toch even doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:52 schreef -skippybal- het volgende:
Complete album staat op op de Luisterpaal. Absoluut niet de moeite waard om naar te luisteren overigens..
Heul veul ´Indie sounds-topic-mensen´ gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:56 schreef jakkop het volgende:
Kaartje deBeschaving gekocht![]()
Nu nog iemand vinden die meegaat
Nee nog niet, mijn geld is er even doorheen met Lowlands ticket en Last Shadow Puppets. Ik ga meteen kopen als ik weer geld hebquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:19 schreef lienelien het volgende:
Maj, heb jij ook al 'n kaartje voor De Beschaving gekocht? Die van mij is al binnen
wel doen voordat het uitverkooptquote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog niet, mijn geld is er even doorheen met Lowlands ticket en Last Shadow Puppets. Ik ga meteen kopen als ik weer geld heb
zie mailquote:Over geld gesproken ...
Ik wou ook, maar ik ga maar eens nieuwe vrienden zoekenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:20 schreef frame-saw het volgende:
Metropolis was echt vet, lekker sfeertje. Joe Lean, Emmy The Great, The Virgins en Blood Red Shoes gezien. Én Hit Me TV, en dat was zoveel vetter dan ik dacht.
Zekerquote:Op zondag 6 juli 2008 23:20 schreef frame-saw het volgende:
Metropolis was echt vet, lekker sfeertje. Joe Lean, Emmy The Great, The Virgins en Blood Red Shoes gezien. Én Hit Me TV, en dat was zoveel vetter dan ik dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |