het 2,50 was ben ik maar weer gauw weggelopen daar. Neem vanavond maar eigen blikken bier mee
Niet vergeten dat bijna iedereen hier nog studeert hèquote:
En dan moet je over max 50 eurocent per biertje gaan lopen mekkeren? Wat een onzin...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet vergeten dat bijna iedereen hier nog studeert hè
Als je een paar tientjes per week uit kunt geven is 2,50 best veel jaquote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En dan moet je over max 50 eurocent per biertje gaan lopen mekkeren? Wat een onzin...
gerst, hop en water met koolzur bedoel je?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net 7 halve liters bij de C gekocht voor hetzelfde geld dat één zo'n klein kutbiertje kost
En dan ook nog eens mekkeren dat het geluid niet goed is. Tis nie gauw goed ofwel?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net 7 halve liters bij de C gekocht voor hetzelfde geld dat één zo'n klein kutbiertje kost
En dat die prijzen hét bestaansrecht van het festival zijn is allemaal leuk en aardig, maar het is voor mij gewoon te duur dan..
Ik haal wel een frikandel ofzo ergens in de avond
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
gerst, hop en water met koolzur bedoel je?
Het geluid gaat harder met ieder biertje dat ik koop?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En dan ook nog eens mekkeren dat het geluid niet goed is. Tis nie gauw goed ofwel?
Thanks voor de tips, ben vandaag wat dingetjes gaan luisteren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind Asakusa Jinta wel leuk, wel apart. British Sea Power uiteraard. Cage The ElephantLos Campesinos!. Does It Offend You, Yeah? & Late of the Pier, dat zijn bandjes voor als je Klaxons leuk vindt. Laura Marling ben ik ook gaan waarderen. Ja, het zoveelste zangeresje maar de enige die ik leuk vind. No Age is ook wel vet. One Night Only is te saai voor woorden, dus doe maar niet. Santogold is iets waar je van moet houden, en ik ben bang dat ze onwijs tegenvalt live. Tunng is geweldig.
Und ja, ik neem aan dat je de rest wat ik ken wel kentEn de rest moet ik nog checken.
Nog wat tips:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
verhaal
Los Campesinos! ken ik al een tijdje en is inderdaad heel tofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nog wat tips:
Crystal Castles, in het rijtje van LotP en Hadouken.
Los Campesinos!, (Die f-s in een Klaxons-rijtje zet![]()
) niet makkelijk te beschrijven, wel tof. De zanger is zegmaar ADHD on speed, nog een lief zoetsappig zangeresje er bij, en de viool en glockenspiel maken het helemaal af. Ofzo.
The Ting Tings, ken je denk ik wel?
En Thrice, past niet helemaal in het Indie-topic, maar is wel tof. Post-Hardcore.
Punk? Hoezo? Ik ken ze niet zo heel goed, maar de cd die ík van ze heb is gewoon huis-tuin-en-keuken-hardcore.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef MaJo het volgende:
En maak van Thrice gelijk maar punk hoorNa hun verkrachting van Eleanor Rigby kan ik ze niet echt meer serieus nemen
Blijkbaar valt het onder de noemer post-hardcore maar ik vind de drum en gitaar toch behoorlijk punk. Een vriend van me is punker en die is helemaal thrice fan, dus vandaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Punk? Hoezo? Ik ken ze niet zo heel goed, maar de cd die ík van ze heb is gewoon huis-tuin-en-keuken-hardcore.
Los Campesinos! stond voor de 2 Klaxons-kandidaten. Ik bedoelde dat alleen die 2 Klaxons-waardig waren en Los Campesinos! heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nog wat tips:
Los Campesinos!, (Die f-s in een Klaxons-rijtje zet![]()
) niet makkelijk te beschrijven, wel tof. De zanger is zegmaar ADHD on speed, nog een lief zoetsappig zangeresje er bij, en de viool en glockenspiel maken het helemaal af. Ofzo.
Op Rascals myspace en Melkweg staat beiden nog niks, primeurtje voor nu.nl?quote:Ook in de rest van Europa kunnen ze zich dit jaar gaan bewijzen. Op het programma staan in ieder geval een optreden op Lowlands en een Europese clubtour. In september staan de Britten met hun 'pop noir' in de Melkweg in Amsterdam.
Echt? Ik vind het zo leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:37 schreef frame-saw het volgende:
O 21 feb was natuurlijk BRS.
En The Ting Tings vind ik kut.
Live is het allemaal nog beterquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nieuwe Sigur Ros is ook fingerlickinggood
aiiquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:59 schreef Love Mae King het volgende:
Danslerock.nl is gehacked, dus alles via onze myspace nu.
Leuk! 24u tent, of iets anders?quote:Nieuwsbrief komt wel weer, met oa Lowlands aankondigingen! woohoo....
Ja die wil ik welquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef lienelien het volgende:
ahh, ook eens doen.
Al heb ik al een kaartje, maar die wil maj wel
Hee, DLR, ik zie een groen bolletje bij gmail.. Komt er weer eens een nieuwsbrief van jullie, of bestaat die niet meer?
Nee, geen 24 uurs tent. Echte programmering nuquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
aii
[..]
Leuk! 24u tent, of iets anders?
Ik vind de DVD echt tof! Heb hem ook laatst gekocht, en echt van de dvd zitten genieten!quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:37 schreef frame-saw het volgende:
Tijdens het laden heb ik even mijn laptopscherm schoongemaakt.
Wat een vette effecten zeg!
Ik heb trouwens Crap Attack van We Are Scientists gekocht. Geweldige cd, en nu nog de dvd kijken. Vast ook geweldig.
Je bent niet de laatste, hoor. Voorlopig vind ik ze ook nog gewoon een hoog 'nou en' gehalte hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:36 schreef Evertje het volgende:
Argh, waarom ben ik altijd de laatste die erachter komt dat the last shadow puppets best tof zijn
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39554199quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:12 schreef lienelien het volgende:
Jullie staan in het lijstje tussen de pauze dj's
nee idd, maar ergens anders stond dat lijstje als 'pauze line-up'quote:
Ja vrijdagnacht in de India.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee idd, maar ergens anders stond dat lijstje als 'pauze line-up'![]()
Leuk hoor! Op de vrijdag toch?
Ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je bent niet de laatste, hoor. Voorlopig vind ik ze ook nog gewoon een hoog 'nou en' gehalte hebben.
Hoe laat is Digitalism? Weet je dat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:06 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja vrijdagnacht in de India.
Overigens doen we op zaterdag wel ook nog 2 "pauze" spots, maar die zijn in de BRAVO rond digitalism, dus daar mag je wel lekker doorstampen, en is dus niet zomaar zachtjes liedjes opzetten, ifyaknowwhatimean?
Weet ik, maar ik wil weten of ze 's nachts staan, of het Justice-slot van vorig jaar (18:00quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef frame-saw het volgende:
Nog een week, en dan weet de hele wereld het
Aan the Teenagers heb je weinig gemist, behoorlijk chaotische show die totaal niet overkwam.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:27 schreef Thijsssss het volgende:
The Subs op de Affaire gisteren waren echt teringstrak, heb The Teenagers helaas moeten missen, maar al met al een hele puike avond
Welk optreden vonden jullie tot dusver 't beste tijdens de Vierdaagsefeesten?
Wat is er kut aan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef frame-saw het volgende:
Hoelang is cd-wow nog kut?
Ik heb zo'n behoefte aan goedkope cd's.
Verrek, dat zie ik nu pas.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef frame-saw het volgende:
Een beetje.
En cd-wow is kut omdat ik niet op cd-wow.nl kan komenDan word ik doorgestuurd.
Ik snap de grapquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kom anders net uit Sonsbeek en daar was het weer heerlijk...
Met een auto die iemand van de week voor 200,- heeft gekochtquote:(20:00) The Kids | (21:10) Buzzcocks | (22:30) The New York Dolls | (00:00) Sex Pistols | Paul Gallagher & Phil Smith
Ennn dit is gewoon gaafquote:SOMEONE STILL LOVES YOU BORIS YELTSINDatum: vrijdag 3 oktober 2008Voorverkoop vanaf: zaterdag 26 juli 2008kleine zaal: 19.30 uurzaal open: 19.00 uurentree: 6,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
quote:WOLF PARADEDatum: dinsdag 2 december 2008Voorverkoop vanaf: zaterdag 26 juli 2008aanvang: 20.30 uurzaal open: 19.00 uurentree: 16,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Hoi. Ben ik weer. Ben ik ben ik ben ik weer. Hoi hoi hoi. Ben ik weer. Etc.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:14 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, ik wil dit nog even gaan spammen: The Roots op 8 en 9 december in Paradiso.
Eén van de toffere dingen live!
Maar waarom moet het dan weer 26 exclusief kosten?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:36 schreef Evertje het volgende:
Argh, waarom ben ik altijd de laatste die erachter komt dat the last shadow puppets best tof zijn
Ik moet eerlijk zijn. Bij de eerste luisterbeurt hoorde ik wel een bijzonder geluid, maar wist ik nog niet echt wat ik van de tracks zelf moest vinden. Eigenlijk vond ik alleen de titel-track en 'The Chamber' écht goed. De rest van het album heeft een aantal luisterbeurten op me in moeten werken. Bijvoorbeeld 'Standing Next To Me' vond ik bij de radio-primeur niet echt indrukwekkend, maar vind het nu een van de beste liedjes van de afgelopen jaren. Ik vond kant A steeds sterker worden, terwijl mij op kant B alleen hetslotnummer 'The Time Has Come Again' kon boeien. Ik vond nummers als 'Only The Truth' en 'Seperate...' een beetje saai...quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je bent niet de laatste, hoor. Voorlopig vind ik ze ook nog gewoon een hoog 'nou en' gehalte hebben.
Niet om naar te doen... Maar wáárom betaal je bijna 50 euro voor een band waar je het debuutalbum niet eens goed van vind? Enkel omdat Alex Turner onderdeel is van de groep?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookEn toch heb ik een kaartje voor het concert
![]()
quote:De afgelopen twee jaar hebben we de Britse formatie The Futureheads al een aantal keer op Nederlandse festivals gezien. Vorige maand stonden de heren nog op The Music In My Head, in september is het tijd voor een eerste headlinetour. De band neemt de tijd voor maar liefst vier shows in ons kleine land. Op 9 september staan de indierockers in de Melkweg, 10 september in Vera, 11 september in Tivoli en 15 september in Doornroosje.
Zeer chill ja:) Vandaag de hele middag op Rijkerswoerd gezeten met wat mensen en wat blikjes bier, heerlijk relaxed. Waar in Elst moet je werken dan? Ik zit de komende maand in Elst bij m'n ouders.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap de grapAls die bestaat tenminste...
Maar bij de Witte Villa tegen de heuvel liggen met een hapske en drankske en een beetje ouwehoeren terwijl je af en toe naar die lelijke twin towers kijkt is echt ultiem met dit weer![]()
Ik zat helaas tot 16.45 in een gaar kantoor in Elst
Tip: Mp3tag. Album in Mp3tag gooien, FreeDB de juiste titels/informatie laten kiezen, en klaar. Onder "Acties" staan nog meer handige mogelijkheden, zoals keuze in hoofdletters bij de titels.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:16 schreef frame-saw het volgende:
Het is echt dood hier. Ik heb in 2 maanden 150 albums gedownload en aangezien ik een control-freak ben wil ik dat alles netjes is. Dus naam artiest - naam song. En dan nog het releasejaar voor de albumnaam.
Ziet er mooi uit maar met deze albums ben ik nog wel 3 uur bezig![]()
Bij die 150 albums zitten ook veel ep's, demo's en singles hoor
Nee want je verdient er geen cent aan. De band wel want die kan er fans van krijgen. Dan is downloaden ook nogis niet illegaal en zwarthandel wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:42 schreef Leonos het volgende:
Muziek downloaden is net zoiets als concert kaartjes voor veel meer verkopen .
Nog betere tip: Winamp! Al je muziek in een playlist gooien, alle liedjes selecteren en vervolgens "send to Auto-Tag" doen. Gaat erg snel en werkt perfectquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Tip: Mp3tag. Album in Mp3tag gooien, FreeDB de juiste titels/informatie laten kiezen, en klaar. Onder "Acties" staan nog meer handige mogelijkheden, zoals keuze in hoofdletters bij de titels.
Wil je het alleen netjes in je mapjes op je computer hebben, of ook in iTunes of een soortgelijk programma? Ik tag alles namelijk altijd netjes naar mijn persoonlijke keuze, zodat het in iTunes en op mijn iPod er overzichtelijk uit ziet. Bij B-kanten van singles zet ik altijd [CDS] vooraan de naam van het album, zodat alle singles netjes onder elkaar staat in iTunes. Zulke dingen.
Bij favoriete artiesten zoals The Beatles heb ik een nog ingewikkelder systeem. "The Beatles" normaal zijn alle reguliere studio-albums. "The Beatles " (met één spatie) zijn alle afwijkende mixen van alle albums, stereo-mixen, Amerikaanse mixen, mono-mixen, enz. En "The Beatles " (twee spaties) zijn alle interviews, studio-bootlegs, live-opnames en dergelijke. Zo weet ik dat als ik de eerste The Beatles in mijn artiestenlijst kies, ik enkel 'normale' nummers krijg, ik in de tweede lijst alle afwijkende mixen kan vinden, en in de derde lijst alle 'normale' bootlegs. Handig!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:42 schreef Leonos het volgende:
Probeer Winamp ook eens, dat werkt vele malen makkelijker vind ik voor het taggenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:53 schreef frame-saw het volgende:
Oké ik ben echt een n00b maar ik snap er weinig van.
Nouja ik heb één dingetje gedaan maar het is nog steeds niet wat ik wil![]()
Dus ik doe het mijn manier
Edit: Uiteraard snap ik mp3tag meteen nadat ik dit heb gepost. Vet hendig! Alleen bij sommige tags staat de song als: track01, dan is het niet handig. Maar goed, voor de rest is het prima te doen.
Domste opmerking sinds de massavernietigingswapens van Irakquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:42 schreef Leonos het volgende:
-edit- doe maar gewoon op de officiele manierquote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuw nummer van Kings of Leon downloaden? Klikkerdeklik!
Gaat alleen wel via één of andere gare poeplink die in je mailbox komt (samen met allemaal gratis spam..), dus ergens anders vandaan halen is aan te raden
Ik wil wel voor je stage lopen. Als ik dan maar wel de stp krijg.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:42 schreef lienelien het volgende:
gatver. Ik heb nog 12 dagen vakantie. En dan begin stage en heb ik pas weer in december vakantie..
Ik denk dat je liever ects wilquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je stage lopen. Als ik dan maar wel de stp krijg.
Ze hebben ook ineens gewoon een nieuw albumquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef jakkop het volgende:
Gatverdegatver. The Automatic is geevolueerd in een soort 30 seconds to mars.
Nou, inderdaad. Alles wat juist zo apart aan ze was mist, 't is nu gewoon 13 in een dozijn. Ik las dat de keyboardspeler (tevens de screamerquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef jakkop het volgende:
Gatverdegatver. The Automatic is geevolueerd in een soort 30 seconds to mars.
Dat was toch begin juli? Dan kan het wel kloppen, want ze zijn ook gespot bij het optreden van Radioheadquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef Aisumasen het volgende:
Toen ik net een videoclip van MGMT voorbij zag komen, dacht ik ineens weer hier aan:
Na het (vreselijk teleurstellende) optreden van Beck in de Melkweg vorige maand, draaide de DJ's leuke plaatjes op de dansvloer. Ik mocht nog ruim één uur wachten op de laatste trein, dus bleef ik maar fijn drankbonnen uitgeven in de Melkweg.
Op een gegeven ogenblik komen er in de zaal 2 gasten langs in psychedelische kledij, waarvan één krullenbol met zo'n Axl Rose-bandana. Als ik een concertpartner had gehad, had ik gegrapt: "Kijk, MGMT komt afterparty-en!". Kort daarna stonden die gasten op het balkon bij de DJ-set, en plugden ze hun iPod's in, om vervolgens met een onmogelijke belabberde mix het hele publiek weg te jagen.
Door deze vreemde gang van zaken bekeek ik de jochies nog iets beter, en was ik bijna overtuigd dat het daadwerkelijk de zanger van MGMT was. Tenminste, het leek op die gast die ik een tijdje daarvoor toch echt in Doornroosje had zien optreden. Maar wat zouden ze op een willekeurige maandagavond in Nederland doen, na afloop van het optreden van Beck?
Nou ja, nu ik die clip gezien heb weet ik het zeker, of die zanger heeft een kloon, haha... Nu las ik net dat MGMT met Beck gaat touren in Amerika, dus dat kan een verklaring zijn. Maar heeft niemand er wat over gelezen, ofzo?
Ja. Nou ja....30 juniquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was toch begin juli? Dan kan het wel kloppen, want ze zijn ook gespot bij het optreden van Radiohead
2006quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Panic_A het volgende:
Die nieuwe plaat van Bromheads Jacket klinkt wel even wat anders dan we gewend zijn.
Ik denk dat ik meer de stijl van het eerste album prefereer, maar laten we eerst maar even wachten op de andere singles. Ik was volgens mij ook één van de weinige die het eerste album in hun top 5 van 2007 had staan.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
2006!!! Maar in beide jaren vond ik het een top 5-album.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
En dan nu het echte werk, de toplijst...
1. Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
[ afbeelding ]
2. Paul McCartney - Memory Almost Full
[ afbeelding ]
3. Ray Davies - Working Man’s Cafe
[ afbeelding ]
4. Editors - An End Has A Start
[ afbeelding ]
5. LCD Soundsystem - Sound Of Silver
[ afbeelding ]
6. Bromheads Jacket - Dits From The Commuter Belt
7. Kanye West – Graduation
8. The Bees – Octopus
9. The Good, The Bad & The Queen - The Good, The Bad & The Queen
10. The View - Hats Off To The Buskers
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef Aisumasen het volgende:
waar is de plaat van Jack Penate??? Ruil die maar om met LCD Soundsystem!
Oei! Je had een rare tikfout gemaakt, maar zo klopt ie weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:15 schreef Aisumasen het volgende:
Vind de LCD Soundsystem LP nog steeds 'top 5'-werk, maar vind Jack Penate een zwaar onderschat overschat artiest.
Haha, elke dj in electroland is op zoek naar die plaat. Maar nog nergens te downloaden. Ben ook op zoek om hem op Lowlands te draaien, maar helaas.... So far no luck...quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Is die Soulwax remix van Kids (van MGMT dus) al ergens te downloaden? Erol Alkan draaide 'm op 5 Days Off. Vette shit! Waarschijnlijk op Lowlands ook wel weer.
Niet de instrumentale, wel gewoon die versie op Soulwax' remix album natuurlijk. Maar de vocals op die track zijn zo gaaf, waarom zou je die weglaten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:50 schreef Mr.Brightside het volgende:
LMK: Heb jij die instrumentale klaxons-gravity's rainbow remix van soulwax ook?
Nou gefeliciteerd dan maar!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:34 schreef Mistaken het volgende:
Hihihihi..
Ik heb vandaag de plaat van Jack Penate voor mijn verjaardag gekregen
The Last Shadow Puppets en The Raconteurs? De mogelijke 3e zou ik niet wetenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, als ik dat zo bekijk was vorig jaar een geweldig albumjaar. Dit jaar heb ik nog maar 2 á 3 albums die ik écht de moeite waard vind, waarvan er één met kop en schouders overal bovenuit steekt. Hmm...
Nou, maar even afwachten dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Haha, elke dj in electroland is op zoek naar die plaat. Maar nog nergens te downloaden. Ben ook op zoek om hem op Lowlands te draaien, maar helaas.... So far no luck...
Ik heb hem 2 keer gehoord zonder vocals.. een keer in een set van vicarious bliss en een keer in een set van soulwax zelf notabene! Begrijp me niet verkeerd ik vind de vocals erg vet maar die remix bouwt zo heerlijk op. De versie zonder vocals voelt gewoon een tikkeltje harder aan ofzo, ik weet het nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Niet de instrumentale, wel gewoon die versie op Soulwax' remix album natuurlijk. Maar de vocals op die track zijn zo gaaf, waarom zou je die weglaten?
Ringo Starr denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
The Last Shadow Puppets en The Raconteurs? De mogelijke 3e zou ik niet weten
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
The Last Shadow Puppets en The Raconteurs? De mogelijke 3e zou ik niet weten
Jawel, je hebt het andere topic goed in de gaten gehoudenquote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oei! Je had een rare tikfout gemaakt, maar zo klopt ie weer.
Dat is een spannende strijd tussen The Raconteurs en The Last Shadow Puppets, tot nu toe heb ik TLSP meer gedraaid, maar The Raconteurs had ik gelijk een "wauw, dit is geweldig"-gevoel vanaf de 1e seconde tot het einde. Maar ik wacht tot ik de nummers van TLSP live gezien heb, dan geef ik pas een eindoordeel. Al denk ik niet dat het onder gaat doen voor The Raconteurs in de Melkweg, en dat was gewoon briljant.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:30 schreef Aisumasen het volgende:
Wat vinden jullie nu echt hét album van 2008 tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |