Het is nu 8-7-8quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:02 schreef jakkop het volgende:
Ik dacht nog, was MaJo vorig jaar niet op 7-7-7 jarig? Tis nu 8-7-7. Naja, als het klopt zal ik wel een stalker genoemd worden, lama.
Alsnog feli enzo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef MaJo het volgende:
ja ik was jarig en niemand hier heeft me gefeliciteerd
Alcohol in het openbaar, jeweettoggg die tantu gangstashit!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:14 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Als de maand mei in Nederland erg zonnig is, lijkt het de laatste jaren wel te betekenen dat de hele zomer verregend. Conclusie: Ik ga de zon opzoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En de Affaire lijkt te gaan verregenen
oe, nou en of!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:03 schreef Toad het volgende:
@Aisu: Hahaha, volgens mij hoort dat niet bij een zaterdag in Antwerpen. In ieder geval niet elke zaterdag.trouwens wel leuke dames in België he...
Als de maand mei in Nederland erg zonnig is, lijkt het de laatste jaren wel te betekenen dat de hele zomer verregend. Conclusie: Ik ga de zon opzoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En de Affaire lijkt te gaan verregenen
Dat meen je niet, nog steeds daar over? Leg eens uit, want ik heb vaak met mijn vrienden de discussie of (rustig) met een biertje in je hand over straat lopen nou wél of niet strafbaar is. Wel dus?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alcohol in het openbaar, jeweettoggg die tantu gangstashit!! [ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, nog steeds daar over? Leg eens uit, want ik heb vaak met mijn vrienden de discussie of (rustig) met een biertje in je hand over straat lopen nou wél of niet strafbaar is. Wel dus?
Meestal doen ze er niet moeilijk over en als ze dat wel doen, dan vragen ze je om het even weg te gooien.quote:Op openbare weg met aangebroken fles/blik alcohol
¤60
Disclaimer:
De gegevens in deze database zijn ontleend aan de Tekstenbundel voor misdrijven, overtredingen en Mulder-gedragingen van het ministerie van Justitie. De bedragen zijn richtbedragen. Ze geven aan welke sanctie de politie of het Openbaar Ministerie als regel in eerste instantie oplegt. In bijzondere gevallen gelden andere bedragen. Bovendien kan, als een zaak eventueel voor de rechter komt, de rechter anders beslissen. Dat betekent dat je in voorkomende gevallen aan de gegevens uit deze database geen rechten kunt ontlenen.
De bedragen in de Boetebase zijn aan indexatie onderhevig. Eens in de twee jaar wordt de hoogte van de boetes aangepast.
Openluchttheater Caprera in Bloemendaal bedoel je denk ik...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
Maar die locatie lijkt exact op een openluchttheater ergens in Nederland. Maar daar heb je niets aan omdat ik én de naam niet meer weet én niet eens meer weet in welk deel van Nederland het is.
Wat belachelijk. Goed dat je voet bij stuk houdt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Meestal doen ze er niet moeilijk over en als ze dat wel doen, dan vragen ze je om het even weg te gooien.
Maar dit waren dus twee heule stoere op een MTB (inclusief spatborden en reflectroren!)
Jaaa, precies! Die bedoel ik!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Openluchttheater Caprera in Bloemendaal bedoel je denk ik...
Dolgraag, maar 'k kan niequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
Niemand die meewil naar Death Cab for Cutie?
Dat heb ik nu al een paar keer gehoordquote:
Nee jij mag voor 3x de kostprijsquote:
Jaaaa ga meequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:46 schreef Thijsssss het volgende:
Ben ook krap bij kas, maar wil eigenlijk wel om verdriet van het missen van Radiohead enigzins weg te spoelen, ow ow ow, dilemma's...
Wat is je excuus danquote:
Ik ga al.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
Niemand die meewil naar Death Cab for Cutie?
Je enthousiasme (en Transatlanticismquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaaaa ga meeWordt wel supergaaf
De vorige keer was ik na DCFC helemaal in de wolken
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Je enthousiasme (en Transatlanticism) hebben me zo goed als overgehaald. Heb je het kaartje toevallig nog te koop?
Joecheiquote:
Ach soquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:39 schreef Thijsssss het volgende:
Hehe, kende het uiteraard al langerWas wel van plan een kaartje te kopen, maar het blijft lastig vrienden te vinden met muzieksmaak (en geld
). Toen ik eindelijk de knoop door had gehakt om dan maar in mijn eentje te gaan, was het concert uitverkocht. Leuk dat ik zo dus alsnog kan gaan! En ook ik vind 't zonde dat A Lack Of Color niet gespeeld wordt
Ze zijn live echt niet saai hoor! De nummers zijn live sowieso wat harder en ze stralen veel plezier uit. Echt iets extra's doen ze niet nee, maar dat doet toch bijna geen band?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:01 schreef -skippybal- het volgende:
Mij lijkt DCfC echt een saai gebeuren live...
Iemand wel eens mee kunnen maken? Doen ze wat extra of is het echt één op één?
Met extra bedoel ik ook meer van nummers even lekker een minuut of drie doortrekken (vaak naar een ultiem hoogtepunt met alle instrumenten op het podium vol bezig) of ineens een trompet of whatever er eventjes bij te doen. Iets waar de muziek van DCfC zich volgens mij perfect voor leent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn live echt niet saai hoor! De nummers zijn live sowieso wat harder en ze stralen veel plezier uit. Echt iets extra's doen ze niet nee, maar dat doet toch bijna geen band?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door -skippybal- op 11-07-2008 01:07:02 ]LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Niet op de zaterdag, vorig jaar was het ook echt 2.30. Ze rijden alleen de hele nacht als de vierdaagse echt begonnen is dacht ik, dus vanaf de nacht van maandag op dinsdag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf. Waarom gaat de laatste trein vanuit Nijmegen richting Arnhem morgen al om half 3 in de nacht?Dat was vorig jaar toch iets van 5 uur ofzo?
Dat gaat dus half 8 in de ochtend worden
NS
Sigur Ros heb ik laast gedownload, wat een vage muziek zegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Sigur Rós 17 november in de HMH.
Zal wel weer lekker duur zijn... En lijkt me ook niet echt geweldig in een zaal. Moet je eigenlijk lam op het gras bij liggen met pakken appelsap.
Hmm, nu ik er zo over nadenk kan dat wel kloppen inderdaad. Want vorig jaar was het nog dik sprinten en kwam ik in de verkeerde trein terecht waardoor ik de halve nacht door Oss heb zitten wandelenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet op de zaterdag, vorig jaar was het ook echt 2.30. Ze rijden alleen de hele nacht als de vierdaagse echt begonnen is dacht ik, dus vanaf de nacht van maandag op dinsdag.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:54 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook op vakantie!
quote:
Toen ik gisteravond zag dat het 2,50 was ben ik maar weer gauw weggelopen daar. Neem vanavond maar eigen blikken bier meequote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is het geluid op de Affaïre zacht zeg. En dan kan je nog zo'n tof gratis festival zijn, 2,50 voor een biertje is schandalig![]()
Tsjongejonge, zeurpieten hahaquote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toen ik gisteravond zag dat het 2,50 was ben ik maar weer gauw weggelopen daar. Neem vanavond maar eigen blikken bier mee
Niet vergeten dat bijna iedereen hier nog studeert hèquote:
En dan moet je over max 50 eurocent per biertje gaan lopen mekkeren? Wat een onzin...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet vergeten dat bijna iedereen hier nog studeert hè
Als je een paar tientjes per week uit kunt geven is 2,50 best veel jaquote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En dan moet je over max 50 eurocent per biertje gaan lopen mekkeren? Wat een onzin...
gerst, hop en water met koolzur bedoel je?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net 7 halve liters bij de C gekocht voor hetzelfde geld dat één zo'n klein kutbiertje kost
En dan ook nog eens mekkeren dat het geluid niet goed is. Tis nie gauw goed ofwel?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net 7 halve liters bij de C gekocht voor hetzelfde geld dat één zo'n klein kutbiertje kost
En dat die prijzen hét bestaansrecht van het festival zijn is allemaal leuk en aardig, maar het is voor mij gewoon te duur dan..
Ik haal wel een frikandel ofzo ergens in de avond
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
gerst, hop en water met koolzur bedoel je?
Het geluid gaat harder met ieder biertje dat ik koop?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En dan ook nog eens mekkeren dat het geluid niet goed is. Tis nie gauw goed ofwel?
Thanks voor de tips, ben vandaag wat dingetjes gaan luisteren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind Asakusa Jinta wel leuk, wel apart. British Sea Power uiteraard. Cage The ElephantLos Campesinos!. Does It Offend You, Yeah? & Late of the Pier, dat zijn bandjes voor als je Klaxons leuk vindt. Laura Marling ben ik ook gaan waarderen. Ja, het zoveelste zangeresje maar de enige die ik leuk vind. No Age is ook wel vet. One Night Only is te saai voor woorden, dus doe maar niet. Santogold is iets waar je van moet houden, en ik ben bang dat ze onwijs tegenvalt live. Tunng is geweldig.
Und ja, ik neem aan dat je de rest wat ik ken wel kentEn de rest moet ik nog checken.
Nog wat tips:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
verhaal
Los Campesinos! ken ik al een tijdje en is inderdaad heel tofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nog wat tips:
Crystal Castles, in het rijtje van LotP en Hadouken.
Los Campesinos!, (Die f-s in een Klaxons-rijtje zet![]()
) niet makkelijk te beschrijven, wel tof. De zanger is zegmaar ADHD on speed, nog een lief zoetsappig zangeresje er bij, en de viool en glockenspiel maken het helemaal af. Ofzo.
The Ting Tings, ken je denk ik wel?
En Thrice, past niet helemaal in het Indie-topic, maar is wel tof. Post-Hardcore.
Punk? Hoezo? Ik ken ze niet zo heel goed, maar de cd die ík van ze heb is gewoon huis-tuin-en-keuken-hardcore.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef MaJo het volgende:
En maak van Thrice gelijk maar punk hoorNa hun verkrachting van Eleanor Rigby kan ik ze niet echt meer serieus nemen
Blijkbaar valt het onder de noemer post-hardcore maar ik vind de drum en gitaar toch behoorlijk punk. Een vriend van me is punker en die is helemaal thrice fan, dus vandaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Punk? Hoezo? Ik ken ze niet zo heel goed, maar de cd die ík van ze heb is gewoon huis-tuin-en-keuken-hardcore.
Los Campesinos! stond voor de 2 Klaxons-kandidaten. Ik bedoelde dat alleen die 2 Klaxons-waardig waren en Los Campesinos! heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nog wat tips:
Los Campesinos!, (Die f-s in een Klaxons-rijtje zet![]()
) niet makkelijk te beschrijven, wel tof. De zanger is zegmaar ADHD on speed, nog een lief zoetsappig zangeresje er bij, en de viool en glockenspiel maken het helemaal af. Ofzo.
Op Rascals myspace en Melkweg staat beiden nog niks, primeurtje voor nu.nl?quote:Ook in de rest van Europa kunnen ze zich dit jaar gaan bewijzen. Op het programma staan in ieder geval een optreden op Lowlands en een Europese clubtour. In september staan de Britten met hun 'pop noir' in de Melkweg in Amsterdam.
Echt? Ik vind het zo leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:37 schreef frame-saw het volgende:
O 21 feb was natuurlijk BRS.
En The Ting Tings vind ik kut.
Live is het allemaal nog beterquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nieuwe Sigur Ros is ook fingerlickinggood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |