Tip: Mp3tag. Album in Mp3tag gooien, FreeDB de juiste titels/informatie laten kiezen, en klaar. Onder "Acties" staan nog meer handige mogelijkheden, zoals keuze in hoofdletters bij de titels.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:16 schreef frame-saw het volgende:
Het is echt dood hier. Ik heb in 2 maanden 150 albums gedownload en aangezien ik een control-freak ben wil ik dat alles netjes is. Dus naam artiest - naam song. En dan nog het releasejaar voor de albumnaam.
Ziet er mooi uit maar met deze albums ben ik nog wel 3 uur bezig![]()
Bij die 150 albums zitten ook veel ep's, demo's en singles hoor
Nee want je verdient er geen cent aan. De band wel want die kan er fans van krijgen. Dan is downloaden ook nogis niet illegaal en zwarthandel wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:42 schreef Leonos het volgende:
Muziek downloaden is net zoiets als concert kaartjes voor veel meer verkopen .
Nog betere tip: Winamp! Al je muziek in een playlist gooien, alle liedjes selecteren en vervolgens "send to Auto-Tag" doen. Gaat erg snel en werkt perfectquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Tip: Mp3tag. Album in Mp3tag gooien, FreeDB de juiste titels/informatie laten kiezen, en klaar. Onder "Acties" staan nog meer handige mogelijkheden, zoals keuze in hoofdletters bij de titels.
Wil je het alleen netjes in je mapjes op je computer hebben, of ook in iTunes of een soortgelijk programma? Ik tag alles namelijk altijd netjes naar mijn persoonlijke keuze, zodat het in iTunes en op mijn iPod er overzichtelijk uit ziet. Bij B-kanten van singles zet ik altijd [CDS] vooraan de naam van het album, zodat alle singles netjes onder elkaar staat in iTunes. Zulke dingen.
Bij favoriete artiesten zoals The Beatles heb ik een nog ingewikkelder systeem. "The Beatles" normaal zijn alle reguliere studio-albums. "The Beatles " (met één spatie) zijn alle afwijkende mixen van alle albums, stereo-mixen, Amerikaanse mixen, mono-mixen, enz. En "The Beatles " (twee spaties) zijn alle interviews, studio-bootlegs, live-opnames en dergelijke. Zo weet ik dat als ik de eerste The Beatles in mijn artiestenlijst kies, ik enkel 'normale' nummers krijg, ik in de tweede lijst alle afwijkende mixen kan vinden, en in de derde lijst alle 'normale' bootlegs. Handig!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:42 schreef Leonos het volgende:
Probeer Winamp ook eens, dat werkt vele malen makkelijker vind ik voor het taggenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:53 schreef frame-saw het volgende:
Oké ik ben echt een n00b maar ik snap er weinig van.
Nouja ik heb één dingetje gedaan maar het is nog steeds niet wat ik wil![]()
Dus ik doe het mijn manier
Edit: Uiteraard snap ik mp3tag meteen nadat ik dit heb gepost. Vet hendig! Alleen bij sommige tags staat de song als: track01, dan is het niet handig. Maar goed, voor de rest is het prima te doen.
Domste opmerking sinds de massavernietigingswapens van Irakquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:42 schreef Leonos het volgende:
-edit- doe maar gewoon op de officiele manierquote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuw nummer van Kings of Leon downloaden? Klikkerdeklik!
Gaat alleen wel via één of andere gare poeplink die in je mailbox komt (samen met allemaal gratis spam..), dus ergens anders vandaan halen is aan te raden
Ik wil wel voor je stage lopen. Als ik dan maar wel de stp krijg.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:42 schreef lienelien het volgende:
gatver. Ik heb nog 12 dagen vakantie. En dan begin stage en heb ik pas weer in december vakantie..
Ik denk dat je liever ects wilquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je stage lopen. Als ik dan maar wel de stp krijg.
Ze hebben ook ineens gewoon een nieuw albumquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef jakkop het volgende:
Gatverdegatver. The Automatic is geevolueerd in een soort 30 seconds to mars.
Nou, inderdaad. Alles wat juist zo apart aan ze was mist, 't is nu gewoon 13 in een dozijn. Ik las dat de keyboardspeler (tevens de screamerquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef jakkop het volgende:
Gatverdegatver. The Automatic is geevolueerd in een soort 30 seconds to mars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |