Regelmatige bezoekers:quote:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
*generalise* Ook zijn de mensen die naar een avond als Rascal komen over het algemeen gesproken een stuk cooler en relaxter dan de mensen die op een zaterdag naar een 'hippe' tent gaan */generalise*
Kan jij met je contacten niet even achter het programma komen?quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
jawel
D'r staat heel groot CONFIDENTIAL boven...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:11 schreef lienelien het volgende:
laatste posts uit het vorige topic:
[..]
Kan jij met je contacten niet even achter het programma komen?![]()
[..]
dus?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
D'r staat heel groot CONFIDENTIAL boven...
helemáál niets?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Love Mae King het volgende:
als je zorgt dat je d'r om 2100 uur bent, hoef je niks te missen!
Thanks!!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Love Mae King het volgende:
Ohwacht:
http://www.5daysoff.nl/2006/5_days_off_2006_timetable.pdf
Ik heb van die hele tent nog nooit gehoord, maar de omschrijving op de website klinkt prima! Wij gaan er in ieder geval donderdag zeker eens een kijkje nemen.quote:NDRGRND (Nijmegen)
Wát?! Hoe kan je dat nou niet kennen... Ken je de Gonzo? Dat vieze krakershol, vlak naast de McDo? Daar zit nu NDRGRND. Er is weinig aan de aankleding/inrichting gedaan, behalve dat er een grote hoek is met fijne banken, da's best een pluspunt. Je kan altijd bij de DJ's nummers aanvragen, meestal draaien ze die dan ook wel, al duurt 't soms ff. De drankprijzen zijn best oké, en er staan snelle mensen achter de barquote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb van die hele tent nog nooit gehoord, maar de omschrijving op de website klinkt prima! Wij gaan er in ieder geval donderdag zeker eens een kijkje nemen.lienelien, gezien het feit dat jij ook in de regio Nijmegen vertoeft, ben je er ongetwijfeld wel eens geweest. Goede ervaringen met NDRGRND? Wat kan ik zoal verwachten?
Hé, cool, we zijn 'centraal' gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Het derde topic al weer
Ik zat wel goed met de planning van 5 days off met Maxïmo Park eerst en dan Infadels. Maar Infadels pas om kwart voor 2Dat had ik niet verwacht
Klinkt wel goed verder. Ook Noodlanding dj's _O) Heb er zin in
mijn burger gaat ook mee
Ze gaat ze zelf halen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé, cool, we zijn 'centraal' gemaakt.
Ja, laat zeg, InfadelsMaar da's niet erg.
laat maar weten of ze een kaartje heeft gereserveerd en of ik 'm moet halen dan
nog beter.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze gaat ze zelf halen.
stel nog eens een indievraag
Oi, de Gonzo kwam ik nog wel eens, maar heb nooit geweten dat daar een vervangende goede tent voor in de plaats kwam.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wát?! Hoe kan je dat nou niet kennen... Ken je de Gonzo? Dat vieze krakershol, vlak naast de McDo? Daar zit nu NDRGRND. Er is weinig aan de aankleding/inrichting gedaan, behalve dat er een grote hoek is met fijne banken, da's best een pluspunt. Je kan altijd bij de DJ's nummers aanvragen, meestal draaien ze die dan ook wel, al duurt 't soms ff. De drankprijzen zijn best oké, en er staan snelle mensen achter de barHet is er wel altijd erg warm, da;s dan weer best een nadeel. Met de muziek moet je echt geluk hebben, soms loop je midden in een blokje metal binnen, en soms kan je een tijd lang genieten van indie en aanverwante zaken. Ik schrok pas wel toen ik Sean Paul voorbij hoorde komen, maar dat was gellukkig slecht incidenteel. Veel plezier
![]()
Kwam je daar ook wel eens?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oi, de Gonzo kwam ik nog wel eens, maar heb nooit geweten dat daar een vervangende goede tent voor in de plaats kwam.Dank voor de info.
Sowieso was 1 van mijn vrienden toen een overtuigd kraker, dus ik ben wel wat gewend qua viezigheid.quote:
Ah, kraker, ja dan mag 'tquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sowieso was 1 van mijn vrienden toen een overtuigd kraker, dus ik ben wel wat gewend qua viezigheid.Ik weet nog wel dat de muziek erg wisselvallig was qua kwaliteit, en we bleven er meestal nooit lang.
Jammer dat Dio niet meer bestaat, trouwens.Een vriend van me dj'de daar wel eens, en die had een prima smaak.
![]()
Nog goed aangekomen vanuit Werchter?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef Bramm het volgende:
ook wel eens met vrienden in de NDRGRND geweest, best tof daar, kvond het toen wel klein (lees laag) en druk daar... misschien dat ik er vrijdag nog heen ga... dan ben ik iig in nijmegen!
Waarschijnlijk ten koste van jou dus, gezien de burgers vroeg uit hun bedje moeten en dus op een christelijke tijd in bed willen liggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aiaiaiai! (tvp)
Dat wordt een latertje dus woensdag..vrees dat dat ten koste gaat van mijn burgers
Ben de enige die vrij heeft de volgende dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |