gerst, hop en water met koolzur bedoel je?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net 7 halve liters bij de C gekocht voor hetzelfde geld dat één zo'n klein kutbiertje kost
En dan ook nog eens mekkeren dat het geluid niet goed is. Tis nie gauw goed ofwel?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net 7 halve liters bij de C gekocht voor hetzelfde geld dat één zo'n klein kutbiertje kost
En dat die prijzen hét bestaansrecht van het festival zijn is allemaal leuk en aardig, maar het is voor mij gewoon te duur dan..
Ik haal wel een frikandel ofzo ergens in de avond
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
gerst, hop en water met koolzur bedoel je?
Het geluid gaat harder met ieder biertje dat ik koop?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En dan ook nog eens mekkeren dat het geluid niet goed is. Tis nie gauw goed ofwel?
Thanks voor de tips, ben vandaag wat dingetjes gaan luisteren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind Asakusa Jinta wel leuk, wel apart. British Sea Power uiteraard. Cage The ElephantLos Campesinos!. Does It Offend You, Yeah? & Late of the Pier, dat zijn bandjes voor als je Klaxons leuk vindt. Laura Marling ben ik ook gaan waarderen. Ja, het zoveelste zangeresje maar de enige die ik leuk vind. No Age is ook wel vet. One Night Only is te saai voor woorden, dus doe maar niet. Santogold is iets waar je van moet houden, en ik ben bang dat ze onwijs tegenvalt live. Tunng is geweldig.
Und ja, ik neem aan dat je de rest wat ik ken wel kentEn de rest moet ik nog checken.
Nog wat tips:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
verhaal
Los Campesinos! ken ik al een tijdje en is inderdaad heel tofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nog wat tips:
Crystal Castles, in het rijtje van LotP en Hadouken.
Los Campesinos!, (Die f-s in een Klaxons-rijtje zet![]()
) niet makkelijk te beschrijven, wel tof. De zanger is zegmaar ADHD on speed, nog een lief zoetsappig zangeresje er bij, en de viool en glockenspiel maken het helemaal af. Ofzo.
The Ting Tings, ken je denk ik wel?
En Thrice, past niet helemaal in het Indie-topic, maar is wel tof. Post-Hardcore.
Punk? Hoezo? Ik ken ze niet zo heel goed, maar de cd die ík van ze heb is gewoon huis-tuin-en-keuken-hardcore.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef MaJo het volgende:
En maak van Thrice gelijk maar punk hoorNa hun verkrachting van Eleanor Rigby kan ik ze niet echt meer serieus nemen
Blijkbaar valt het onder de noemer post-hardcore maar ik vind de drum en gitaar toch behoorlijk punk. Een vriend van me is punker en die is helemaal thrice fan, dus vandaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Punk? Hoezo? Ik ken ze niet zo heel goed, maar de cd die ík van ze heb is gewoon huis-tuin-en-keuken-hardcore.
Los Campesinos! stond voor de 2 Klaxons-kandidaten. Ik bedoelde dat alleen die 2 Klaxons-waardig waren en Los Campesinos! heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nog wat tips:
Los Campesinos!, (Die f-s in een Klaxons-rijtje zet![]()
) niet makkelijk te beschrijven, wel tof. De zanger is zegmaar ADHD on speed, nog een lief zoetsappig zangeresje er bij, en de viool en glockenspiel maken het helemaal af. Ofzo.
Op Rascals myspace en Melkweg staat beiden nog niks, primeurtje voor nu.nl?quote:Ook in de rest van Europa kunnen ze zich dit jaar gaan bewijzen. Op het programma staan in ieder geval een optreden op Lowlands en een Europese clubtour. In september staan de Britten met hun 'pop noir' in de Melkweg in Amsterdam.
Echt? Ik vind het zo leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:37 schreef frame-saw het volgende:
O 21 feb was natuurlijk BRS.
En The Ting Tings vind ik kut.
Live is het allemaal nog beterquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nieuwe Sigur Ros is ook fingerlickinggood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |