Maar ook erg zwaar, zeker?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren m'n allereerste bandshirtje![]()
En ja, hij's mooi![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef lienelien het volgende:
Ik doe denk ik mijn nieuw verworven The Strokes shirtje aan![]()
Waardoor ik nu heel erg pijn aan m'n rig heb en het daardoor vannacht nog zeer zwaar gaat worden![]()
Oja, rig=rug, dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar ook erg zwaar, zeker?
[..]
Adam Green is een vaag konijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:24 schreef Skanqua het volgende:
Gisteren dus naar Adam Green geweest, was erg vet!
Ook de afterparty van The Strokes klonk niet verkeerd...
![]()
Nog nooit zo hard gezweet met kleren aan...![]()
Nou heb ik al iets anders aangedaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:mensen, ik vind het prima als jullie wel bandshirtjes dragen, hoor, jullie hoeven je niet te verontschuldigen
Dank je voor de toestemming, Newbiequote:Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:mensen, ik vind het prima als jullie wel bandshirtjes dragen, hoor, jullie hoeven je niet te verontschuldigen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 12 juli 2006 18:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou heb ik al iets anders aangedaan![]()
Ik snap de steek onder de gordel in deze zin niet... (Die er wel móet zijn, anders verspilde je er waarschijnlijk geen tijd aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef lienelien het volgende:
En jij zweet idd zonder kleren aan niet zo veel, daar moet je nl actief voor zijn.
Ik kan aan jullie hetzelfde vragenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ik heb een te zware nacht gehad omnu even een gezellig verhaaltje te gaan typen...
Ik heb een drumstokje van Infadels, een stukje setlist van Infadels, en de hele setlist van New Young Pony Club, en een heleboel geweldige foto's![]()
Maarre, Love Mae King & Evertje, waar waren jullie?![]()
Newbie en z'n undies wel snel gevonden![]()
Ik vond het publiek bij Maxïmo Park een beetje matjes... Maar het was wel heel gaaf! Heb hele mooie foto's gemaakt, ook van New Young Pony Club, geweldige foto-momenten waren daar te zienquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:41 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik kan aan jullie hetzelfde vragen![]()
Maar wat was het gaaf. Maximo park was al super en bij Infadels ging echt het dak er helemaal af. Stonden bijna op eerste rij, kon de mosh pit maar soms ontwijken. En maar blijven springen, heerlijk!
Alleen balen dat het al om vier uur was afgelopen. Stonden we net nog lekker te springen op de Kaiser Chiefs, gaan opeens de lichten aan. En toen moesten we nog twee uur dus
Maar we hebben het overleefd en ben eigenlijk nog best fit
Als je met het gezicht naar het podium toe staat, dan idd links ja. MaJo was ook best herkenbaar iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef Evertje het volgende:
Ai ai ai, ik zie nu wat Majo aanhad, maar die heb ik dus wel zien lopen. Sterker nog, daar hebben we in het laatste uur vlakbij gek staan doen. Stonden jullie in het laatste uur ook in de grote zaal aan de linkerkant van de zaal?
Dan hebben we elkaar echt op een haar gemist, jammer zeg!
Ja, ik vond het publiek ook wat matjes, erg jammer, want de zanger ging er echt voor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vond het publiek bij Maxïmo Park een beetje matjes... Maar het was wel heel gaaf! Heb hele mooie foto's gemaakt, ook van New Young Pony Club, geweldige foto-momenten waren daar te zien![]()
Toen de zaal zo best wel leeg was heb ik nog rondgekeken of ik een donkergroene broek zag met een lichtgroen shirt..maar nee...![]()
Wat heb je in die 2 uur tijd nog gedaan eigenlijk? Da's Best lang![]()
Tsjah, ik heb wel eventjes rondgekeken, maar het licht deed pijn aan m'n ogen en ik had het een beetje drukquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ja, ik vond het publiek ook wat matjes, erg jammer, want de zanger ging er echt voor!
Dat je me dan niet gezien hebt, of misschien lijken de kleuren anders in het donker.
Dat bedoelde ik ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je met het gezicht naar het podium toe staat, dan idd links ja. MaJo was ook best herkenbaar idd![]()
MaJo zag Newbiedoobiedoo al voor jou aan, omdat 'ie iets groens aanhad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja.
Volgende keer gewoon keihard Evert roepen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
EEEEEEVEEERRRTTTT!!!!!!!!!
Scheelt maar een paar uurtjes, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Te laat, newbie. We hebben 'm nu al gevonden, snap dat dan...![]()
Thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben helemaal fan van New Young Pony Club![]()
Alles daarna kon eigenlijk alleen maar tegenvallen (lees Infadels)
Niet dat ze dat deden, maar nam er genoegen mee om tijdens 't optreden meer als klappenopvanger en drumstokpakker te dienen
Ik vond 't gezellig mensen![]()
das dus ook precies wat MaJo (+ burgerquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nouja, eerst gewoon wat door A'dam gelopen via Rembrandtplein waar niks meer te doen was. Daarna rustig naar station gelopen waar we uur op bankje hebben gezeten / gelegen. Ernstig gaar waren we
Hei! Ik ben met mijn burger ook naar het Rembrandtplein gelopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
das dus ook precies wat MaJo (+ burger), Asmodian, James en ik gedaan hebben
En NOG niet tegengekomen
Ben ik ook nog eventjes geweest ja, daar kan je backstage kijken!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef Evertje het volgende:
NYPC heb ik gemist, toen zaten we wat te relaxen in dat kleine soort van cafeetje in de kelder. Had ik nog nooit eerder gezien, maar dat was echt relaxed!
Nog meer spannende verhalen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:MaJo, burger en Asmodian hebben bij 't CS nog een taxi genomen terug naar hun slaapplaats..
Ojaquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, spannend, he..
maar ik bedoel dus dat het ze hadden kunnen zijn..
Ging die gast ook nog stage diven, of was dat iemand andersquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:29 schreef lienelien het volgende:
(die stomme Dennis van MTV kondigde ze aan als THE Infaaadeeeels.)
Speciaal voor Newbie en Asmo:quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, de drumster staat hier ook al beetje op
Nee, idd, dat was hij. Stom type, hij kwam vlak langs me op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:35 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ging die gast ook nog stage diven, of was dat iemand anders
Sommigen kwamen wel erg hard neer volgens mij.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
YEAH!! SHE ROCKS!!!! ROCKS!!!!
Ohja, ik zal nu eindelijk eens spammen, de alternatieve dansavonden van vrienden van me (want daar zijn we hier tenslotte voor)
http://www.takemeout.nl
Irritante gasten ook. Buiten de Paradiso voordat het allemaal begon stonden ze tv opnames te maken. Alleen maar wat dom doen, totaal niet grappig. Denken dat ze heel wat zijn enzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, idd, dat was hij. Stom type, hij kwam vlak langs me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |