O is DAT Indiequote:Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Maxïmo Park, The Kooks, Infadels, Modest Mouse, Bloc Party, The Killers, The Strokes en Mystery Jets
Klaar met douchen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
AM waren vet op Roskilde.
Later meer verslag, nu eerst douchen
Oh wacht even, daar moeten The Beatles aan worden toegevoegd !quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
O is DAT IndieIk vroeg me al steeds af wat het was
ssht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:41 schreef SilverRocket het volgende:
[..]
Oh wacht even, daar moeten The Beatles aan worden toegevoegd !![]()
quote:
Mínder dan een weekje!quote:
Zal er eens naar gaan luisteren. Heb naar dat ene nummer van Hot Chip geluisterd en vond het nou niet geweldigquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mínder dan een weekje!![]()
Jij trouwens al een poging gedaan tot Happy Mondays beluisteren? Tenminste, die staan dan toch ook in Paradiso?
Dat vond ik ook. Is dan ook uitermate indie-loos.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal er eens naar gaan luisteren. Heb naar dat ene nummer van Hot Chip geluisterd en vond het nou niet geweldig![]()
The Spinto Band klinkt inderdaad leuk wat ik ervan gehoord heb. Voxtrot moet ik nog steeds beluisterenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Is dan ook uitermate indie-loos.
Ik wil The Spinto Band en Voxtrot zien, dat is pas échte verantwoorde indie!![]()
The Spinto Band was live echt boven verwachtingen goed! Echt een heel leuk concert! Wat ook hielp was dat het in de kleine zaal van Paradiso wasquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
The Spinto Band klinkt inderdaad leuk wat ik ervan gehoord heb. Voxtrot moet ik nog steeds beluisterenNog bepaalde nummers die je me aanraad?
Jammer dat ik niet mee wasquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Spinto Band was live echt boven verwachtingen goed! Echt een heel leuk concert! Wat ook hielp was dat het in de kleine zaal van Paradiso wasZeer de moeite waard om nog eens te gaan bekijken.
Voxtrot vind ik echt zo geweldig, heerlijk relaxed. zal ik je anders even wat nummers mailen?
Ze hebben nog maar 2 EP's uit, dus zo veel materiaal is er niet..
Ja, had ik wel gevraagd toen toch? Je kon toen niet dacht ik. Echt zonde, was een hele verrassing!quote:
Ké, komt eraan!quote:Ja doe maarAl beschik ik nu ook over middelen om er zelf aan te komen
Niet liegen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:24 schreef Skanqua het volgende:
Ach... ik vond het niet meer dan wel leuk...
Nee, niet geweest, ik wou wel. Net zoals naar The Decemberists. Maar m'n Indie-vriendjes en -vriendinnetjes lieten het afweten. (en m'n bankrekeningquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben je ook naar Delays geweest?
Jups eerste 2 dagen staan online inmiddels. meer dit weekend:quote:
links doen het niet..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups eerste 2 dagen staan online inmiddels. meer dit weekend:
Roskilde 2006 - Warming Up
Roskilde 2006 - Dag 1
inderdaadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ow, het is dus gewoon een You See Colours-plaatje..
oh waar!?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef lienelien het volgende:
Goh, niet eens een verslagje van The Kooks@Parkpop? Valt me mee![]()
Ik zag Berc en Berc-vriendje net in het wild!
owww hehe, ik zei al tegen maurice, volgens mij heb ik sjansquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
eh, ik zwaaide vanuit de tram, en jij keek me raar aan![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:07 schreef berc het volgende:
[..]
owww hehe, ik zei al tegen maurice, volgens mij heb ik sjans![]()
sorry, volgende keer zwaai ik terugquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Nee, sorry. Ik was het maar.
Je herkende duidelijk niet toen![]()
Je keek de tram na met een gedenkwaardige gezichtsuitdrukking![]()
Oh, vertel vertel, hoe was dat?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:11 schreef berc het volgende:
[..]
zo zaterdag dus weer clubrascal, ik zag james nog bij the raconteurs, hij negeert me nog steeds![]()
ZE ZIJN ZOOOO ONTZETTEND GOED! Jack white is sowieso geweldig, maar ook met brendan benson en die 2 greenhornes leden is hij (zijn hun) fantastisch. Dit concert staat echt wel in mijn top 2. (met op 1 the white stripes in HMH)quote:
Nog nooit naar Sigur Ros geweest zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:21 schreef berc het volgende:
Aan het einde van het concert gaven ze nog met zijn alle netjes een buiging (nog nooit een band zien doen)
Klinkt goed!quote:
Ja, Sigur Rós, daar heb je het ook over ietsquote:
Woohoo!quote:
Ik heb het gemerkt! Herkende je helemaal niet!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
En nog 3 tot The Strokes, ik heb zelfs helemaal mijn usericon aangepast![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt! Herkende je helemaal niet!![]()
![]()
Moest je niet aan Lieke denken?quote:Gisteren kwamen een aantal Strokes nummers langs op m'n iPod, dus moest ik aan je denken en hoe jaloers ik wel niet ben![]()
![]()
Het is Sigur Rós en ik ben niet de laatste die zal toegeven dat het wel iets aparts isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ga ze (hopelijk) ook op Lowlands bekijken![]()
Maar nu al nieuwe nummers ja? Da's best snel!
[..]
Ja, sugur Rós, daar heb je het ook over iets![]()
Maar 5 Day Off ja, ik heb d'r zin in![]()
Deze icon is wel heel gestroomlijnd en dus pimpquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Mijn saaie grijze Voxtrot icon was ook wel duidelijk aan vernieuwing toe vond ik.
kwist niet zeker of ze mee gingquote:Moest je niet aan Lieke denken?![]()
MaJo heeft daar niks mee mee te makenquote:En jaloers ja? Koop MaJo om, en kom allebei gezellig mee![]()
weet ik...typefoutjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
[..]
Het is Sigur Rós en ik ben niet de laatste die zal toegeven dat het wel iets aparts is
Lowlands staat wel erg veel wat ik wil zien. Razorlight staat ernstig bovenaan, die nieuwe single In The Morning is echt te gek.
Zeker. Ik zag donderdag bij Nada Surf een jongen met een zwart shirt waar het logo in het goud op stond. Die willik! Eh, moét ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Deze icon is wel heel gestroomlijnd en dus pimp![]()
Ja, ga met Liek.quote:kwist niet zeker of ze mee ging. Wel gezellig natuurlijk!
. Maar ik zie jou vaker online met je sig en je wil het er wel eens over hebben
Nee, maar ik vind dat MaJo mee moet, maar ze heeft dacht ik nog geen enkele poging gedaan om Room On Fire en Is This It te luisteren. Maar het is nog niet uitverkocht nee, had ik eigenlijk wel verwacht.quote:MaJo heeft daar niks mee mee te maken. Maar ik denk helaas niet dat ik tijd heb...Zijn er nog kaartjes dan?
![]()
De scalpers ook, die zitten nu met iets teveel kaartjes die ze nu voor de helft van de prijs wegdoen. Het is dat ik zo ver weg woon.......quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeker. Ik zag donderdag bij Nada Surf een jongen met een zwart shirt waar het logo in het goud op stond. Die willik! Eh, moét ik![]()
[..]
Nee, maar ik vind dat MaJo mee moet, maar ze heeft dacht ik nog geen enkele poging gedaan om Room On Fire en Is This It te luisteren. Maar het is nog niet uitverkocht nee, had ik eigenlijk wel verwacht.
Scalpers?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:37 schreef Evertje het volgende:
[..]
De scalpers ook, die zitten nu met iets teveel kaartjes die ze nu voor de helft van de prijs wegdoen. Het is dat ik zo ver weg woon.......
Of hoe je die gasten ook noemt die de kaartjes opkopen en daarna duurder doorverkopenquote:
Die irritante gastjes die tig kaartjes kopen van concerten die uit gaan verkopen om die dan weer voor vette winst aan de echte fans te verkopen. Parasieten die misbruik maken van de liefde die mensen voor muziek hebbenquote:
Nooit geweten dat je die zo noemtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:40 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Die irritante gastjes die tig kaartjes kopen van concerten die uit gaan verkopen om die dan weer voor vette winst aan de echte fans te verkopen. Parasieten die misbruik maken van de liefde die mensen voor muziek hebben
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb inderdaad nog steeds niet naar the Strokes geluisterdZal daar snel verandering in brengen
Stonden in de melkweg, dacht ik. Was al best snel uitverkochtquote:Heb zin in 5 days offNog 4 nachtjes slapen tot dit geweldige indiefestijn
![]()
![]()
Berc: klinkt goed Raconteurs! Waar heb je ze gezien? Wist niet dat ze in nederland warenen wat buigingen aan het eind betreft: nooit Franz Ferdinand gezien? Die doen dat ook altijd braaf
Ga hoogstwaarschijnlijk wel ja. Hangt er nog een beetje vanaf of ik niet stiekem naar North Sea Jazz ga, zou voor het eerst zijn dat ik niet ga namelijk maar vind het programma nogal tegenvallenquote:Op zondag 9 juli 2006 01:06 schreef lienelien het volgende:
edittt: MaJo, ga jij naar CR volgende week ipv trivia'en tot 3u 's nachts?![]()
Zo ja, ga ik dan mee?![]()
Ahh, dan is CR sws beter!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga hoogstwaarschijnlijk wel ja. Hangt er nog een beetje vanaf of ik niet stiekem naar North Sea Jazz ga, zou voor het eerst zijn dat ik niet ga namelijk maar vind het programma nogal tegenvallenEn tuurlijk ga je dan mee! Laat het je nog weten oke?
Ik moet bijna altijd zondag werken, maar dat mag mijn Rascal-gang niet derenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moet alleen zondag wel werken, maar goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |