Het is nu 8-7-8quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:02 schreef jakkop het volgende:
Ik dacht nog, was MaJo vorig jaar niet op 7-7-7 jarig? Tis nu 8-7-7. Naja, als het klopt zal ik wel een stalker genoemd worden, lama.
Alsnog feli enzo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef MaJo het volgende:
ja ik was jarig en niemand hier heeft me gefeliciteerd
Alcohol in het openbaar, jeweettoggg die tantu gangstashit!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:14 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Als de maand mei in Nederland erg zonnig is, lijkt het de laatste jaren wel te betekenen dat de hele zomer verregend. Conclusie: Ik ga de zon opzoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En de Affaire lijkt te gaan verregenen
oe, nou en of!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:03 schreef Toad het volgende:
@Aisu: Hahaha, volgens mij hoort dat niet bij een zaterdag in Antwerpen. In ieder geval niet elke zaterdag.trouwens wel leuke dames in België he...
Als de maand mei in Nederland erg zonnig is, lijkt het de laatste jaren wel te betekenen dat de hele zomer verregend. Conclusie: Ik ga de zon opzoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En de Affaire lijkt te gaan verregenen
Dat meen je niet, nog steeds daar over? Leg eens uit, want ik heb vaak met mijn vrienden de discussie of (rustig) met een biertje in je hand over straat lopen nou wél of niet strafbaar is. Wel dus?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alcohol in het openbaar, jeweettoggg die tantu gangstashit!! [ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, nog steeds daar over? Leg eens uit, want ik heb vaak met mijn vrienden de discussie of (rustig) met een biertje in je hand over straat lopen nou wél of niet strafbaar is. Wel dus?
Meestal doen ze er niet moeilijk over en als ze dat wel doen, dan vragen ze je om het even weg te gooien.quote:Op openbare weg met aangebroken fles/blik alcohol
¤60
Disclaimer:
De gegevens in deze database zijn ontleend aan de Tekstenbundel voor misdrijven, overtredingen en Mulder-gedragingen van het ministerie van Justitie. De bedragen zijn richtbedragen. Ze geven aan welke sanctie de politie of het Openbaar Ministerie als regel in eerste instantie oplegt. In bijzondere gevallen gelden andere bedragen. Bovendien kan, als een zaak eventueel voor de rechter komt, de rechter anders beslissen. Dat betekent dat je in voorkomende gevallen aan de gegevens uit deze database geen rechten kunt ontlenen.
De bedragen in de Boetebase zijn aan indexatie onderhevig. Eens in de twee jaar wordt de hoogte van de boetes aangepast.
Openluchttheater Caprera in Bloemendaal bedoel je denk ik...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
Maar die locatie lijkt exact op een openluchttheater ergens in Nederland. Maar daar heb je niets aan omdat ik én de naam niet meer weet én niet eens meer weet in welk deel van Nederland het is.
Wat belachelijk. Goed dat je voet bij stuk houdt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Meestal doen ze er niet moeilijk over en als ze dat wel doen, dan vragen ze je om het even weg te gooien.
Maar dit waren dus twee heule stoere op een MTB (inclusief spatborden en reflectroren!)
Jaaa, precies! Die bedoel ik!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Openluchttheater Caprera in Bloemendaal bedoel je denk ik...
Dolgraag, maar 'k kan niequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
Niemand die meewil naar Death Cab for Cutie?
Dat heb ik nu al een paar keer gehoordquote:
Nee jij mag voor 3x de kostprijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |