abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39696682
Deel 3 van deze succesvolle reeks alweer
Deel 1deel 2

Waar ga jij op stap om leuke indie te horen?

In welke kroegen/clubs ga jij op stap om Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Maxïmo Park, The Kooks, Infadels, Modest Mouse, Bloc Party, The Killers, The Strokes en Mystery Jets te horen?

Is er dan in die kroegen/clubs een speciale Indie avond (zoals Club 8 (Amsterdam) iedere derde zaterdag van de maand Club Rascal organiseert) of is de Indie een van de vaste geluiden (zoals Cul de Sac (Tilburg) of de NDRGRND (Nijmegen) ) op de gewone stapavonden.

Natuurlijk kunnen de speciale Indie-gerelateerde evenementen hier besproken worden. Denk aan aanstaande concerten, uitgaansplaatsen zoals de drie die hierboven beschreven staan, en aanverwante zaken.

Ook kan je hier gezellig napraten over aanstaande of ondernomen indie-activiteiten.

Dus: het is niet de bedoeling te gaan zeiken dat er al een indie-topic is, want dat gaat over de muziek/de bandjes zelf, en niet over hetgeen er omheen. En ook niets over de definitie van Indie, gaarne
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:21 schreef Asmodian het volgende:

[..]

*generalise* Ook zijn de mensen die naar een avond als Rascal komen over het algemeen gesproken een stuk cooler en relaxter dan de mensen die op een zaterdag naar een 'hippe' tent gaan */generalise*
Regelmatige bezoekers:
Lienelien
Lieke_K
MaJo
Asmodian
Berc
(van dit topic en Club Rascal)

Meldt hier je aankomende Indie-activiteiten!
pi_39696771
laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:56 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Dan zou ik dat niet zeggen
Kan jij met je contacten niet even achter het programma komen?
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
jawel
pi_39697017
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:11 schreef lienelien het volgende:
laatste posts uit het vorige topic:
[..]

Kan jij met je contacten niet even achter het programma komen?
[..]
D'r staat heel groot CONFIDENTIAL boven...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_39697046
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

D'r staat heel groot CONFIDENTIAL boven...
dus?
dan post je het nu hééél snel, en dan haal je het weer weg
Aangezien ik weg moet, maar ik het eigenlijk best heel erg nodig moet weten
pi_39697103
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het precieze programma!
pi_39697189
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_39697219
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Love Mae King het volgende:
als je zorgt dat je d'r om 2100 uur bent, hoef je niks te missen!
helemáál niets?
pi_39697814
quote:
Thanks!!

Het hoogtepunt (MP) als eerste, ook een aparte volgorde
  maandag 10 juli 2006 @ 21:56:59 #9
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_39704244
quote:
NDRGRND (Nijmegen)
Ik heb van die hele tent nog nooit gehoord, maar de omschrijving op de website klinkt prima! Wij gaan er in ieder geval donderdag zeker eens een kijkje nemen. lienelien, gezien het feit dat jij ook in de regio Nijmegen vertoeft, ben je er ongetwijfeld wel eens geweest. Goede ervaringen met NDRGRND? Wat kan ik zoal verwachten?
pi_39706195
ook wel eens met vrienden in de NDRGRND geweest, best tof daar, kvond het toen wel klein (lees laag) en druk daar... misschien dat ik er vrijdag nog heen ga... dan ben ik iig in nijmegen!
pi_39710290
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ik heb van die hele tent nog nooit gehoord, maar de omschrijving op de website klinkt prima! Wij gaan er in ieder geval donderdag zeker eens een kijkje nemen. lienelien, gezien het feit dat jij ook in de regio Nijmegen vertoeft, ben je er ongetwijfeld wel eens geweest. Goede ervaringen met NDRGRND? Wat kan ik zoal verwachten?
Wát?! Hoe kan je dat nou niet kennen... Ken je de Gonzo? Dat vieze krakershol, vlak naast de McDo? Daar zit nu NDRGRND. Er is weinig aan de aankleding/inrichting gedaan, behalve dat er een grote hoek is met fijne banken, da's best een pluspunt. Je kan altijd bij de DJ's nummers aanvragen, meestal draaien ze die dan ook wel, al duurt 't soms ff. De drankprijzen zijn best oké, en er staan snelle mensen achter de bar Het is er wel altijd erg warm, da;s dan weer best een nadeel. Met de muziek moet je echt geluk hebben, soms loop je midden in een blokje metal binnen, en soms kan je een tijd lang genieten van indie en aanverwante zaken. Ik schrok pas wel toen ik Sean Paul voorbij hoorde komen, maar dat was gellukkig slecht incidenteel. Veel plezier
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 01:59:32 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39711537
Het derde topic al weer

Ik zat wel goed met de planning van 5 days off met Maxïmo Park eerst en dan Infadels. Maar Infadels pas om kwart voor 2 Dat had ik niet verwacht Klinkt wel goed verder. Ook Noodlanding dj's _O) Heb er zin in
mijn burger gaat ook mee
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_39711560
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Het derde topic al weer

Ik zat wel goed met de planning van 5 days off met Maxïmo Park eerst en dan Infadels. Maar Infadels pas om kwart voor 2 Dat had ik niet verwacht Klinkt wel goed verder. Ook Noodlanding dj's _O) Heb er zin in
mijn burger gaat ook mee
Hé, cool, we zijn 'centraal' gemaakt.
Ja, laat zeg, Infadels Maar da's niet erg.
laat maar weten of ze een kaartje heeft gereserveerd en of ik 'm moet halen dan
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 02:04:30 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39711605
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:01 schreef lienelien het volgende:

[..]

Hé, cool, we zijn 'centraal' gemaakt.
Ja, laat zeg, Infadels Maar da's niet erg.
laat maar weten of ze een kaartje heeft gereserveerd en of ik 'm moet halen dan
Ze gaat ze zelf halen.

stel nog eens een indievraag
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_39711631
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ze gaat ze zelf halen.

stel nog eens een indievraag
nog beter.
ging ik al doen ja
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:06:59 #16
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_39711645
Derde Topic!
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_39711706
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:06 schreef Asmodian het volgende:
Derde Topic!
en we zijn spontaan centraal!
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 02:13:29 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39711747
Ja echt cool dat we centraal zijn Hoewel we dan wel onderaan staan
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:08:59 #19
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_39716878
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:43 schreef lienelien het volgende:

[..]

Wát?! Hoe kan je dat nou niet kennen... Ken je de Gonzo? Dat vieze krakershol, vlak naast de McDo? Daar zit nu NDRGRND. Er is weinig aan de aankleding/inrichting gedaan, behalve dat er een grote hoek is met fijne banken, da's best een pluspunt. Je kan altijd bij de DJ's nummers aanvragen, meestal draaien ze die dan ook wel, al duurt 't soms ff. De drankprijzen zijn best oké, en er staan snelle mensen achter de bar Het is er wel altijd erg warm, da;s dan weer best een nadeel. Met de muziek moet je echt geluk hebben, soms loop je midden in een blokje metal binnen, en soms kan je een tijd lang genieten van indie en aanverwante zaken. Ik schrok pas wel toen ik Sean Paul voorbij hoorde komen, maar dat was gellukkig slecht incidenteel. Veel plezier
Oi, de Gonzo kwam ik nog wel eens, maar heb nooit geweten dat daar een vervangende goede tent voor in de plaats kwam. Dank voor de info.
pi_39716937
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:08 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Oi, de Gonzo kwam ik nog wel eens, maar heb nooit geweten dat daar een vervangende goede tent voor in de plaats kwam. Dank voor de info.
Kwam je daar ook wel eens?
Één van de barmannen van de voormalige Gonzo is tegenwoordig de eigenaar/DJ van de NDRGRND
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:15:43 #21
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_39717078
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef lienelien het volgende:

[..]

Kwam je daar ook wel eens?
Sowieso was 1 van mijn vrienden toen een overtuigd kraker, dus ik ben wel wat gewend qua viezigheid. Ik weet nog wel dat de muziek erg wisselvallig was qua kwaliteit, en we bleven er meestal nooit lang.
Jammer dat Dio niet meer bestaat, trouwens. Een vriend van me dj'de daar wel eens, en die had een prima smaak.
pi_39717181
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:15 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Sowieso was 1 van mijn vrienden toen een overtuigd kraker, dus ik ben wel wat gewend qua viezigheid. Ik weet nog wel dat de muziek erg wisselvallig was qua kwaliteit, en we bleven er meestal nooit lang.
Jammer dat Dio niet meer bestaat, trouwens. Een vriend van me dj'de daar wel eens, en die had een prima smaak.
Ah, kraker, ja dan mag 't
De kwaliteit van de muziek is nog altijd wisselvallig, en soms kan ik het ook maar een half uurtje uithouden daar, soms tot 5u 's ochtends..
pi_39719090
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef Bramm het volgende:
ook wel eens met vrienden in de NDRGRND geweest, best tof daar, kvond het toen wel klein (lees laag) en druk daar... misschien dat ik er vrijdag nog heen ga... dan ben ik iig in nijmegen!
Nog goed aangekomen vanuit Werchter?

Is vrijdag ook dat concert van Jasper?
pi_39719915
Aiaiaiai! (tvp)
Dat wordt een latertje dus woensdag..vrees dat dat ten koste gaat van mijn burgers
Ben de enige die vrij heeft de volgende dag
pi_39719946
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aiaiaiai! (tvp)
Dat wordt een latertje dus woensdag..vrees dat dat ten koste gaat van mijn burgers
Ben de enige die vrij heeft de volgende dag
Waarschijnlijk ten koste van jou dus, gezien de burgers vroeg uit hun bedje moeten en dus op een christelijke tijd in bed willen liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')