Regelmatige bezoekers:quote:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
*generalise* Ook zijn de mensen die naar een avond als Rascal komen over het algemeen gesproken een stuk cooler en relaxter dan de mensen die op een zaterdag naar een 'hippe' tent gaan */generalise*
Kan jij met je contacten niet even achter het programma komen?quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
jawel
D'r staat heel groot CONFIDENTIAL boven...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:11 schreef lienelien het volgende:
laatste posts uit het vorige topic:
[..]
Kan jij met je contacten niet even achter het programma komen?![]()
[..]
dus?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
D'r staat heel groot CONFIDENTIAL boven...
helemáál niets?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Love Mae King het volgende:
als je zorgt dat je d'r om 2100 uur bent, hoef je niks te missen!
Thanks!!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Love Mae King het volgende:
Ohwacht:
http://www.5daysoff.nl/2006/5_days_off_2006_timetable.pdf
Ik heb van die hele tent nog nooit gehoord, maar de omschrijving op de website klinkt prima! Wij gaan er in ieder geval donderdag zeker eens een kijkje nemen.quote:NDRGRND (Nijmegen)
Wát?! Hoe kan je dat nou niet kennen... Ken je de Gonzo? Dat vieze krakershol, vlak naast de McDo? Daar zit nu NDRGRND. Er is weinig aan de aankleding/inrichting gedaan, behalve dat er een grote hoek is met fijne banken, da's best een pluspunt. Je kan altijd bij de DJ's nummers aanvragen, meestal draaien ze die dan ook wel, al duurt 't soms ff. De drankprijzen zijn best oké, en er staan snelle mensen achter de barquote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb van die hele tent nog nooit gehoord, maar de omschrijving op de website klinkt prima! Wij gaan er in ieder geval donderdag zeker eens een kijkje nemen.lienelien, gezien het feit dat jij ook in de regio Nijmegen vertoeft, ben je er ongetwijfeld wel eens geweest. Goede ervaringen met NDRGRND? Wat kan ik zoal verwachten?
Hé, cool, we zijn 'centraal' gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Het derde topic al weer
Ik zat wel goed met de planning van 5 days off met Maxïmo Park eerst en dan Infadels. Maar Infadels pas om kwart voor 2Dat had ik niet verwacht
Klinkt wel goed verder. Ook Noodlanding dj's _O) Heb er zin in
mijn burger gaat ook mee
Ze gaat ze zelf halen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé, cool, we zijn 'centraal' gemaakt.
Ja, laat zeg, InfadelsMaar da's niet erg.
laat maar weten of ze een kaartje heeft gereserveerd en of ik 'm moet halen dan
nog beter.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze gaat ze zelf halen.
stel nog eens een indievraag
Oi, de Gonzo kwam ik nog wel eens, maar heb nooit geweten dat daar een vervangende goede tent voor in de plaats kwam.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wát?! Hoe kan je dat nou niet kennen... Ken je de Gonzo? Dat vieze krakershol, vlak naast de McDo? Daar zit nu NDRGRND. Er is weinig aan de aankleding/inrichting gedaan, behalve dat er een grote hoek is met fijne banken, da's best een pluspunt. Je kan altijd bij de DJ's nummers aanvragen, meestal draaien ze die dan ook wel, al duurt 't soms ff. De drankprijzen zijn best oké, en er staan snelle mensen achter de barHet is er wel altijd erg warm, da;s dan weer best een nadeel. Met de muziek moet je echt geluk hebben, soms loop je midden in een blokje metal binnen, en soms kan je een tijd lang genieten van indie en aanverwante zaken. Ik schrok pas wel toen ik Sean Paul voorbij hoorde komen, maar dat was gellukkig slecht incidenteel. Veel plezier
![]()
Kwam je daar ook wel eens?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oi, de Gonzo kwam ik nog wel eens, maar heb nooit geweten dat daar een vervangende goede tent voor in de plaats kwam.Dank voor de info.
Sowieso was 1 van mijn vrienden toen een overtuigd kraker, dus ik ben wel wat gewend qua viezigheid.quote:
Ah, kraker, ja dan mag 'tquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sowieso was 1 van mijn vrienden toen een overtuigd kraker, dus ik ben wel wat gewend qua viezigheid.Ik weet nog wel dat de muziek erg wisselvallig was qua kwaliteit, en we bleven er meestal nooit lang.
Jammer dat Dio niet meer bestaat, trouwens.Een vriend van me dj'de daar wel eens, en die had een prima smaak.
![]()
Nog goed aangekomen vanuit Werchter?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef Bramm het volgende:
ook wel eens met vrienden in de NDRGRND geweest, best tof daar, kvond het toen wel klein (lees laag) en druk daar... misschien dat ik er vrijdag nog heen ga... dan ben ik iig in nijmegen!
Waarschijnlijk ten koste van jou dus, gezien de burgers vroeg uit hun bedje moeten en dus op een christelijke tijd in bed willen liggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aiaiaiai! (tvp)
Dat wordt een latertje dus woensdag..vrees dat dat ten koste gaat van mijn burgers
Ben de enige die vrij heeft de volgende dag
Je vroeg het wel niet aan mij, maar natuurlijk kan ik niet weerstaan te reageren.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb van die hele tent nog nooit gehoord, maar de omschrijving op de website klinkt prima! Wij gaan er in ieder geval donderdag zeker eens een kijkje nemen.lienelien, gezien het feit dat jij ook in de regio Nijmegen vertoeft, ben je er ongetwijfeld wel eens geweest. Goede ervaringen met NDRGRND? Wat kan ik zoal verwachten?
Wat wil je, als je er nooit bent.quote:
Wij gaan zo ook naar The Strokesquote:Straks naar The Strokes!![]()
Je kunt je aansluiten bij de gezellige fokgangquote:
Woohoo, today is the day!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt je aansluiten bij de gezellige fokgang![]()
Ik doe denk ik mijn nieuw verworven The Strokes shirtje aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:59 schreef Evertje het volgende:
[..]
Woohoo, today is the day!
Ik neem maar één burger mee, maar we blijven wel tot het einde. We pakken de trein van 5:58 terug, aankomst iets na achten in Sittard
Heb geen idee of jullie me herkennen, maar ik ben behoorlijk lang en heb een groene broek en licht groen shirt aan. Die vriend van mij heeft een sikje. Dus don't hesitate en spreek me aan als je me ziet
Misschien tot vanavond!
Ik doe mijn rood-zwart gestreepte Franz Ferdinand shirtje aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik doe denk ik mijn nieuw verworven The Strokes shirtje aan![]()
Waardoor ik nu heel erg pijn aan m'n rig heb en het daardoor vannacht nog zeer zwaar gaat worden![]()
Maar het was wel heel IndieIn het begin het ik zo'n beetje letterlijk alle hoeken van de zaal gezien, later had ik fijn een beetje ruimte. Én het meest geweldige uitzicht op Julian. (nee daar ga ik voorlopig m'n mond niet over houden
) Het-was-gaaf.
![]()
Evertje, gaat voor jou al helemaal zwaar worden, ik ben blij dat ik in Amsterdam woon!![]()
haha, om 1u lag ik nog na te stuiterenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe mijn rood-zwart gestreepte Franz Ferdinand shirtje aanAsmo ziet er als volgt uit:
Moet wel lukken met herkenning dus
![]()
Fijn dat het concert zo gaaf was, had niet anders verwachtWil vanavond alles horen over Julian, kan er ook geen genoeg van krijgen
![]()
Ik kon het niet goed horen en heb daarom maar opgehangen. Hoorde zelfs niet welk nummer het wasHad je smsje gehad en wilde nog smsen maar toen was het na enen en wist niet of je al sliep.
Vanavond![]()
![]()
![]()
In dat geval sorryquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, om 1u lag ik nog na te stuiteren
En ik wil je met liefde alles vertellen overJulian
![]()
Uhhhh, nee New York City Cops, dacht ik, weet niet meer zeker. Ik had 'm na een tijdje op speaker gezet, ik dacht dat het misschien zou helpen, maar juist niet dus...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval sorryVond het lief dat je me gebeld had. Was het Last Nite? Was vreemd, eerst hoorde ik veel lawaai en toen helemaal niets meer
Waarschijnlijk was het overstuurd.
We houden vanavond wel een Julian/Luke/Alexander/Gary onderonsje![]()
Ik ga zo nog even slapen () Zullen we negen uur voor Paradiso afspreken?
Het is wel duidelijk hoe goed verstaanbaar het wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Uhhhh, nee New York City Cops, dacht ik, weet niet meer zeker. Ik had 'm na een tijdje op speaker gezet, ik dacht dat het misschien zou helpen, maar juist niet dus...
Bij Last Nite was ik veel te druk mee meespringen, en gillen, enzo![]()
Oja, ik hoef vanavond niet te werken, dus maakt me helemaal niet uit hoe laat
quote:
Lijkt me ook wel lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt je aansluiten bij de gezellige fokgang![]()
Ohh, je zou maar met één burger gaan!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me ook wel lachen![]()
de andere optie is alleen Maxïmo Park kijken, anders is het wel een hele lange nacht in je eentje
(moet ook een laatste/1e trein halen..)
Nee, 2. Maar te druk/jarig zusje/wordt te laat/ze zijn lamequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, je zou maar met één burger gaan!![]()
Heb je al wel een kaartje dan?
Als je 2 hele gezellige Fok! meisjes ziet (MaJo en ik dus) mag je best wel bij ons komen staan, hoor
Jij ging nog vertellen wat je aan gaat doen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, 2. Maar te druk/jarig zusje/wordt te laat/ze zijn lame
Ik heb allang een kaartje, heb geen moment getwijfeld
En tja, als jullie nu niet stiekem iets anders aan gaan trekken, lukt dat misschien ook nog
idd, is mis slechts nog de kleur van je sokken en je ondergoed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Zeg, ben geen kabouter en ga niet over de grond kruipen (wel, iig niet tot voor het einde v/d avond)
En tja, ben er nog niet helemaal uit qua kleding
ik ben nog niet verder dan
-mijn Vans (very 90s)
-mijn spijkerbroek met scheuren op kniehoogte (very 80s)
-donkergroen t-shirt met witte print (very indie?)
hmmz, da's al best ver, eigenlijk..
Peerden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het printje lijkt hiernaar te verwijzen:
http://www.sprucemeadows.com
Niet erg indie. Maar hij zit lekker
En undies zijn nog steeds niet indie! maar zal er stiekem toch wel 1 aantrekken![]()
Ik heb sinds gisteren m'n allereerste bandshirtjequote:Op woensdag 12 juli 2006 16:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peerden, idd.Ik heb een zwak voor 'lullige' t-shirts
![]()
Ik hou dan weer helemaaal niet van bandshirtjes..tenzij ze erg mooi zijn natuurlijk..ofzo
enne, I Bet Undie Looks Good On The Dancefloor
Maar ook erg zwaar, zeker?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren m'n allereerste bandshirtje![]()
En ja, hij's mooi![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef lienelien het volgende:
Ik doe denk ik mijn nieuw verworven The Strokes shirtje aan![]()
Waardoor ik nu heel erg pijn aan m'n rig heb en het daardoor vannacht nog zeer zwaar gaat worden![]()
Oja, rig=rug, dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar ook erg zwaar, zeker?
[..]
Adam Green is een vaag konijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:24 schreef Skanqua het volgende:
Gisteren dus naar Adam Green geweest, was erg vet!
Ook de afterparty van The Strokes klonk niet verkeerd...
![]()
Nog nooit zo hard gezweet met kleren aan...![]()
Nou heb ik al iets anders aangedaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:mensen, ik vind het prima als jullie wel bandshirtjes dragen, hoor, jullie hoeven je niet te verontschuldigen
Dank je voor de toestemming, Newbiequote:Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:mensen, ik vind het prima als jullie wel bandshirtjes dragen, hoor, jullie hoeven je niet te verontschuldigen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 12 juli 2006 18:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou heb ik al iets anders aangedaan![]()
Ik snap de steek onder de gordel in deze zin niet... (Die er wel móet zijn, anders verspilde je er waarschijnlijk geen tijd aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef lienelien het volgende:
En jij zweet idd zonder kleren aan niet zo veel, daar moet je nl actief voor zijn.
Ik kan aan jullie hetzelfde vragenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ik heb een te zware nacht gehad omnu even een gezellig verhaaltje te gaan typen...
Ik heb een drumstokje van Infadels, een stukje setlist van Infadels, en de hele setlist van New Young Pony Club, en een heleboel geweldige foto's![]()
Maarre, Love Mae King & Evertje, waar waren jullie?![]()
Newbie en z'n undies wel snel gevonden![]()
Ik vond het publiek bij Maxïmo Park een beetje matjes... Maar het was wel heel gaaf! Heb hele mooie foto's gemaakt, ook van New Young Pony Club, geweldige foto-momenten waren daar te zienquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:41 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik kan aan jullie hetzelfde vragen![]()
Maar wat was het gaaf. Maximo park was al super en bij Infadels ging echt het dak er helemaal af. Stonden bijna op eerste rij, kon de mosh pit maar soms ontwijken. En maar blijven springen, heerlijk!
Alleen balen dat het al om vier uur was afgelopen. Stonden we net nog lekker te springen op de Kaiser Chiefs, gaan opeens de lichten aan. En toen moesten we nog twee uur dus
Maar we hebben het overleefd en ben eigenlijk nog best fit
Als je met het gezicht naar het podium toe staat, dan idd links ja. MaJo was ook best herkenbaar iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef Evertje het volgende:
Ai ai ai, ik zie nu wat Majo aanhad, maar die heb ik dus wel zien lopen. Sterker nog, daar hebben we in het laatste uur vlakbij gek staan doen. Stonden jullie in het laatste uur ook in de grote zaal aan de linkerkant van de zaal?
Dan hebben we elkaar echt op een haar gemist, jammer zeg!
Ja, ik vond het publiek ook wat matjes, erg jammer, want de zanger ging er echt voor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vond het publiek bij Maxïmo Park een beetje matjes... Maar het was wel heel gaaf! Heb hele mooie foto's gemaakt, ook van New Young Pony Club, geweldige foto-momenten waren daar te zien![]()
Toen de zaal zo best wel leeg was heb ik nog rondgekeken of ik een donkergroene broek zag met een lichtgroen shirt..maar nee...![]()
Wat heb je in die 2 uur tijd nog gedaan eigenlijk? Da's Best lang![]()
Tsjah, ik heb wel eventjes rondgekeken, maar het licht deed pijn aan m'n ogen en ik had het een beetje drukquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ja, ik vond het publiek ook wat matjes, erg jammer, want de zanger ging er echt voor!
Dat je me dan niet gezien hebt, of misschien lijken de kleuren anders in het donker.
Dat bedoelde ik ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je met het gezicht naar het podium toe staat, dan idd links ja. MaJo was ook best herkenbaar idd![]()
MaJo zag Newbiedoobiedoo al voor jou aan, omdat 'ie iets groens aanhad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja.
Volgende keer gewoon keihard Evert roepen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
EEEEEEVEEERRRTTTT!!!!!!!!!
Scheelt maar een paar uurtjes, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Te laat, newbie. We hebben 'm nu al gevonden, snap dat dan...![]()
Thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben helemaal fan van New Young Pony Club![]()
Alles daarna kon eigenlijk alleen maar tegenvallen (lees Infadels)
Niet dat ze dat deden, maar nam er genoegen mee om tijdens 't optreden meer als klappenopvanger en drumstokpakker te dienen
Ik vond 't gezellig mensen![]()
das dus ook precies wat MaJo (+ burgerquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nouja, eerst gewoon wat door A'dam gelopen via Rembrandtplein waar niks meer te doen was. Daarna rustig naar station gelopen waar we uur op bankje hebben gezeten / gelegen. Ernstig gaar waren we
Hei! Ik ben met mijn burger ook naar het Rembrandtplein gelopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
das dus ook precies wat MaJo (+ burger), Asmodian, James en ik gedaan hebben
En NOG niet tegengekomen
Ben ik ook nog eventjes geweest ja, daar kan je backstage kijken!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef Evertje het volgende:
NYPC heb ik gemist, toen zaten we wat te relaxen in dat kleine soort van cafeetje in de kelder. Had ik nog nooit eerder gezien, maar dat was echt relaxed!
Nog meer spannende verhalen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:MaJo, burger en Asmodian hebben bij 't CS nog een taxi genomen terug naar hun slaapplaats..
Ojaquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, spannend, he..
maar ik bedoel dus dat het ze hadden kunnen zijn..
Ging die gast ook nog stage diven, of was dat iemand andersquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:29 schreef lienelien het volgende:
(die stomme Dennis van MTV kondigde ze aan als THE Infaaadeeeels.)
Speciaal voor Newbie en Asmo:quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, de drumster staat hier ook al beetje op
Nee, idd, dat was hij. Stom type, hij kwam vlak langs me op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:35 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ging die gast ook nog stage diven, of was dat iemand anders
Sommigen kwamen wel erg hard neer volgens mij.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
YEAH!! SHE ROCKS!!!! ROCKS!!!!
Ohja, ik zal nu eindelijk eens spammen, de alternatieve dansavonden van vrienden van me (want daar zijn we hier tenslotte voor)
http://www.takemeout.nl
Irritante gasten ook. Buiten de Paradiso voordat het allemaal begon stonden ze tv opnames te maken. Alleen maar wat dom doen, totaal niet grappig. Denken dat ze heel wat zijn enzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, idd, dat was hij. Stom type, hij kwam vlak langs me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |