abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60098879
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net 7 halve liters bij de C gekocht voor hetzelfde geld dat één zo'n klein kutbiertje kost

gerst, hop en water met koolzur bedoel je?
pi_60099013
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net 7 halve liters bij de C gekocht voor hetzelfde geld dat één zo'n klein kutbiertje kost
En dat die prijzen hét bestaansrecht van het festival zijn is allemaal leuk en aardig, maar het is voor mij gewoon te duur dan..
Ik haal wel een frikandel ofzo ergens in de avond
En dan ook nog eens mekkeren dat het geluid niet goed is. Tis nie gauw goed ofwel?

Nou ga jij lekker gratis van de bandjes genieten met dat bocht, en fingers crossed dat ze volgend jaar het budget weer rond krijgen
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  maandag 14 juli 2008 @ 16:05:53 #178
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60099064
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef lienelien het volgende:

[..]

gerst, hop en water met koolzur bedoel je?

Het beste wat er te vinden is onder de z-bieren
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_60099081
Oh, en even voor de duidelijkheid. Neem het niet allemaal te serieus, maar bekijk het gewoon eens van de andere kant voordat alles zo afgezeken wordt over 2 kwartjes
  maandag 14 juli 2008 @ 16:13:46 #180
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60099291
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

En dan ook nog eens mekkeren dat het geluid niet goed is. Tis nie gauw goed ofwel?

Het geluid gaat harder met ieder biertje dat ik koop? Had ik dat maar eerder geweten...
Ik ga toch niet iedere dag daar 40-50 euro uitgeven, kom nou. Een paar wijntjes na afloop is meer dan voldoende.
En met het vermogen wat ik jaarlijks uitgeef in de Roosje en Merleyn zullen ze wel niet al te veel verliezen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 01:22:57 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60112339
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind Asakusa Jinta wel leuk, wel apart. British Sea Power uiteraard. Cage The Elephant Los Campesinos!. Does It Offend You, Yeah? & Late of the Pier, dat zijn bandjes voor als je Klaxons leuk vindt. Laura Marling ben ik ook gaan waarderen. Ja, het zoveelste zangeresje maar de enige die ik leuk vind. No Age is ook wel vet. One Night Only is te saai voor woorden, dus doe maar niet. Santogold is iets waar je van moet houden, en ik ben bang dat ze onwijs tegenvalt live. Tunng is geweldig.

Und ja, ik neem aan dat je de rest wat ik ken wel kent En de rest moet ik nog checken.
Thanks voor de tips, ben vandaag wat dingetjes gaan luisteren.

Late of the Pier ben ik gelijk helemaal verliefd op Space and the Woods is bij deze mijn favoriete zomer nummer Asakusa Jinta is geweldig, zo bizar Japanse jazz, hoe kom je erbij Cage the Elephant heb ik maar 1 nummer van gehoord, moet ik beter checken
Tunng is echt moooooi Daar ga ik meer van luisteren

Dan verder wat ontdekkingen van de afgelopen dagen:

- Eindelijk Foals ontdekt, wat een geweldige plaat
- We Smoke Fags, lekker vrolijk met electro tintje
- Blood Red Shoes eindelijk eens goed gechecked, kende een paar nummers maar de hele cd is echt top
- MGMT, hetzelfde verhaal, ook maar eens de hele plaat geluisterd. Wordt leuk op Lowlands
- Black Kids, paar nummers echt supertof maar een paar vind ik erg saai... Toch maar beter checken denk ik.

De nieuwe Frattelis saai trouwens En de nieuwe Joan as Police Woman ook een beetje

Best wel een indie dag toch?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:06:21 #182
134538 chansadres
Black & White
pi_60115084
Vorig weekend weer even mijn festivalshotje gehad op Bospop. Ik heb weer ontzettend zin in Lowlands.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_60117298
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
verhaal
Nog wat tips:

Crystal Castles, in het rijtje van LotP en Hadouken.

Los Campesinos!, (Die f-s in een Klaxons-rijtje zet ) niet makkelijk te beschrijven, wel tof. De zanger is zegmaar ADHD on speed, nog een lief zoetsappig zangeresje er bij, en de viool en glockenspiel maken het helemaal af. Ofzo.

The Ting Tings, ken je denk ik wel?

En Thrice, past niet helemaal in het Indie-topic, maar is wel tof. Post-Hardcore.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60118341
Jullie vergeten Holy Fuck nog, geweldige plaat en live schijnen ze ook erg goed te zijn.
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 13:05:24 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60118553
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef jakkop het volgende:

[..]

Nog wat tips:

Crystal Castles, in het rijtje van LotP en Hadouken.

Los Campesinos!, (Die f-s in een Klaxons-rijtje zet ) niet makkelijk te beschrijven, wel tof. De zanger is zegmaar ADHD on speed, nog een lief zoetsappig zangeresje er bij, en de viool en glockenspiel maken het helemaal af. Ofzo.

The Ting Tings, ken je denk ik wel?

En Thrice, past niet helemaal in het Indie-topic, maar is wel tof. Post-Hardcore.
Los Campesinos! ken ik al een tijdje en is inderdaad heel tof Crystal Castles was ik nog vergeten, die heb ik ook gechecked en klinkt tof

The Ting Tings nog steeds niet geluisterd Die gaat zometeen aan

En maak van Thrice gelijk maar punk hoor Na hun verkrachting van Eleanor Rigby kan ik ze niet echt meer serieus nemen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:08:06 #186
134538 chansadres
Black & White
pi_60118600
Ik ga dit jaar met een vriendin die meer van de Sex Pistols etc. houd dus dit jaar niet al die toffe namen afgaan. Zal wel een beetje 50/50 worden. Ik hoorde laatst dat het te maken had met geven en nemen. Maar mijn mustsee's zijn toch wel (met dikgedrukt mijn top 10):

Black Kids, Black Mountain, Blood Red Shoes, British Sea Power, Cage the Elephant, Crystal Castles, Los Campesinos!, Digitalism, Foals, Franz Ferdinand, Gogol Bordello, Gutter Twins, Hadouken!, Hoosiers, Infadels, Iron & Wine, Jamie Lidell, Late of the Pier, Laura Marling, MGMT, Midnight Juggernauts, Mindless Self Indulgence, National, Pendulum, Pigeon Detectives, Rascals, Santogold, Sex Pistols, Sigur Ros, Simian Mobile Disco, Ting Tings, Tunng, Underworld, Volbeat en We are scientists
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_60119284
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef MaJo het volgende:
En maak van Thrice gelijk maar punk hoor Na hun verkrachting van Eleanor Rigby kan ik ze niet echt meer serieus nemen
Punk? Hoezo? Ik ken ze niet zo heel goed, maar de cd die ík van ze heb is gewoon huis-tuin-en-keuken-hardcore.
Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:37:33 #188
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_60120991
Al je CD´s rippen voor je mp3 dinges zuigt hard.. ik ben er nu al meer dan 3 uur mee bezig
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 15:02:33 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60121602
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:35 schreef jakkop het volgende:

[..]

Punk? Hoezo? Ik ken ze niet zo heel goed, maar de cd die ík van ze heb is gewoon huis-tuin-en-keuken-hardcore.
Blijkbaar valt het onder de noemer post-hardcore maar ik vind de drum en gitaar toch behoorlijk punk. Een vriend van me is punker en die is helemaal thrice fan, dus vandaar
pi_60132164
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef jakkop het volgende:

[..]

Nog wat tips:

Los Campesinos! stond voor de 2 Klaxons-kandidaten. Ik bedoelde dat alleen die 2 Klaxons-waardig waren en Los Campesinos! heeft er niks mee te maken.
Maar ik ben bang in een teleurstelling, niets wordt zo vet als 21 feb.
pi_60132614
Kuch, 25.

Maar dat was inderdaad geniaal.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60134084
O 21 feb was natuurlijk BRS.
En The Ting Tings vind ik kut.
pi_60135473
Op nu.nl staat een interviewtje met The Rascals. Niet bijster interessant allemaal, maar dit stukje sprong er wel even tussenuit;
quote:
Ook in de rest van Europa kunnen ze zich dit jaar gaan bewijzen. Op het programma staan in ieder geval een optreden op Lowlands en een Europese clubtour. In september staan de Britten met hun 'pop noir' in de Melkweg in Amsterdam.
Op Rascals myspace en Melkweg staat beiden nog niks, primeurtje voor nu.nl?
pi_60138790
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:37 schreef frame-saw het volgende:
O 21 feb was natuurlijk BRS.
En The Ting Tings vind ik kut.
Echt? Ik vind het zo leuk Betrap mezelf erop da'k er blij van word...

Nieuwe Sigur Ros is ook fingerlickinggood
pi_60140040
Is wel weer iets heel anders dan the ting tings
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60140113
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:15 schreef Love Mae King het volgende:

[..]
Nieuwe Sigur Ros is ook fingerlickinggood
Live is het allemaal nog beter

Net maar lid geworden van OOR. Koop hem eigenlijk elke maand toch wel en nu kreeg je er kaartje voor De Beschaving bij, wat duurder is dan een halfjaarabbo.
pi_60140180

als ik dat had geweten
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60140621
Dat doe ik!
Meteen weer opzeggen uiteraard, aangezien ie niet elke maand leuk is
pi_60141017
ahh, ook eens doen.
Al heb ik al een kaartje, maar die wil maj wel

Hee, DLR, ik zie een groen bolletje bij gmail.. Komt er weer eens een nieuwsbrief van jullie, of bestaat die niet meer?

[ Bericht 0% gewijzigd door lienelien op 16-07-2008 12:00:48 ]
pi_60141118
Danslerock.nl is gehacked, dus alles via onze myspace nu.
Nieuwsbrief komt wel weer, met oa Lowlands aankondigingen! woohoo....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')