Als ik rond 5u 's ochtend pas in bed lig ben ik meestal de volgende dag tot zeer weinig in staatquote:Op zondag 9 juli 2006 15:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik moet bijna altijd zondag werken, maar dat mag mijn Rascal-gang niet deren
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
lienelien..wat betekent indie eigenlijk
Ah dat was jij ja!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor 2
Mja, ik vind het ook maar apart.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken wat van Hot Chip ja, best goed, niet alles is mijn ding, maar ga het zeker checken..
Vooral met dingen die overlappen.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, we vermaken onszelf toch welEn alles zien wordt toch lastig..
Een roos? Is het wel toegestaan dan elkaar te zien vóór de immer falende Lowlands-meet?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vooral met dingen die overlappen.
Neem jij een rode roos mee?![]()
Een biertje is ook goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een roos? Is het wel toegestaan dan elkaar te zien vóór de immer falende Lowlands-meet?
Oja?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik herken jou wel door jouw foto's uit je fobo
Oke. Ik zal een spijkerbroek aan hebben, en een shirtje.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zal woensdag wel ff posten hoe ik eruit zie die dag..niet vergeten ondertussen ook de bands te checken, he![]()
undies aanhebben is juist wél undie joh!quote:
Ja mèn, over undiesquote:Op zondag 9 juli 2006 17:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat ik een hele interessante discussie gemist heb
Wordt wel gezellig woensdag, komt best een groot aandeel fokkers. we gaan naar je op zoek newbie
Racal ben ik nog steeds niet zeker over, maar als ik eruit ben hoor jij het als eerste
Wordt een flinke fok clubquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja mèn, over undies![]()
Ja, ehh, MaJo, Asmo, Evertje, Newbie (ga je samen met een fok!er of een burger) en Lienelien![]()
Nog niet zo lang meeer![]()
Kee, lijkt me wel leuk om te gaan, omdat het anders pas weer september zal worden!
Er gaan wel wat burgers mee als het goed is..ze hebben alleen nog geen kaartjes..quote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja mèn, over undies![]()
Ja, ehh, MaJo, Asmo, Evertje, Newbie (ga je samen met een fok!er of een burger) en Lienelien![]()
Er gaan burgers mee?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Er gaan wel wat burgers mee als het goed is..ze hebben alleen nog geen kaartjes..
Is er maar 1quote:Op zondag 9 juli 2006 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, maar niet meer dan 1, hoor..er moeten wel kaartjes overblijven voor mijn burgers..
Nee niet eensquote:Op zondag 9 juli 2006 17:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Weer aan het mailen geweest om een guestlist plaatsje?![]()
Ohh, zoquote:Op zondag 9 juli 2006 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet eensVroeg het hem bij de vorige Rascal en hij zei dat ie kwam
![]()
Wel hoor.quote:
Ik neem dus ook een burger mee, misschien zelfs twee. Ben nog bezig om die persoon over te halenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja mèn, over undies![]()
Kee, lijkt me wel leuk om te gaan, omdat het anders pas weer september zal worden!
Burgersquote:Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik neem dus ook een burger mee, misschien zelfs twee. Ben nog bezig om die persoon over te halen
Ook voor de niet-treingangers die rond 6u dan 'n keer hun bedje inrollenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef Evertje het volgende:
Net mail terug gehad van de receptie van Paradiso.
a.s. woensdag duurt 5 Days Off tot 5 uur 's nachts. Dans Le Rock
sluiten vanaf ongeveer 2.30 uur de nacht af.
Dat is dus zeer goed nieuws voor de treingangers
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef Evertje het volgende:
a.s. woensdag duurt 5 Days Off tot 5 uur 's nachts. Dans Le Rock
sluiten vanaf ongeveer 2.30 uur de nacht af.
Dat is dus zeer goed nieuws voor de treingangers
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Love Mae King het volgende:
Paradiso gaat pas om 05 uur dicht joh op dit soort avonden!
Weet je soms ook hoe laat MAxïmo Park zal beginnen, of ook maar iets van het verdere programma?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef Evertje het volgende:
Dan zou ik dat niet zeggenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je dat nou eens zeker zou weten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |