Hier nog een keer over DCFC:
Wat een top optreden weer

Alleen wel jammer dat ik de nieuwe cd nog niet goed genoeg ken. Het optreden begon goed met Bixby Canyon Bridge, goede keuze

De rest van de eerste helft vond ik wat wisselend. Veel nieuwe nummers gewisseld met een paar oude. Toen Soul Meets Body werd ingezet brak de betere tweede helft van het optreden aan, gevolgd door I will follow you into the Dark (kippenvel

) en I will possess your Heart. Inderdaad een geniaal mooi intro die zich geweldig opbouwt

Alleen vond ik publieksliefhebber Soul Meets Body in het begin wat rammelen, het lage zangstuk is iets te laag voor Gibbard en dat was goed te horen. Hij maakte het echter wel goed met de hoge stukken aan het einde

Het beste vond ik de toegift met The Sound of Settling en als afsluiter Transatlanticism. De band ging er helemaal in op, geweldig om te zien

Al met al dus weer een prachtig optreden, al vond ik de nieuwe nummers niet allemaal even goed uit de verf komen. Maar dat komt ook omdat ik ze gewoon minder goed ken

Wat het rookverbod betreft: die werd in de Melkweg, op 1 iemand na, wel geëerbiedigd. Moet wel zeggen dat het in het begin wel fijn is, je ruikt eindelijk allemaal shampoo's enzo

Tot het moment dat de eerste zweetlucht zich aandient en aan het eind van de avond een mix van zweet en bier

Nee geef mij dan maar rook
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam