abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39757659
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:10 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik heb sinds gisteren m'n allereerste bandshirtje
En ja, hij's mooi
Maar ook erg zwaar, zeker?
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef lienelien het volgende:

Ik doe denk ik mijn nieuw verworven The Strokes shirtje aan
Waardoor ik nu heel erg pijn aan m'n rig heb en het daardoor vannacht nog zeer zwaar gaat worden
pi_39757737
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Maar ook erg zwaar, zeker?
[..]
Oja, rig=rug, dus.
Stil eens.
Die heb ik gekocht voor het concert, en dat was zwaar. Zonder concert zou ik 't shirtje niet hebben.
M'n rug- en hoofdpijn zijn over, dus het komt helemaal goed vanavond
pi_39757851
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef lienelien het volgende:

[..]

Stil eens.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:24:37 #54
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_39757974
Gisteren dus naar Adam Green geweest, was erg vet!

Ook de afterparty van The Strokes klonk niet verkeerd...

Nog nooit zo hard gezweet met kleren aan...
I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
pi_39758017
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:24 schreef Skanqua het volgende:
Gisteren dus naar Adam Green geweest, was erg vet!

Ook de afterparty van The Strokes klonk niet verkeerd...

Nog nooit zo hard gezweet met kleren aan...
Adam Green is een vaag konijn.
En jij zweet idd zonder kleren aan niet zo veel, daar moet je nl actief voor zijn.
pi_39760354
Zo, over half uurtje vertrek ik. Zonder vertraging hoop ik toch goede plek te hebben voor MP

Bandshirts (wel mooie, zoals eentje van Razorlight) heb ik wel vaker aan, vanavond echter niet.
pi_39760601
mensen, ik vind het prima als jullie wel bandshirtjes dragen, hoor, jullie hoeven je niet te verontschuldigen
pi_39760786
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
mensen, ik vind het prima als jullie wel bandshirtjes dragen, hoor, jullie hoeven je niet te verontschuldigen
Nou heb ik al iets anders aangedaan
pi_39761159
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dank je voor de toestemming, Newbie

Ik kijk zo nog wel wat ik aan doe. Waarschijnlijk wel een band-shirtje van Snow Patrol, Beatsteaks of Pennywise. Maar iig ben ik, zoals MaJo reeds zei, aan m'n -look te herkennen
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_39761514
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:01 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nou heb ik al iets anders aangedaan
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 18:35:36 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39761635
Ik heb me aan mijn woord gehouden: heb mijn Franz Ferdinand shirtje aan. In combinatie met mijn rode haren valt dat niet te missen Verder is dit een beschrijving van mij tijdens MP en Infadels:
Ik ga er nu snel vandoor, wil ook op tijd zijn voor Maximo Park.
Nog 3 uur!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_39761700
Kijk, DAAR heb ik wat aan
pi_39765812
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef lienelien het volgende:
En jij zweet idd zonder kleren aan niet zo veel, daar moet je nl actief voor zijn.
Ik snap de steek onder de gordel in deze zin niet... (Die er wel móet zijn, anders verspilde je er waarschijnlijk geen tijd aan ) Naakt voert meneer niks uit of...? Uitleg, graag.

Veel plezer allemaal bij MP en de rest, kan er helaas niet bij zijn aangezien ik morgen moet werken... Doe ze de groeten!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_39787723
Ik heb een te zware nacht gehad omnu even een gezellig verhaaltje te gaan typen...
Ik heb een drumstokje van Infadels, een stukje setlist van Infadels, en de hele setlist van New Young Pony Club, en een heleboel geweldige foto's

Maarre, Love Mae King & Evertje, waar waren jullie?
Newbie en z'n undies wel snel gevonden
pi_39788595
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ik heb een te zware nacht gehad omnu even een gezellig verhaaltje te gaan typen...
Ik heb een drumstokje van Infadels, een stukje setlist van Infadels, en de hele setlist van New Young Pony Club, en een heleboel geweldige foto's

Maarre, Love Mae King & Evertje, waar waren jullie?
Newbie en z'n undies wel snel gevonden
Ik kan aan jullie hetzelfde vragen

Maar wat was het gaaf. Maximo park was al super en bij Infadels ging echt het dak er helemaal af. Stonden bijna op eerste rij, kon de mosh pit maar soms ontwijken. En maar blijven springen, heerlijk!

Alleen balen dat het al om vier uur was afgelopen. Stonden we net nog lekker te springen op de Kaiser Chiefs, gaan opeens de lichten aan. En toen moesten we nog twee uur dus

Maar we hebben het overleefd en ben eigenlijk nog best fit
pi_39788779
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:41 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ik kan aan jullie hetzelfde vragen

Maar wat was het gaaf. Maximo park was al super en bij Infadels ging echt het dak er helemaal af. Stonden bijna op eerste rij, kon de mosh pit maar soms ontwijken. En maar blijven springen, heerlijk!

Alleen balen dat het al om vier uur was afgelopen. Stonden we net nog lekker te springen op de Kaiser Chiefs, gaan opeens de lichten aan. En toen moesten we nog twee uur dus

Maar we hebben het overleefd en ben eigenlijk nog best fit
Ik vond het publiek bij Maxïmo Park een beetje matjes... Maar het was wel heel gaaf! Heb hele mooie foto's gemaakt, ook van New Young Pony Club, geweldige foto-momenten waren daar te zien
Toen de zaal zo best wel leeg was heb ik nog rondgekeken of ik een donkergroene broek zag met een lichtgroen shirt..maar nee...
Wat heb je in die 2 uur tijd nog gedaan eigenlijk? Da's Best lang
pi_39788797
Ai ai ai, ik zie nu wat Majo aanhad, maar die heb ik dus wel zien lopen. Sterker nog, daar hebben we in het laatste uur vlakbij gek staan doen. Stonden jullie in het laatste uur ook in de grote zaal aan de linkerkant van de zaal?

Dan hebben we elkaar echt op een haar gemist, jammer zeg!
pi_39788892
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef Evertje het volgende:
Ai ai ai, ik zie nu wat Majo aanhad, maar die heb ik dus wel zien lopen. Sterker nog, daar hebben we in het laatste uur vlakbij gek staan doen. Stonden jullie in het laatste uur ook in de grote zaal aan de linkerkant van de zaal?

Dan hebben we elkaar echt op een haar gemist, jammer zeg!
Als je met het gezicht naar het podium toe staat, dan idd links ja. MaJo was ook best herkenbaar idd
pi_39788893
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik vond het publiek bij Maxïmo Park een beetje matjes... Maar het was wel heel gaaf! Heb hele mooie foto's gemaakt, ook van New Young Pony Club, geweldige foto-momenten waren daar te zien
Toen de zaal zo best wel leeg was heb ik nog rondgekeken of ik een donkergroene broek zag met een lichtgroen shirt..maar nee...
Wat heb je in die 2 uur tijd nog gedaan eigenlijk? Da's Best lang
Ja, ik vond het publiek ook wat matjes, erg jammer, want de zanger ging er echt voor!

Dat je me dan niet gezien hebt, of misschien lijken de kleuren anders in het donker.

Nouja, eerst gewoon wat door A'dam gelopen via Rembrandtplein waar niks meer te doen was. Daarna rustig naar station gelopen waar we uur op bankje hebben gezeten / gelegen. Ernstig gaar waren we
pi_39788966
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ja, ik vond het publiek ook wat matjes, erg jammer, want de zanger ging er echt voor!

Dat je me dan niet gezien hebt, of misschien lijken de kleuren anders in het donker.
Tsjah, ik heb wel eventjes rondgekeken, maar het licht deed pijn aan m'n ogen en ik had het een beetje druk

MaJo en ik hebben nog 3 rondjes door heel Paradiso gelopen (inc boven enzo) om Paul te vinden, hij zei nl aan het eind van 't optreden dat 'ie naar Hot Chip ging kijken (wat trouwens verrassend leuk was!) Maar we hebben 'm niet kunnen vinden
pi_39788979
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef lienelien het volgende:

[..]

Als je met het gezicht naar het podium toe staat, dan idd links ja. MaJo was ook best herkenbaar idd
Dat bedoelde ik ja.
Volgende keer gewoon keihard Evert roepen
pi_39789044
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Evertje het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ja.
Volgende keer gewoon keihard Evert roepen
MaJo zag Newbiedoobiedoo al voor jou aan, omdat 'ie iets groens aanhad.

Zeg eens, Newbie, hadden wij jou toch even mooi gered van een saaie avond alleen?
pi_39789075
EEEEEEVEEERRRTTTT!!!!!!!!!
pi_39789119
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
EEEEEEVEEERRRTTTT!!!!!!!!!

Te laat, newbie. We hebben 'm nu al gevonden, snap dat dan...
pi_39789145
He, sjips..
pi_39789304
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:56 schreef lienelien het volgende:

[..]

Te laat, newbie. We hebben 'm nu al gevonden, snap dat dan...
Scheelt maar een paar uurtjes, maar dan heb je ook wat
pi_39789421
Ik ben helemaal fan van New Young Pony Club

Alles daarna kon eigenlijk alleen maar tegenvallen (lees Infadels)
Niet dat ze dat deden, maar nam er genoegen mee om tijdens 't optreden meer als klappenopvanger en drumstokpakker te dienen

Ik vond 't gezellig mensen
pi_39789491
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben helemaal fan van New Young Pony Club

Alles daarna kon eigenlijk alleen maar tegenvallen (lees Infadels)
Niet dat ze dat deden, maar nam er genoegen mee om tijdens 't optreden meer als klappenopvanger en drumstokpakker te dienen

Ik vond 't gezellig mensen
Thnx Mijn hand was net een paar centimetertjes te kort om bij 't stokje te kunnen

Ik ben ook fan van NYPC
Ik zal straks/vanavond/morgen wel even wat fotos posten van de meisjes
pi_39789522
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef Evertje het volgende:

[..]

Nouja, eerst gewoon wat door A'dam gelopen via Rembrandtplein waar niks meer te doen was. Daarna rustig naar station gelopen waar we uur op bankje hebben gezeten / gelegen. Ernstig gaar waren we
das dus ook precies wat MaJo (+ burger ), Asmodian, James en ik gedaan hebben
En NOG niet tegengekomen
pi_39789579
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

das dus ook precies wat MaJo (+ burger ), Asmodian, James en ik gedaan hebben
En NOG niet tegengekomen
Hei! Ik ben met mijn burger ook naar het Rembrandtplein gelopen
Alleen toen niet naar centraal, maar met de nachtbus naar huis
pi_39789657
NYPC heb ik gemist, toen zaten we wat te relaxen in dat kleine soort van cafeetje in de kelder. Had ik nog nooit eerder gezien, maar dat was echt relaxed!
pi_39789690
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef Evertje het volgende:
NYPC heb ik gemist, toen zaten we wat te relaxen in dat kleine soort van cafeetje in de kelder. Had ik nog nooit eerder gezien, maar dat was echt relaxed!
Ben ik ook nog eventjes geweest ja, daar kan je backstage kijken!
pi_39789693
Nou, ok..richting Rembrandtplein (net niet gehaald) en we zijn op t Damrak in een abri gaan zitten, maar close enough
pi_39789808
NYPC was voor mij het hoogtepunt, denk ik..maar ze hadden ook niet in de grote zaal moeten spelen volgens mij, dat was al minder leuk geweest..

* newbie houdt van krap, intiem en zweterig
pi_39789831
We kwamen wel nog veel andere "bekende" gezichten uit Paradiso tegen onderweg. Zelfs een paar die vlak voor het CS nog om een taxi gingen vragen, waarschijnlijk om hun af te zetten bij CS, maar goed
pi_39789919
MaJo, burger en Asmodian hebben bij 't CS nog een taxi genomen terug naar hun slaapplaats..
pi_39790041
Ik ben een stuk voor mijn kamer uitgestapt, zodat we niet nog bijna een half uur langer in de bus moesten zitten, omdat 'ie zo omrijdt
pi_39790071
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
MaJo, burger en Asmodian hebben bij 't CS nog een taxi genomen terug naar hun slaapplaats..
Nog meer spannende verhalen?
pi_39790140
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:23 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nog meer spannende verhalen?
Ja, spannend, he..
maar ik bedoel dus dat het ze hadden kunnen zijn..
pi_39790167
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ja, spannend, he..
maar ik bedoel dus dat het ze hadden kunnen zijn..
Oja
pi_39790257
Foto's!

Paul Smith 2x (stond ik vooraan of stond ik vooraan? )

New Young Pony Club zangeres 3x

En de gitarist van Infadels

(die stomme Dennis van MTV kondigde ze aan als THE Infaaadeeeels.)
pi_39790306
Ah, de drumster staat hier ook al beetje op
pi_39790423
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:29 schreef lienelien het volgende:
(die stomme Dennis van MTV kondigde ze aan als THE Infaaadeeeels.)
Ging die gast ook nog stage diven, of was dat iemand anders

Sommigen kwamen wel erg hard neer volgens mij.
pi_39790502
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, de drumster staat hier ook al beetje op
Speciaal voor Newbie en Asmo:

pi_39790512
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:35 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ging die gast ook nog stage diven, of was dat iemand anders

Sommigen kwamen wel erg hard neer volgens mij.
Nee, idd, dat was hij. Stom type, hij kwam vlak langs me op.
pi_39790615
YEAH!! SHE ROCKS!!!! ROCKS!!!!

Ohja, ik zal nu eindelijk eens spammen, de alternatieve dansavonden van vrienden van me (want daar zijn we hier tenslotte voor)

http://www.takemeout.nl
pi_39790722
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
YEAH!! SHE ROCKS!!!! ROCKS!!!!

Ohja, ik zal nu eindelijk eens spammen, de alternatieve dansavonden van vrienden van me (want daar zijn we hier tenslotte voor)

http://www.takemeout.nl
pi_39791014
Vind ik me net toch ineens 3 stukken neonroze tape op m'n broek wat ik van het podium heb geplukt en op m'n broek heb geplakt toen we daar zaten
pi_39791031
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nee, idd, dat was hij. Stom type, hij kwam vlak langs me op.
Irritante gasten ook. Buiten de Paradiso voordat het allemaal begon stonden ze tv opnames te maken. Alleen maar wat dom doen, totaal niet grappig. Denken dat ze heel wat zijn enzo.
pi_39791319
Ik kwam nog wat bekenden tegen en toen ik met ze stond te praten, zag ik een cameraman lopen, dus ik zeg: Misschien komen we nog op tv

The next thing we knew was dat 'ie dat ding recht in onze gezichten duwde..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')