Jaaaa ga meequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:46 schreef Thijsssss het volgende:
Ben ook krap bij kas, maar wil eigenlijk wel om verdriet van het missen van Radiohead enigzins weg te spoelen, ow ow ow, dilemma's...
Ik ga al.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
Niemand die meewil naar Death Cab for Cutie?
Je enthousiasme (en Transatlanticismquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaaaa ga meeWordt wel supergaaf
De vorige keer was ik na DCFC helemaal in de wolken
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Je enthousiasme (en Transatlanticism) hebben me zo goed als overgehaald. Heb je het kaartje toevallig nog te koop?
Ach soquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:39 schreef Thijsssss het volgende:
Hehe, kende het uiteraard al langerWas wel van plan een kaartje te kopen, maar het blijft lastig vrienden te vinden met muzieksmaak (en geld
). Toen ik eindelijk de knoop door had gehakt om dan maar in mijn eentje te gaan, was het concert uitverkocht. Leuk dat ik zo dus alsnog kan gaan! En ook ik vind 't zonde dat A Lack Of Color niet gespeeld wordt
Ze zijn live echt niet saai hoor! De nummers zijn live sowieso wat harder en ze stralen veel plezier uit. Echt iets extra's doen ze niet nee, maar dat doet toch bijna geen band?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:01 schreef -skippybal- het volgende:
Mij lijkt DCfC echt een saai gebeuren live...
Iemand wel eens mee kunnen maken? Doen ze wat extra of is het echt één op één?
Met extra bedoel ik ook meer van nummers even lekker een minuut of drie doortrekken (vaak naar een ultiem hoogtepunt met alle instrumenten op het podium vol bezig) of ineens een trompet of whatever er eventjes bij te doen. Iets waar de muziek van DCfC zich volgens mij perfect voor leent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn live echt niet saai hoor! De nummers zijn live sowieso wat harder en ze stralen veel plezier uit. Echt iets extra's doen ze niet nee, maar dat doet toch bijna geen band?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door -skippybal- op 11-07-2008 01:07:02 ]LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |